Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 9 Guests are viewing this topic.

Hercule

Referitor la prezentarea autostrazii, am doua observatii:

  • Ce se va intimpla cu bucata de drum nou care va lega capatul autostrazii de zona Metro dupa ce autostrada va continua spre Iasi? Stiu ca asta e o chestie SF, dar totusi...
  • Viteza de proiectare pentru tronsonul Ogra - Campia Turzii 120 km/h?  ??? (pag 16 din prezentare)
Oricum ar fi, de-abia astept inceperea constructiei!

(Nu pot sa nu remarc faptul ca prezentarea e facuta in dorul lelii: fara diacritice, cu prescurtari, fara consistenta la litere mari/mici. Zici ca ar fi facut de fiul meu din clasa a IV-a, nu de o institutie a statului.)
Deșteaptă-te române!

Katana_ro

Dragi colegi,

Urmaresc de ceva timp forumul cu interes si mi se pare grozav cum reusiti sa "supravegheati" santierele tarii!

Ca un prim post, as vrea sa atrag atentia intre legatura A1 Sibiu-Pitesti si A3 Comarnic - Brasov.

Eurostat nu a acceptat ca finantarea pt A3 Comarnic-Brasov sa fie scoasa din calculul deficitului bugetar (Sursa: http://adevarul.ro/economie/bani/verdictul-eurostat-romania-nu-garanta-autostrada-comarnic-brasov-1_539499500d133766a867afc4/index.html). Cum guvernul si-a asumat politic acest proiect, nu cred va vor mai da inapoi, si cred ca vor ignora talentele FMI-ului. BTW, aici cred ca ar trebui sa ne sustinem mai bine pozitia in fata lor: depasirea de buget nu e pe cheltuieli aiurea, ci pe investitii in infrastructura. De obicei, aceste investitii creaza crestere in PIB, si atunci asta automat iar micsoreaza Deficitul... Mai mult, asa cum Franta poate sa aiba un deficit de 4.3%, nu stiu d c noi nu am putea depasi temporar cei 3%, avand in vedere un proiect asa important (Sursa: http://www.dw.de/eu-governments-cut-deficits-greece-more-than-expected/a-17584652)

Oricum, pentru a reduce partial riscul de trafic pe A3, cred ca se va renunta la varianta A1 Sibiu-Pitesti, cel putin pentru cativa ani, datorita efectului de canibalizare a traficului Bucuresti - strainatate.

Asta e viziunea mea...voi ce parere aveti?

alecu26

- viteza de proiectare...e doar o chestiune teoretica. 120 e in normativ. Exista si 140 si 100 si 80. Nu are legatura cu viteza legala de 130.

- preturile sunt OK...sunt preturi pe un proiect facuta pe filosofia Bechtel. Elemente cat mai masive, dar cat mai usor de construit. Eu zic ca vor scadea sub 50% ulterior printr-un desig&build adevarat. (Sper ca oricum pentru evaluare nu s-au si folosit preturile Bechtel...ca atunci se va scadea sub 35%).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

pentru Katana_ro: absolut corect.

Asta zic si eu...guvernul va demara proiectul. Exista multe semnale in acest sens. Daca i se va alatura cineva sau nu...depinde de ei. Asta cred ca e mesajul care se vrea transmis. Doar ca probabil in acest caz abordarea constructiei va fi usor diferita...si se vor face mai multe consturctii si deschideri etapizate....nu totul odata....de la Comarnic la Bv.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

panda_no 5

A3 astazi ora 11,30 pe portiunea CB - Bucuresti
La Popasului miscare anemica : un excavator care incarca intr-un camion lung agregatele din movila ce parea a fi inceputul rampei peste str Popasului.
Camionul umplut cara agregatele spre CB.
In Str Gherghitei : activitate ZERO.Nici urma de coloane forate sau altceva similar.Un paznic care dormita.
In organizarea de santier activitate aproape de zero.Doar o statie de agregate incarca un camion similar cu cel de mai sus.
Daca se va rezilia in cele din urma contractul cu Pizzaroti ma intreb unde vor cara toata organizarea de santier.Suprafata pe care o ocupa acum aceasta organizare este imensa.Si este pe teritoriul sectorului 2 din Bucuresti.In prezent constructorul foloseste acest teren gratis.Cred ca este expropiat si este al statului, nu?Sau al CNADNR-ului?????

Telvanni

Da-o-n mama ei de treaba, chiar e nevoie de aproape o jumatate de an pentru a scrie ce s-a realizat pana acum din cei 6.5km?

sursa: http://www.romaniatv.net/ultimii-kilometri-din-autostrada-bucuresti-ploiesti-vor-fi-gata-la-finalul-lui-2015_151733.html

dopingu_ro

 contractul deja este reziliat de la Km 0+000 la Km 3+450 plus nodul rutier de la moara vlasiei, Km 19+500 mai exact ce este pe ordin de modificare. a fost o nebunie mare cu lucrarea in ultima luna dupa cum spuneam s-a primit ordinul de incepere a lucrarii si s-au inceput cu forarea pilotilor de la gherghitei. la o saptamana s-au suspendat lucrarea pe sectorul de mai sus. Acum pizzarotti sunt oblicati ca in trei luni sa termine lucrarile ce le mai au de facut de la km 3+450 - Km 19+500: eliberarea locului unde sunt grinzile si finalizarea lucrarilor ce sunt de efectuat acolo, pasajul peste centura, etc. si apoi gata. Legat de organizarea din gherghitei e terenul statului si nu platesc chirie. se va organiza o alta licitatie pentru lucrarile ce mai sunt de efectuat, din ce stiu de la km 0+000 - km 3+450. deja e o licitatie pe seap pt consultanta proiectului.
O mare parte din organizare o vor cara la alba iulia, ca au mai trimis multe chestii acolo mai ales ca cei de acolo nu au laboratorul propriu  sau poate la sebes turda ca ar fi in carti sa castige acolo licitatia sau sa castige din nou licitatia pentru lucrarile ce-au mai ramas aici.


Ionut

Hm, astea sunt informatii foarte interesante, presupun ca le ai din interior...

cutter

Afirmații Șova:

Quote
Pizzaroti urmează să finalizeze în următoarele trei luni o serie de lucrări pe care le mai are restante. Ministrul a subliniat că, în urma noilor negocieri cu Pizzarotti, CNADNR nu mai are datorii către constructor. În cele trei luni în care vor fi terminate lucrările începute, prețul lor se va ridica la 54 de milioane de lei.

Iată elucidat și misterul forfotei de pe șantier - pentru 54 de milioane de lei cred și eu că se mobilizează Pizzarotti. De observat, contradicția dintre ultimele două propoziții ale lui Șova: "CNADNR nu mai are datorii" vs "prețul [...] se va ridica la 54 de milioane".

Mă întreb dacă în "CNADNR nu mai are datorii", intră și procesul în curs cu Pizzarotti în care conform aceluiași Șova:

Quote
Pizzarotti a dat în judecată CNADNR pentru o sumă consistentă, de 80 milioane lei, daca nu mă înşel, e un proces pe rol în acest moment.

De reținut că Pizzarotti a primit vreo 700 de milioane de lei (suma e din memorie) în total pentru Moara Vlăsiei-Popasului - așa contracte să tot ai.

iulius


adiarc

are alte probleme  mult mai mari decat acordul de mediu
guvernul trebuie sa reduca cheltuieli de aprox 2 mld de euro din buget , daca vrea ca proiectul sa fie acceptat...altfel nu ne incadram in deficit si deocamdata se amana....riscul este sa se retraga din nou Vinci-Aktor si pt prima data si Strabag...ceea ce va face ca intreaga operatiune de atribuire , gasire finantare , etc , etc , sa fie repetata din nou  :(
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

reducerea CAS , o masura altfel excelenta pe termen mediu si lung , va complica si mai mult lucrurile pe termen scurt.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

teocharis

Quote from: adiarc on June 16, 2014, 11:47:47 AM
reducerea CAS , o masura altfel excelenta pe termen mediu si lung , va complica si mai mult lucrurile pe termen scurt.

de ce este reducerea CAS o masura "excelenta"?
ai ideea cat este deficitul anual la fondul de pensii?

Ionut

Se referea la impactul in investitii. Discutati va rog in Parcare despre chestii economice care nu tin strict de autostrada (A3).

dr4qul4

#3314
se pare ca cineva tot insista cu C turzii - Tg Mures:
La începutul lunii septembrie vom avea un câştigător pe tronsonul Câmpia Turzii - Ogra - Târgu Mureş, apoi urmează contestaţiile, noiembrie e un termen realist.

sursa

Ori a fumat el ceva, ori aia de la SEAP. Sau cel care ii scrie textele face misto de el. cel mai probabil ambele dupa cifrele pe care le avanseaza.
Ca sa fie declarat castigatorul in Noiembrie , ar fi trebuit sa apara deja ceva.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024