Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 16 Guests are viewing this topic.

carutasul

 Am făcut și eu o tură dar probabil în contratimp (am așteptat să se deschidă, că doar nu era să vin la DN4 pe centură :) ) și un pic cam târziu, că nu s-a putut mai devreme.
 Calitatea asfaltului pare la fel de bună, se pare că traficul a apărut aproape instantaneu...
 I-am promis doamnei că la următoarea deschidere ne oprim direct la Constanța :)

U_I_JOHNY


pasa_andrei

Pentru cei care o sa zica nu arata la lot nou deschis, mare parte din acest lot este de cel putin 6 luni gata.

Konter

Grinde, grinzi, grindeni :D 


mirceaeliade

Altfel arata plimbarea asta de 15 min decat cea dinainte pe DNCB-ul alaturat. Vreo ceva luni o sa fie cozi notabile la cele 2 capete, dar sa speram ca 2025 ne va prinde cu o ocolitoare a B-ului veritabila, cu cozi doar de masini mici, cu mult mai putini (nu chiar deloc) nervi.

Konter

Pentru a putea fi descărcat traficul rutier de pe A0 dinspre Autostrada București – Ploiești spre DN2, zona nodului rutier A0 – DN2 din Lotul 3 Nord al Autostrăzii Bucureștiului A0 a fost prioritizată de către constructorul China Civil Engineering Construction Corporation Ltd.
Ca urmare, am putea ca până la sfârșitul acestui an să circulăm pe întregul Lot 2 Nord, dat parțial în trafic la sfârșitul anului trecut, a explicat Irinel Scrioșteanu, secretar de stat la Ministerului Transporturilor.

https://arenaconstruct.ro/autostrada-a0-bucuresti-nord-lot-3-prioritatea-va-fi-nodul-rutier-a0-dn2/

Ionut

Da, asfaltul pe DN5-DN4 e foarte bun ca planeitate. Foarte bun.

carutasul

da, și deocamdată mi se pare că s-a menținut și pe primul tronson. Am pus și eu la "dospit" filmarea de pe cameră, mai are un pic youtube de muncit dar deja avem un coleg mai harnic deci nu mai e așa important :)
Ce să zic, o să sufăr probabil prin Bragadiru lunile care vin, dar să zicem că e pentru "viitorul luminos" :)

StefanB

În filmarea pusă de U_I_JOHNY se văd limitările de viteză și îngustare la 1 bandă uitate la nodul cu DN5. Te-ai fi gândit că au nevoie de ele în capăt la DN4. În plus, în filmarea de ieri a lui Ionel Scrioșteanu parcările erau deschise, azi nu mai sunt.   

reed

Când am zis anul trecut că turcii vor avea una din cele mai bune cai de rulare am fost luat la mișto.

DragosC

#9820
O veste mai putina buna presupun, dar impreuna cu vecinii ne-am hotarat sa actionam primaria locala, CNAIR si antreprenorul in judecata pentru daune materiale si morale pe durata ultimilor 3 ani.

Avem casele la 50-70 de metri de autostrada (de santier mai bine zis), ne-a crapat tencuiala (trebuie sa vina structuristul sa ne spuna daca si peretii sunt afectati) de la compactoare, perdeaua de praf e constanta, zgomotul zilnic si de cateva luni inclusiv noaptea, drumurile adiacente sunt praf de la traficul greu.

Circula de cateva ori pe zi o vidanja cu apa, e frectie la picior de lemn, panouri fonoabsorbante din parti...

Vom scrie petitii catre Primarie, AFM, ITM, sa vedem cum s-au verificat si se verifica modul in care s-au respectat prevederile legale privind protejarea populatiei fata de zgomotul produs, praf, vibratii, sa verifice nivelul de noxe si sa ne trimita rezultatele, etc. - si daca e nevoie (si e nevoie) vom cere intreruperea oricaror activitati specifice de santier pana la remedierea si prevenirea permanenta a acestor efecte si justa despagubire.
Nu spera si nu ai teama

AdrianRO


Hercule35

Bravo, DragosC.
Acum ia loc, 4.
Pe forum e bine cu infrastructura, dar la o adica sa se opreasca tot, nu ?

danutzu_1069

Azi am fost in ... excursie...
Pe A0, desigur...
Bine, excursia a fost pana la intrarea pe A0, si spun asta pentru ca desi as fi putut sa merg pe DNCB (ca reper de plecare, sa zicem PETROM-ul de la Chiajna, de pe DNCB) am optat sa merg pe... ocolite si anume prin Dragomirești Deal, Vale, Bâcu (aici am tras cu ochiul la capătul tronsonului aktoricesc... dar unde nu joaca nimeni (si nici nu este necesar acum), am traversat A1 pe pasaj, verificând ( :lol:  :lol: ) daca chiar sunt toate grinzile sus... iar apoi, pe drumul clasic (DJ-uri) pana in DN6. Pot sa zic ca am mers destul de fluent pe tot traseul asta...
A0, pana la DN5 se cunoaște calitatea, eu zic ca nu s-a schimbat cu mimic, este perfect. La nodul cu DN5, au uitat sa scoate indicatoarele de viteza si restrângere benzi.. probabil vor dispărea in zilele următoare.
Aceiași calitate ok si pe sectorul următor pana in DN4, planeitate, treceri line peste aparatele pentru rosturile de dilatație.
Spațiul de servicii pe de secțiunea asta, încă nu este dat in folosință, mai au de meșterit la... design.
E, la nodul cu DN4, ar niște observații... da, este viteza limitata la 80, pe benzile principale si 50 pe cele laterale, dar cred ca este distanta cam mica intre breteaua de intrare si cea de ieșire. Posibil sa para conflicte.
O alta observație este cocoașa pasajului de pe DN4.... Vii de pe bretea, si daca nu știi drumul sa schimbi banda, te trezești ca intrii pe breteaua care duce spre A0... asta pentru ca... nu vezi drumul de ... cocoașă.

carutasul

Pun și eu ce a ieșit ca să fie belșug: