Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.


marinul

Cum au decurs lucrările pe lotul Nușfalău - Suplacu de Barcău in 2022


mirceaeliade

#31412
Sumarul la sfarsit de 2022:

tom_sawyer

Dacă se va ajunge la concluzia că tunelul de 13 km la Câmpina și cel de 2 km de la Ploiești sunt prea scumpe:

Sunt SF-uri în derulare pentru centuri la 4 benzi (și pare standard de DEx) Pucioasa-Fieni și Targoviște vest (Aninoasa) + DEx Targoviște-București.

Deci A3 Brașov-București ar putea trece prin Targoviște. Rămâne de studiat un traseu de ~30 km Fieni-Sinaia.

pasadia

Iar Sinaia - Râșnov se va putea face prin tunelurile dacice...

Serios, chiar am "ajuns la concluzia că tunelul de 13 km la Câmpina și cel de 2 km de la Ploiești" sunt necesare? Creditam forma gândită de Consitrans ca fiind făcută cu buna-intenție si singura posibila?

mirceaeliade

daca chiar se vroia autostrada prin Valea Prahovei, nu se dadea drumul la VO Comarnic care sa omoare din start planuri A3 care nu includ tuneluri pe bugete arabesti.  Se pregateste praf in ochi pt mass-media orice varianta de tip Oglinda-TV numai ca sa nu se ajunga la km reali de drum express/autostrada pe terenurile tip "parc national pentru bastani" din Busteni si Comarnic.

dumbravaandrei

Nu incurca VO-urile alea cu nimic. Cine viseaza urcarea la comarnic pe langa calea ferata clar n-a vazut/nu stie zona.
Pe A3, asa cum zicea si pasadia, problemele curente de proiectare sunt inainte de Comarnic (Campina, Ploiesti).

Sorinus

Avand in vedere ca Fagaras-Sighisoara-A8 nu se mai face, mai are sens ca ambele zone (Bucuresti-BV si Tg Mures- frontiera) sa se numeasca A3?

TibiV

Dupa parerea mea nu, NU are sens pentru ca "sectiunea lipsa" din A3 nu va fi construita intr-o perioada macar previzibila...

Am mai spus asta si in trecut, dar am fost "disciplinat" de proprietarul forumului....

Pe de alta parte, are si el dreptatea lui - este mult mai tanar decat mine, si cand va ajunge la pensie ar putea sa vada lansata licitatia pentru SPF (poate chiar SF!) pe sectiunea A3 Fagaras-Targu Mures... Adica are o perspectiva optimista...
(In urma cu 150 de ani membrii celei mai faimoase Academii erau convinsi ca aparatele mai grele decat aerul NU au cum sa zboare. Dar, uite, astazi zboara bine-mersi...)

Sorry, sire, nu m-am putut abtine...
 :-[ 
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Quote from: horatiu.cosma on January 03, 2023, 03:50:14 PM....
Cu șanse foarte bune de deschidere anul acesta (dacă statul nu doarme, constructorii apasă pe accelerație și vremea ține)
...
- A3 Chețani - C. Turzii (16km; se va merge pe autorizația de construire Straco, se finalizează zilele astea expertiza pe lucrările executate și micile detalii reproiectate, nu sunt chestiuni majore, doar mărunțișuri gen decaparea umpluturii superioare pe care a crescut vegetație, ceva reparații la betoane, sunt acoperite fără probleme de rezervele de implementare. Se muncește intens săptămânile astea la contractarea subcontractorilor, a furnizorilor, achiziția grinzilor lipsă, s-au autorizat gropi de împrumut, tot planul e făcut pentru finalizare în 2023. Strabag are 60% și va lucra de la C. Turzii până la podul mare de la Hădăreni inclusiv, Geiger de acolo până la Chețani).
....

Să te audă Ăl de Sus!...

(Nu ăl' de mai sus in ierarhia parlamentară. Ăl' de Sus care ne-a spus să nu ne omorâm unii pe alții...
Dar totuși o facem în fiecare zi...  >:(  )
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Interesantă ultima informație, 60% Strabag spre Câmpia și 40% Geiger spre Chețani. Eficiență nemțească dom'le. Dacă vremea îi lasă să înceapă tare de tot în februarie, au o șansă bună.

Cam 60% trebuie să facă în 11 luni. Deci cam 5.5% pe lună în medie. Foarte greu dar nu imposibil. Ar fi o performanță.

Ușor offtopic. Sper să liciteze și să ia Ungheni-Miercurea Nirajului. Proști ar fi să nu încerce măcar.

reed

Sudeaza si pun pe pozitie tablierele,ies direct cu 10 la suta.Apropo,care era faza cu tablierele alea neplatite?Horatiu parca zicea.Le cumpara strabag ?,

GIV

Quote from: Ionut on January 03, 2023, 04:23:14 PMDeci cam 5.5% pe lună în medie

s-a luat in calcul si refacerea terasamentelor in acest posibil progres lunar de 5,5%?

Ionut

Stadiul fizic la rezilierea cu Straco era cam 38%. Sa dăm jos 3% (ce trebuie refăcut). Deci 35%. Ca orice lot, la 95% poți deschide (că mai ai niște rigole, taluzări, panseluțe).

Deci 60% e critic. Calcul grosier desigur, dar ar trebui să fie aproape de realitate.

horatiu.cosma

Da, cu tablierele s-a rezolvat, o să se ridice primăvara asta. Ca să fie eficiență nemțească până la capăt, ca să fie 60-40 în cap și la terasamente, Geiger probabil va intra puțin și pe sectorul Strabag la rampa podului mare dinspre C. Turzii. Pentru ei e important cum dă vremea bună să scape de depozitul de pământ făcut de Marcotim lângă nodul Chețani, pentru a se putea desfășura pe sectorul lor care și așa e destul de fărâmițat. La Strabag e mai continuu, podul peste Arieș (punctul critic), apoi vreo 7km de umpluturi neîncepute și apoi podul mare. Consultanța e la primul contract de acest tip, să sperăm că nu vor să fie mai catolici decât papa și să fărâmițeze tot procesul de aprobare/certificare cu stat în termenele maxime, ping-pong de adrese și observații peste observații și diverse solicitări crețe, că atunci posibil să se prelungească lucrurile. Până la urmă nu poate fi supervizor mai bun decât cei 10 ani de garanție, nu o să fie în interesul nimănui să fușerească treaba.