Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 27 Guests are viewing this topic.

ovicor

E foarte probabil ca UMB sa fi alocat buget redus terasamentelor, apreciind ca vor lucra cu efective proprii. De aici slaba disponibilitate in a oferi preturi atractive unui subcontractor.

carutasul

e clar că nu veneau cei de la Marcu fără ca în principiu să le convină prețul, presupun că e vorba de lucrări suplimentare incluse în acel preț, dar vorba lui Ionuț, să așteptăm, poate mai au de negociat. Oricum nu putem compara cu cazul Straco, în care chiar au construit terasamanentul și nu au fost plătiți, o țeapă, (dacă nu cumva s-or fi reglat între timp și noi nu știm), aici vorbim de o lucrare pe care nu au început-o, oricum baza lor e în Ardeal deci camioanele tot trebuiau aduse "acasă" dacă au terminat pe A1...

ijwtsh

Filmare noua de la On The Road AK.


california

de cativa ani se lucreaza la nadaselu, dar nici pana azi, portiunea de acces pe viaduct nu e terminata; lumea se entuziazmeaza, dar pana in 2030 si asta daca nu vor fi sincope, nu se va circula pe cluj-oradea pe autostrada; prin 2006, cand lucra bechtel-ul si am auzit ca de abia prin 2012 se va putea circula pe cluj-oradea, am fost deceptionat...ii rog pe cei din zona , care pot,  sa dea imagini din drona pt. chetani-campia turzii; e  portiunea care merita mai multa atentie, macar aici sa avem legate intre ele pe autostrada doua orase importante din transilvania, cluj-tg. mures.

Ionut

Ca să fie (și mai) clar de ce nu e tocmai în regulă să zic(em) care e problema dintre Marcotim și UMB la Zimbor: fiind un contract privat și chestiune de bucătărie internă, nu e tocmai drăguț să (le) spălăm noi rufele în public. UMB (și în general liderii din toate piețele) abuzează de multe ori de poziția lor pentru a obține diverse avantaje. Spuneți-i șantaj, spuneți-i cum vreți. Se face, mulți fac. Nimic nou sub soare.

Doar că în cazul ăsta, având informații, nu e tocmai okay să divulgăm noi pentru că putem pune aiurea presiune pe ruperea înțelegerii (e cam ruptă deja dar poate se mai gândesc, în special UMB) și asta nu ar face bine proiectului. În opinia mea (și a multor oameni din API și nu numai) UMB are nevoie de Marcotim (și de alți subcontractori) ca să pună osul la treabă și să ajute pe șantiere.

Deci împacă-i Doamne, dă-le minte.

Există în cazul de față doar două variante, ambele vizibile 100% din dronă:
1. utilajele Marcotim la lucru în dealul Zimbor
2. dispariția de pe șantier a utilajelor Marcotim

În cazul dorit, 1, nici nu mai contează obiectul șantajului/negocierii. În cazul nedorit, 2, o să auziți de la mine (sau de la altul) motivul "divorțului".

Și cred că e și normal să vă întrebați. Că așa cum ați zis și voi, nu duce Marcotim utilaje la Zimbor cu chef de treabă și în secunda doi pleacă doar așa, că vor să se plimbe cu excavatoarele prin țară...

pentium10

ar trebui ca tu (sau altul) sa faceti o firma de consultanta/mediere si sa puna osul la treaba sa faciliteze lantul de aprovizionare cu de toate ce duce lipsa Antreprenorul/asocierea in cauza

un fel de pitch and match, ca sa fie unsa mai bine mecanismele (si aici vorbesc la general, la oricare proiect de infrastructura din aria de monitorizare API)
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

raulbogdan23

#33441
- la pasajul de la Campia Turzii avem ambele rampele sus, se lucreaza la borduri, pasajul este hidroizolat, se monteaza elemente de parapet
- podul peste Aries este jumatate suprabetonat, pe cealalta jumatate se lucreaza la armare
- se asterne asfalt, se lucreaza la amenajare taluzuri cu pamant vegetal
- la pasajul peste DN de la intrare in Hadareni (directia spre Mures) avem 1 sens hidroizolat, se monteaza elemente de parapet, celalalt sens mai are 2 deschideri care asteapta la suprabetonare
- in continuare pe portiunea Geiger se lucreaza la panouri fono, scurgere apelor, taluzuri, parapeti si asfaltare
- pasajul de la iesire din Hadareni (directia spre Mures) are marcareje, se lucreaza la ultimele elemente de siguranta, urmeaza deschiderea
- pasajul peste DN de la Chetani are 1 sens cu asfalt, celalalt era in pregatire (hidroizolatie?)
- nodul Chetani, se lucreaza la ultima bretea care nu e la cota, cealalta bretea a primit asfalt, pasajul are 1 sens cu asfalt, celalalt in pregatire

Vine si filmarea cand e gata editarea si procesarea.

Cristian 74

Am fost la filmat pe Zimbor-Poarta. Nu comentez de ce au plecat cei de la Marcu, nu am autoritatea sau informațiile necesare. Dar am observat azi că la dealul Zimbor, dealul de lângă Poarta Sălajului, în general pe toată subsecțiunea au dispărut multe utilaje. Camioane și excavatoare. Au rămas doar câteva. Cineva din șantier spunea că au mers la Focșani, pe A7. Dar se cărau grinzi pentru a fi montate, oameni la structuri erau, probabil nu la fel de mulți, dar mă pot și înșela, erau dispersați. Mai încolo și filmarea.

california

@raulbogdan23
excelent! scurt, concis si la obiect; face aproape cat o filmare.

Bachus01

@cristi 74  , Cred ca o parte sunt si pe A7 la nord de Bacau . De 2 zile tot vad camioane si microbuze UMB .

ijwtsh

Nu stiu daca user-ul are cont pe forum. Daca da, imi cer scuze si va rog sa stergeti postarea.

Autostrada A3 Chetani Campia Turzii Stadiu lucrari 04 10 2023


montaniardul

^ Parteneriatul Strabag - Geiger este de succes cel putin pe lotul asta. Mai vrem sa-i vedem si pe alte santiere. Daca vremea tine cu constructorul este foarte probabil ca la 1 Decembrie 2023 sa mai inauguram un lot important de autostrada.  :)

Cristian 74

Filmarea promisă: Zimbor-Poarta Sălajului


GAC

reusita filmare, acum ca dealu a fost ras, parca nu mai pare asa fioros, cu putin noroc poate nu o lua din loc.
pentru cei cu ochi mai buni, se vad urme de alunecari? in orice caz, dealu ala e um mozaic petrografic. ma tem ca am putea avea surprize dupa o ploaie mai zdravana...

Ionut

Totuși, întreb ca un profan. Poate mă luminează vreun CFDPist. De ce mama naibii nu apară deloc dealul ăla? Nu tu drenuri, berme, nici urmă de rigolă, șanțuri ceva. Nimic.