Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 32 Guests are viewing this topic.

tom_sawyer

Cred că la licitația cu Tunelul Meseș va licita iar UMB-ul + bosniecii la ~80%. Un an licitația + 1,5 ani proiectarea + ordin de începere întârziat, au timp să termine loturile de pe A3 și tunelul de pe Lugoj-Deva.

mirceaeliade

Chiar daca merg infranat UMB tot ar merge mai bine decat astia 2 ani de non-progres prin birouri si tribunale. Cam sper sa castige si mai mult pseudomonopol daca asta inseamna evitarea tribunalelor

dr4qul4

asta e doar wishfull thinking..
De ce ar mai licita ceva pe A3, cand urmeaza: Pascani-Suceava-Siret, Buzau-Braila si apoi A8 + niste centuri pe DN17?

Mai degraba vom vedea PORR (care mai au putin si termina proiectarea pe PiSi4, unde au si tunel), Strabag (care vor temrina si la Oradea si la Chetani) sau Webuild (PiSI5 se va apropia de sfarsit pana la semnarea contractului la Meses si raman doar cu PiSI3).

Sunt curios daca vom vedea Good Prod Zalau printre subcontractanti. Eventual prin vreo asociere cu Trameco sau cu alt iepure de-al lui beni-ben.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

GIV

#31563
de ce ar mai licita /risca umb pe terenuri unde fug dealurile  :lol:  :lol:  eu nu cred ca se vor mai baga cand portiunea de la focsani  le face cu ochiul si sunt si langa casa...

naivu

#31564
^^Din ce am citit, principalii interesati au fost Strabag si WeBuild, cu Strabag cu sanse de castig si WeBuild contestand la greu. Probabil tot ei doi se vor bate si in licitatia reluata. Probabil UMB ar putea fi la limita capabil de multe, dar daca as fi in locul lor nu m-as mai angaja in alte licitatii in 2023.
LE: ca să fie în termen UMB e deja ajutat, intenționat sau nu, de multe întârzieri birocratice: A3 Nadaselu-PSalaj unde încă nu a primit AC pe soluțiile tehnice modificare în zonele cu alunecări,  A0N4 sau VO Galați unde nu vor avea OIL mai devreme de 2ani de la semnarea contractului, la fel podul peste Siret+CF din DX Braila-Galati întârziat 1an, CraPi4 nu are încă soluție tehnică definitivă pt nodul cu A1, CraPi3 a incetinit și el, contestațiile Danlin pe Bacău-Pașcani le vor oferi o jumătate de an în plus...

ciprebbe

Voi realizati ca e imediat gata ianuarie si UMB pe A3 nu a miscat nimic in santier? Doar produs grinzi.
Geiger-Strabag, Nurol misca cate ceva, UMB a mutat fortele pe A7. Deja lipsa de capacitate isi spune cuvantul si e doar inceputul. Sa vedem cum o vor drege sau vor intra in categoria lalaitilor.
Vremea permite diverse lucrari sa se faca in perioada asta dar nu prea mai au cu cine.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

marius.firtonea

Mi se pare ca exagerezi putin cu lipsa de mobilizare a UMB pe A3. Pana la urma noul termen e 2025, deci unde graba? Nurol misca pt ca teoretic termenul de finalizare era februarie 2023, nu uitam asta.

hefaistos

Eu cred ca UMB nu se va baga serios la Meses - Zalau.
Doar daca licitatia va trena 2 anim astfel incat proiectarea sa se faca prin 2025 si executia sa incepa prin 2026-2027.   
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

punktnet

Cred că nu am înțeles toți că pentru UMB, un proiect finalizat înseamnă posibilitatea de a incepe altul.
De ce să tragi de timp acum când nu ai făcut-o niciodată și nu asta este modul tău de lucru? Termini înainte de termen sau la termen și te apuci de altceva. Asta dacă nu cumva te numești Tirrena sau mai știu eu cum, și lucrezi la ultimul proiect și nu ai de ce să te grăbești nicăieri


Just kidding.

tom_sawyer

#31569
Oamenii și echipamentele alocate de UMB acum pe A3 și pentru tunelul Lugoj-Deva nu vor fi folosiți în Moldova (unde îi vor folosi pe cei pe care îi au/adună acum pentru loturile A7).
De aceea cred că vor licita pentru Meseș, ca să dea de lucru acestor echipe din Transilvania.

Calin88

#31570
Quote from: ciprebbe on January 28, 2023, 10:42:57 AMVremea permite diverse lucrari sa se faca in perioada asta dar nu prea mai au cu cine.
Intrebarea este, oamenii si utilajele respective unde pot lucra mai eficient acum in perioada de iarna: luptand cu noroaiele de pe dealurile de pe A3 sau la campie, pe A7?
Cred ca este pur si simplu vorba de utilizarea cat mai eficienta a resurselor pe care le au la indemana. Oamenii aia pot lucra mai eficient pe A7 acum ca e iarna, decat o pot face pe A3.

ovicor

@ tom sawyer, ce spui tu e o supozitie sau ai informatii in sensul asta?

oneLess

^ Așa au făcut și acum un an la DEx6. I-au dus pe toți acolo.
La Craiova plouă de la începutul anului, mă îndoiesc că la Valea Mare și Colonești ar fi fost altfel. Zero portocalii în zonă.

tom_sawyer

^^ supoziție bazată pe faptul că atât pe A3, cât și pe A7 trebuie să termine lucrările în 2024-2025.

oneLess

Pe A3 o să trebuie după ce păduri, tunel și cimitir! Bașca or mai avea și exproprieri!
Tunelul și cimitirul necesită asumare, reproiectare, avize, aprobări, sursă de finanțare ...

^ În 2024 cînd ți-ar conveni ? Mai spre toamnă?