Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 20 Guests are viewing this topic.

pasadia

Iar stabilitatea versantilor nu reprezinta vreo problema, nu exista in zona acelasi lut precum la Sacel sau Aciliu. Insa solutia "prin vale" intre Comarnic si Sinaia deschide riscul alunecarilor de pietre similare cu cele din VO. Vor avea de montat si plase si de asigurat protectia contra acestor evenimente.

@ ciprebbe - legat de planuri, declaratia spunea ca dupa data de 15 februarie. Si era data de Mircea Cosma, seful CJ Prahova, om care nu prea e de incredere (remember deschiderea Transbaiului din august?). Dar daca chiar le vor afisa, promit sa trag o fuga pana in Sinaia pentru a le poza.

tigrel58

Subscriu la parerea lui florin74, in acest moment sunt esentiali parametrii aranjamentului financiar, care cu greu ii vom afla, bancile sustinatoare in speta si in general tin cu dintii de secretul bancar si comercial.
Pe de alta parte, aspectele tehnice si de gestiune ale contractului ce va fi semnat s-au modificat -probabil- substantial fata de solutiile propuse initial.
Ca sa ne facem o idee de complexitatea contractului, reamintesc prevederile legale, respectiv HG nr. 71/2007, are o anexa - model cu matricea abordarii riscurilor.

florin74


dr4qul4

eu cred ca vor termina in 2 ani din momentul in care buldozerele intra pe santier. Sunt totusi 3 firme foarte mari si doar 58 de km. Mai mult, pe langa SF, cu siguranta stiu la ce sa se astepte dupa experienta de acum 2 ani.
Nu au probleme cu versantii, nu avem dealuri care sa o ia la vale, avem doar piatra. In ceea ce priveste caderile de stanci iar nu cred ca vor constitui o problema foarte mare: Valea Prahovei este puternic antropizata asadar versantii sunt in mare parte consolidati. Singurele portiuni dificile vor fi tunelurile, in special cele cu sitem de ventilatie! Dar sper ca aceste firme, care au facut lucrari asemanatoare sa aduca utilaje moderne (NATM) si mai ales specialisti din afara si sa nu se lacomeasca.

pe de alta parte, am vazut pe protv o stire cf careia de la "comarnic vor merge pe malul raului" ceea ce inseamna ca se merge pe varianta a 2-a si nu se va face tunel pe sub comanic.

Ce bine ar fi sa existe putina transparenta ca sa intelegem si noi macar ce traseu au ales.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

rocklee

eu as dori sa stiu cum se termina la cristian si cum va fi legaturile cu cele doua DMuri  :)

MRS

Ati vazut aici cand se va da in folosire A3 spre Bucuresti?  >:(


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

Ionut

Quote from: Mrs on January 10, 2014, 06:03:35 PM
Ati vazut aici cand se va da in folosire A3 spre Bucuresti?  >:(

:lol: Aprilie 2015.

delacroix


doryan93

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a dat dispoziţie consorţiului Vistrada Nord (format din firmele franceză Vinci, austriacă Strabag şi elenă Aktor) să realizeze proiectul noii autostrăzi Comarnic-Braşov în următoarele trei luni,pentru ca lucrarile sa inceapa in luna Mai, ne-au declarat surse oficiale implicate în proiect din cadrul CNADNR.

Sursa

doryan93

Graficul de execuţie pentru autostrada Comarnic - Braşov va fi făcut public pe 15 februarie.
Sursa aicea.

adiarc

pai acum nu urmeaza etapa in care gasesc banca/bancile finantatoare ??...si de abia apoi se trece la semnare ctr , proiect , etc?
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dorum

finantare obtin...stau la coada bancile...insa nu stiu cat dureaza procedurile, care sunt convins ca sunt mega stufoase!

frunzaverde

Quote from: dorum on January 11, 2014, 01:28:54 PM
finantare obtin...stau la coada bancile...insa nu stiu cat dureaza procedurile, care sunt convins ca sunt mega stufoase!

Din cate stiu, finantarea e deja negociata. Se asteapta 2 clarificari de la CE/Eurostat legate de calculul deficitului public in ceea ce priveste companiile de proiect (si deci participatia maxima si modul de participatie al statului) pentru a se finaliza conditiile de finantare.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Ionut

^ Aha, deci nu s-au definitivat 100% intelegerile financiare. OK. As vrea sa stiu cat va fi contributia statului. Presupun, fiind vorba de fonduri ale statului, deci "banii nostri", ca se vor publica aceste informatii. Asa e normal, nu? Nu ma intereseaza exact ce dobanzi se vor plati bancilor (de catre privati), dar ma intereseaza cat investeste statul roman in afacere. Corect?

panda_no 5

Pe data de 20 ianuarie revine constructorul din concediu pentru cei 6 km dintre CB si Bucuresti.
In functie de vreme se va decide activitatea.
Fata de acum 45 de zile nu sunt modificari mari, s-au mai turnat citiva suporti pentru stalpii de iluminat, s-a finalizat terasamentul la coborarea de pe pasajul peste CB, s-a mai excavat pentru bazinele de acumulare a apelor in, etc.
Nesemnificativ.