News:

Hristos a Înviat!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

NGC

#3465
Quote from: NGC20 on July 10, 2014, 08:57:39 AM
A aparut azi anuntul 152116, "Realizarea autostrazii Brasov – Tagu Mures – Cluj – Oradea; Lotul 1 – Targu Mures – Ungheni + drum de legatura; Lotul 2 – Ungheni - Ogra".

Sursa este fisierul "SCAN267.PDF" din documentatia de licitatie care se gaseste in SEAP.



Pentru rezolutie mai mare vedeti aici.

north

#3466
Se multumeste NGC20. Comentarii:
- Acele raze orizontale de 250 si 400 m de pe drumul de legatura chiar nu isi aveau rostul. Ne zgarcim acum pentru mutarea unor LEA in detrimentul viziunii pe termen lung.
- Racordul la DN 15 al nodului rutier pentru aeroport putea fi legat direct la sensul giratoriu existent spre Vidrasau / Parc industrial TgM, nu la 100 de metri mai la est, ce saracie!
- Acelasi nod putea fi proiectat foarte usor (tip romb / diamond) spre a include o legatura si la DJ 151B (ce duce la Tarnaveni).
- Dac-as vorbi de o solutie integrata "spatiu de servicii pe autostrada la km 6 combinata cu parcare long-term low-cost pentru aeroport" chiar vis-a-vis (pe DN 15) de intrarea in aeroport as fi probabil catalogat drept "fantezist", asa ca mai bine nu mentionez asta... Si totusi vezi imaginea de mai jos:



Ce Dumnezeu, chiar asa lipsiti de imaginatie proiectanti avem?!

[Later edit: cine are spirit de observatie remarca pe harta din 2014 a proiectantului autostrazii notarea DN 15 - la stanga nodului - ca drum european "E15" - adicatelea nu E60 cum il stim noi din frageda-ne copilarie. Intrebare de 100 de puncte: cate (multe) zeci de ani are harta pe care a fost trasat traseul autostrazii? (hint evident: aeroportul TGM nu exista la vremea executiei acelei harti...)]
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

delacroix

Quote from: north on July 16, 2014, 02:38:18 AM
Se multumeste NGC20. Comentarii:
- Acele raze orizontale de 250 si 400 m de pe drumul de legatura chiar nu isi aveau rostul. Ne zgarcim acum pentru mutarea unor LEA in detrimentul viziunii pe termen lung.
Acele raze sunt determinate de geografia locului.
Quote from: north on July 16, 2014, 02:38:18 AM
- Racordul la DN 15 al nodului rutier pentru aeroport putea fi legat direct la sensul giratoriu existent spre Vidrasau / Parc industrial TgM, nu la 100 de metri mai la est, ce saracie!
Chiar acolo se va face.
Quote from: north on July 16, 2014, 02:38:18 AM
- Acelasi nod putea fi proiectat foarte usor (tip romb / diamond) spre a include o legatura si la DJ 151B (ce duce la Tarnaveni).
Odata cu terminarea autostrazii DJ 151B NU  mai duce la Tarnaveni. Transportul TgM-Tarnaveni se va face exclusiv prin nodul Iernut., traseu mai lung cu 3 km dar  cu doar 15 km pe DN in loc de 26 pe DJ.
Quote from: north on July 16, 2014, 02:38:18 AM
- Dac-as vorbi de o solutie integrata "spatiu de servicii pe autostrada la km 6 combinata cu parcare long-term low-cost pentru aeroport" chiar vis-a-vis (pe DN 15) de intrarea in aeroport as fi probabil catalogat drept "fantezist", asa ca mai bine nu mentionez asta... Si totusi vezi imaginea de mai jos:

Ce Dumnezeu, chiar asa lipsiti de imaginatie proiectanti avem?!
....
Solutia integrata chiar e fantezista. Trendul e TAXAREA AUTOSTRAZILOR.

alecu26

Hartile sunt undeva la nivelul anilor 70. Nu sunt neaparat rele ideile lui north. Eu as mai fi facut si ceva pt viitorul circuit de la Cerghid care va fi cel mai mare din tara.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ciprebbe

North  cand mai pui harti da si sursa, nu de alta da nu e ok harta ta.

Believe me, delacroix are informatii sigure inainte de a se apuca de randari.

Quote from: delacroix on June 19, 2014, 10:22:01 PM
http://youtube.com/v/H3nGUJ-wYxE

Nu am inteles de ce sa ne legam la cap pt mutarea LEA ...ce viziune poti fi mai explicit? 
O sa vezi pe segmentul Iernut - Cuci ce va insemna sa reloci LEA  si ce intarzieri vor fi acolo, la 1 km de termocentrala Iernut (800MW).
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

NGC

Quote from: ciprebbe on July 16, 2014, 12:01:52 PM
nu de alta da nu e ok harta.
Ce anume nu e corect la harta? Harta folosita de north e cea care apare in documentatia de licitatie in SEAP.

ciprebbe

#3471
Cum spunea si alecu sunt harti la nivelul anilor 70.... aiurea sa le puna pe astea in SEAP atata vreme cand si pe forum au aparut harti mai noi cu reconfigurarile nodurilor si modificarile noi  de traseu.
In alta ordine e nebunie curata in SEAP la Suplacu-Bors, clarificari peste clarificari si aflam lucruri noi ca de ex:

Quote
- Amenajarea punctului de trecere a frontierei nu face obiectul acestei investitii, asa cum
este mentionat si in Vol.1 – Memoriu Tehnic, la pag. 230: ,,Proiectul Tehnic pentru
utilitati si dotari spatii speciale se va elabora separat de proiectul lucrari de drumuri".

-Situatia pe sorturi a stocurilor de cribluri:
DEPOZIT IN CHIRIBIS KM 21+500
Nr. crt. Material Sort Cantitate (tona)
1 Criblura 0-4 96.164,72
2 Criblura 4-8 79.279,44
3 Criblura 8-16 107.794,86
4 Criblura 16-25 69.815,98
TOTAL Cribluri 353.055,00
DEPOZIT SALARD KM 50+500
Nr. crt. Material Sort Cantitate (tona)
1 Criblura 0-4 20.581,99
2 Criblura 4-8 20.791,23
3 Criblura 8-16 23.516,12
4 Criblura 16-25 21.356,66
TOTAL Cribluri 86.246,00

-Se cere la plata Cuantumul garantiei de buna conduita 1%  nu mai mult de 100 000 euro la curs BNR de la data constituirii garantiei, conf OUG51/2014

-Conditii de deschidere a ofertelor   se modifica din 09.07.2014  in    24.07.2014

- Avem si contestatii la CNSC retrase intre timp de contestator (probabil urmare a OUG51)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

NGC

Quote from: ciprebbe on July 16, 2014, 12:50:49 PM
Cum spunea si alecu sunt harti la nivelul anilor 70.... aiurea sa le puna pe astea in SEAP atata vreme cand si pe forum au aparut harti mai noi cu reconfigurarile nodurilor si modificarile noi  de traseu.
E clar ca sint harti vechi la origine, dar traseul si nodurile par exact la fel cu cele din randarea lui delacroix. Poate mi-a scapat mie, dar unde ai observat diferenta?

ciprebbe

#3473
Nod aeroport TGM se descarca in giratoriu fata de harta.

Quote from: g.chris on April 01, 2014, 01:15:47 PM



Iesirea spre aeroport.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Telenovela Suplacu-Bors continua... Episodul 26 (de clarificari)

Quote
Intrebare 4
In cadrul "Studiului de risc privind impactul construirii Autostrăzii Braşov - Cluj - Bors
asupra zăcământului Supiacu de Barcau" sunt menŃionate si localizate doua cratere active
apărute in urma procesului tehnologic de extracŃie prin ardere, mentionandu-se ca astfel
de fenomene mai pot apărea. Va rugam sa clarificaŃi in ce măsura Antreprenorul va fi
responsabil de astfel de fenomene care pot apărea in perioada de construire, cat si in
perioada de garantie/de exploatare.
Raspuns 4
Studiul de Risc a investigat factorii sursa-cale-receptor pe o arie mult mai larga decat
suprafata necesara constructiei si suprafata zonei de protectie a constructiei. Craterele
mentionate in Studiul de Risc sunt la o distanta de peste 1500m de ampriza autostrazii.

R: In cadrul acestui contract nu se va realiza un centru de monitorizare.

R: Data deschiderii ofertelor pentru atribuirea contractului se menŃine la 24.07.2014.


Teoretic AMR 7...practic vedem sapt viitoare.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

adiarc

mie imi place cel mai mult capitolul cu....constituirea garantiei de buna conduita de 1% , dar nu mai mult de 100.000 euro
sper ca va descuraja pe multi , chiar daca raportat la cifrele de afaceri ale unora e putin
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

panda_no 5

#3476
Pe SSC poze de azi de pe A3 din zona pasajului peste CB
Poate le pune cineva si aici?

alecu26

m-am distrat pe cinste cu aceasta clarificare.

http://www.cnadnr.ro/docs/proceduri_derulare/Clarificare%2026.pdf

cei care se vor baga sa liciteze...daca o fac...trebuie sa fie nebuni si dispusi la orice riscuri.

din punctul meu de vedere, mare greseala se face ca si lucrarile in conexiune cu sondele sunt puse la pachet cu autostrada, si ca este FIDIC Galben (de fapt Argintiu..ca asa sunt conditiile din legea Romaneasca).

Cu un fidic rosu se obtineau preturi muuuuult, muuuult mai bune. Sunt niste riscuri absolut necuantificabile de care CNADNR vrea sa scape si referitoare la continoarea lcurarilor la autostrada dar si la depozitul de petrol.

Clarificare cu craterele care pot aparea in urma epuizarii pungii de petrol este antologica, dar si CNADNR, trebuie sa remarc sunt specialisti in raspunsuri.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

oare cand vom avea o continuare a acsetui capat al A3 , din comuna Luna , jud.CJ ????

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ciprebbe

In curand , "taica",  in curand .... Si eu o astept :D
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe