Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hvm

Sa nu fie cu suparare, dar nush cum tu spui ca e doar trafic intern cand au capitala in mijloc si acel nod se suprapune cu 3 directii de trafic: sud spre vest, est spre vest, est spre sud vest, nu mai spun de Nord spre sud rezolvat in mare parte acum cu ultima deschidere.... Mie mie se pare ca au impuscat 2 iepuri dintr-o lovitura: toate drumurile duc la budapesta, si din toate partile ajungi in toata partile prin budapesta: genereaza crestere economica chiar in capitala.

iar legatura cu vestul pentru migratie daca nu ma insel a fost prima, iar apoi au facut catre celelalte granite. Doar spre est si nord unde nu prea aveau trafic de tranzit national de iesire extrem de mare nu au facut, dar spre vest si sud (trafic de tranzit yugoslavia - europa, au fost printre primele, doar ca avand in vedere ca le permite au facut aceste legaturi spre capitala nu in jurul ei. De ce sa fie departe de capitala cand traficul face cativa km in plus dar se leaga directia respectiva si de capitala?
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

alexandru_m

Varsand va deveni infundatura cand om intra in Schengen. Pana atunci este alternativa la Nadlac pentru tot ce vine din 2/3 de tara.

Duminica seara cozile sunt de 15 km pe iesire din tara la Nadlac.

dr4qul4

Budapesta e in nordul Ungariei, nicidecum in centru. Toate drumurile duc acolo pt ca asa le-au trasat ei.
Budapesta este pozitionata similar cu Bucurestiul, daca intorci harta. Dar ei nu au munti in mijloc.
Daca vroiau pt tranzit, faceau un Pecs-Graz sau un Kosice-Szeged.
Normal ca au facut Viena/Bratislava-Budapesta. Era cel mai aglomerat drum al lor dar tot pe acolo mai e si Gyorul.

Dar poti sa imi arati la ei o autostrada ca A8 sau A6 (cerute de unii de la noi inaintea A7, A13 sau A3) si  care vor avantaja clar traficul de tranzit?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alexandru_m

Sa le luam pe rand. Eu am raspuns la mesajul in care spuneai ca M44 duce la o fundatura. Da, candva poate va fi o fundatura, dar momentan nu e. Si inca ceva, pe ruta asta se aprovizioneaza cu componente produse in Romania (destule) fabrica Mercedes de la Kecskemet.

Ungurii pana acum au facut autostrazi cam pe unde a fost mai usor. Cel mai dificil relief sunt niste dealuri foarte molcome si au vreo 2 tunelase jos pe M6 catre Pecs. Daca te apuci de tras carioci pe harta vezi ca te impedici de Dunare care taie tara de la Nord la Sud pornind din zona Budapesta, apoi te impiedici de un Balaton lung de multe zeci de Km (cam o treime de tara daca masori in linie dreapta) si mai apoi atat la Nord cat si la Vest e plin de dealuri.

Poduri pentru inca 2 autostrazi sunt deja facute peste Dunare: M8 la Dunaujvaros, M9 in apropiere de Baja.

Dupa parerea mea oamenii au construit pana acum mergand pe principiul "most bang for the buck". Adica au facut ce era mai ieftin si cu impact mare. Plus 2 poduri mari peste Dunare care momenan au trafic cam cat pasul Oituz de la noi.

Ruta Kosice-Szeged va fi facuta odata cu M47 care va pleca de la Beretyujfalu spre Szeged.

Ruta spre Graz prea curand nu cred ca va fi inchisa pentru ca pur si simplu nu are trafic. Cine vrea in Italia se duce prin Slovenia, cine vrea in Europa de Vest se duce ori pe la Viena, ori pe Slovacia-Cehia (jumatatea de Nord a Germaniei, Danemarca, Scandinavia, chiar si ruta de Olanda este preferata pe aici de multi datorita economiilor la taxe de drum unde Austria este foarte scumpa).

marinul

La ce te referi ca este foarte scunpa Austria? Vigneta pe 10 zile este 10 euro ca si in Slovacia. Plus ca daca alegi Slovacia-Cehia platesti 2 vignete

Morosanu

O fi probabil mai ietin pentru transportul de marfa!
Politica distruge tot ce atinge.

alexandru_m

In momentul acesta avem asa:

Austria

Autoturisme / autoutilitare

9.50 E pe 10 zile, 27.80 E pe 2 luni, 92.50 E pe an.

Camion 40 tone, 4 sau mai multe axe

                                                                  Tarif zi     Tarif noapte

Drive type E/H2*                               0.10430      0.10546
EURO-emission class EURO VI               0.41702      0.41818
EURO-emission class EURO V and EEV       0.43399      0.43515
EURO-emission class EURO IV               0.44503      0.44619
EURO-emission class EURO 0 to III0.            0.47799      0.47915


Slovacia

Autoturisme / Autoutilitare

10 E pe 10 zile, 14E pe 30 de zile, 50 E pe an.

Camion 40 tone, 4 sau mai multe axe

               EURO 0-II      EURO III, IV    EURO V,VI

4 axles    €0.253         €0.228       €0.198
5 axles    €0.244         €0.220       €0.190

Cehia

Autoturisme / Autoutilitare

10 zile - 310   CZK = aprox  12 E
30 zile - 440   CZK = aprox  17 E
1 an    - 1500 CZK = aprox   58.5 E

Camion 40 tone, 4 sau mai multe axe

Tarif per km intre orele 05.00 - 22.00:

EURO 0–IV                 6,295 CZK (0.25E)
EURO V, EEV               5,333 CZK (0.21 E)
EURO VI                     4,969 CZK (0.19 E)
CNG / BIO (EURO VI)  4,657 CZK (0.18 E)

Tarif per km intre orele 22.00 - 05.00:

EURO 0–IV                 6,324 CZK (0.25 E)
EURO V, EEV               5,361 CZK (0.21 E)
EURO VI                     4,997 CZK (0.19 E)
CNG / BIO (EURO VI)  4,686 CZK (0.18 E)



La marfa este cam dublu pe Austria fata de Slovacia + Cehia, la turisme / dube pretul pe an e cam acolo.

Singurul avantaj semnificativ ar fi la turisme, maxim 10 zile pe an.

Ruta spre Nordul Germaniei, Danemarca, Scandinavia si Nordul Olandei este mai scurta pe Slovacia/ Cehia.

tom_sawyer

Preliminary Feasibility Study and General Project of E70 Highway from Pancevo to Romanian Border Being Prepared

The PE Roads of Serbia has opened the tender for the preparation of the Preliminary Feasibility Study with the General Project of the E70 highway Pancevo-Vrsac-Romanian border.

According to the project task, the aim of the preparation of the documentation is to estimate the economic and social potentials of the development of a traffic connection with Romania, through the construction of the part of the highway from Pancevo, through Vrsac, to the border.

ekapija.com

https://www.putevi-srbije.rs/images/pdf/nabavke/zapisnici/JN-94-2021-zapisnik-o-otvaranju-ponuda.pdf

Dominik

You're in Steelers Country

raulbogdan23

Quote from: raulbogdan23 on October 27, 2021, 09:45:12 AM
Acum ca s-a deschis M30 sa vedem cu cat se scurteaza un drum pana in Slovacia.


Inainte de deschidere sau pe M35,M3,M30 pana Miskolc si de acolo pe national + bucati de autostrada in Slovacia.
Maine se deschide si centura Presov.




Powered by API/PUM imgur uploader

Timpul de parcurs s-a scurtat cu aproximativ 30-35 de minute de cand s-a deschis M30. Momentan e fara centura Presov (deschisa si ea recent).




Powered by API/PUM imgur uploader

Adrian.TM

Legat de secțiunea Miskolc-Kosice, Viktor Orbán se lăuda(într-un mod mai propagandistic, să zicem) pe paginile lui de socializare că distanța dintre cele două orașe va putea fi parcursă în 30 de minute(Pe google maps, cea mai optimistă estimare este de o oră și câteva minute, așa că, nu știu pe ce se bazează afirmația premierului maghiar).

pentium10

era o greseala a personei media, defapt e cu 30 de minute mai rapid
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

pentium10

Timelapse 8 minute Kosice - Bratislava pe reteaua de autostrada prin Ungaria.
Dupa film, Kosice (R4) - Miskolc (3) 32 de minute.

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

Dominik

You're in Steelers Country

cezar-mario2012

De prin Bulgaria, A6 Europa, lot Dragoman - Kalotina: