Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 26 Guests are viewing this topic.

marinul

Langa Bors II viitorul nod cu drumul de legatura spre centura Oradea/A11

(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

marinul

Comparatia la 2 luni de zile pe lotul Nurol























Powered by API/PUM imgur uploader


mirceaeliade

@marinul un jurnalist minim serios trebuie sa ii trimita videoul asta comparativ lui Grindeanu si sa il intrebe cum de progresul asta pe 2 luni califica Nurol la o bulina neagra.  Au luat certificat negativ exact pe progresul vazut intre astea doua filmari, si sincer, in afara de UMB (si poate PORR) nu cred ca am vazut la noi prin tara progres atat de evident intr-un interval atat de scurt.

danutzu_1069

#31068
Pentru unele capete pătrate, conteaza ce este pe hartie si prin documente nu situatia reala din teren..
Daca cei de la Nurol nu au depus Situatia  Intermediara de Lucrari (SIL) la timp.. figuraza la capitolul intarzieri...
"documentele vorbește"...  :lol:  :lol:

hvm

Pai stai putin ca UMB parca nu o trimite cu lunile, sau ei doar facturile nu le trimit cu lunile?

Nu zic ca ar trebui dat certificat negativ la UMB, doamne fereste, dar.... care e diferenta?
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

TibiV

Chiar incep sa imi placa turcismele daca sunt "marca Nurol"...  ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pbh

Nici Alsim nu sta degeaba. Este in grafic desi nu rupe gura targului. Turcii astia "noi" par ok pana acum. Cu italienii si grecii avem noi probleme sau mai corect am importat problemele lor.

Cetatean

Depinde la ce se raporteaza cu situatiile de lucrari.
Daca progresul este dat de SIL,atunci el este mai mic decat ce au in teren,din cauza diferentelor dintre lucrarile receptionate,cu probleme,cu schimbari de solutii,care nu se pot deconta etc.
Daca este dat de stadiul fizic,acesta este raportat de antreprenor si poate sa fie mai mare sau mai mic,depinde ce isi declara ei ca si productie,intern si mai apoi ce raporteaza catre inginer si beneficiar.

Cred ca am mai spus,o situatie de lucrari inaintata spre aprobare are extrem de multe documente.
Vorbim de zeci,sute de procese verbale (de la 10 pana la 50 de bibliorafturi) calitate,laborator,topo...
Inginerul poate aproba sau respinge lucrari,iar tu ca si antreprenor esti obligat sa depui un SIL cu o valoare minima de X% din valoarea contractului.
Daca nu iti aproba tot ce ai depus si nu ai de minim,adio situatie de lucrari pentru luna respectiva.

Umb,nu stiu cum fac.
Pe langa asta,la ritmul lor de lucru...cred ca pe fiecare contract le-ar trebui sa zicem un minim de 20-30 de oameni pentru depus situatiile la timp.
Laborator,topo,calitate,cantitati...
Sunt curios de sistemul pe care merg cand isi fac situatiile de lucrari

Cristian 74

Meanwhile, la Zimbor se fac grinzi...

ivladbogdan

Salut!
Mai exista ceva noutati in legatura cu semnarea cu Strabag pentru lotul de la Chetani?
Speram ca la primavara vedem utilaje in santier, dar in ritmul asta nu prea cred.  :(

ijwtsh


TeoH9

Pe Chetani-Campia Turzii CNSC a respins in 13.09.2022 contestatia TRAMECO. In principiu ar trebui semnat.
MT-CNAIR nu comunică nimic pe acest subiect de mai bine de o luna. Nici ca se semneaza, nici ca "se vor lansa procedurile pregatitoare care ne vor permite sa dam startul semnarii contractului". Posibil sa astepte recursul?
Chiar, stie cineva daca nea Beni a facut recurs?

Cristian 74

Ce frumoasă e ceața câteodată...

Ionut

Vi s-a mai spus. De multe ori.
Strabag este în procedură de semnare a contractului. Ar trebui să fie gata până la finalul lunii. Ar trebui.

danutzu_1069

@Ionut, daca nu scrii mare cu rosu in  dreapta sus.... o sa tot fie intrebari...