[B] Pasajul Domnesti-Prelungirea Ghencea

Started by Ionut, August 19, 2015, 04:06:42 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

carutasul

ambuteiajul nu e nici pe departe cum era :)
Eu mi-am schimbat deja traseul cel puțin din Iuliu Maniu spre casă; pe direcția inversă e un pic mai rapid prin București dar nu cu mult.Uneori prefer centura pentru că e mai relaxantă, nu trebuie să fii atent la traficul din oraș. O problemă la care nu mă așteptam e că s-a format o oarecare încurcătură sub podul Bragadiru, problemă care nu exista înainte de înființarea giratoriului (pentru că centura avea prioritate). Dacă sunt mai multe TIR-uri, care manevrează mai greu, se formează dopuri. Acolo ar fi loc de îmbunătățire, mai ales că pe direcția către A1 s-ar putea separa o bandă care să nu fie încurcată deloc. Ambuteiaj mai serios apare doar la coborârea dinspre Ghencea spre A1 și cred eu că s-ar rezolva prin lărgirea pe încă 2-300 m pentru că e un spațiu foarte scurt de încadrare, imediat după terminarea rampei se face trecerea de la 2 benzi la o bandă. Mașinile, ca la noi, intră în fața TIR-urilor, astea nu pot înainta și nu pot forma spații pentru încadrarea celor ce coboară de pe rampă. Sunt destul de sigur că dacă ar face îngustarea înainte de rampă lucrurile ar merge mai bine. Dar, în plus, cred că nu doar eu mi-am schimbat traseul și de aici și creșterea traficului...Pe direcția spre Bragadiru traficul de pe rampă e mult mai mic și ambuteiajul la îngustarea benzii e nesemnificativ. Dar oricum ar fi ar prinde bine o lărgire pe câteva sute de metri în avans.

survola

Scopul principal al pasajelor este separarea celor două direcții perpendiculare. Aici mai este și linia de CF care încurca.

carutasul

Oricum e și o problemă că în zonă sunt destule firme si depozite, de cele mai multe ori traficul se gâtuie pentru că un TIR iese/intră într-o curte, pentru că nu e separație de sens de cele mai multe ori blochează ambele benzi pentru că mulți merg spre A1, fluxul se oprește și blochează și zona de la coborîrea de pe rampă. Asta se întâmplă cel mai des între pasaj și Bragadiru unde altfel cred că s-ar merge fluent dacă de exemplu nu i-ar mai lăsa să taie centura și ar mai face o bandă de încadrare în zona firmelor (doar că probabil s-ar aglomera și mai rău sub podul de la Bragadiru unde ar trebui să întoarcă. Spre Domnești și dinspre Domnești nu e coadă deloc la pasaj, eu nu am întâlnit, doar că traficul e gâtuit înainte, unde se face la stânga către cartierul de blocuri; după ce treci de el se merge fluent. Nu știu cum s-ar schimba dacă s-ar rezolva problema asta (o lărgire pe 200m a prelungirii Ghencea cu bandă de așteptare ar rezolva mulțumitor), probabil asta ar aduce un trafic ceva mai mare dinspre Ghencea spre A1 care cum ziceam e singura direcție "critică" ...

panzer

Nimic nou: se rezolva un conflict, se muta ambuteiajul la urmatoarea intersectie.

Nu ma asteptam ca blocajul de la Bragadiru sa fie asa de consistent.
Blocajul de la intersectia cu A1 il tot dezbatem de ani de zile.

La fel, pe DNCB trebuia limitat la o singura banda. Se vad pe filmare "smecherii" care folosesc bucata scurta pe 4 benzi sa depaseasca coloana!

carutasul

Da, asta cu "șmecherii" e enervantă rău. Eu am încercat să rămân pe banda din dreapta dar în general cei cu TIR-urile sunt de treabă și încearcă să facă "fermoar" la coborârea de pe rampă iar pe cealaltă bandă vin isteții și se bagă în față. Și eu cred că dacă ar rămâne la doar o bandă s-ar circula mai bine, sau dacă îngustarea s-ar face înainte de rampă ar permite mersul fluent. La Bragadiru nu e chiar așa dezastru și cred că ar fi putut face rondul mai alungit ca să permită TIR-urilor să intre fără să încetinească prea tare caz în care cred că ar fi aproape fluent, ieșirile spre Bragadiru nu sunt chiar așa de multe ca să deranjeze, sau dacă sunt sunt doar la anumite ore sau când vine vreo coloană. Mai mult când apare o coloană mai lungă fiecare încetinește pentru că e curba foarte pronunțată și se propagă pe centură "dopul". Cum ziceam, traficul a trecut, e clar că unii și-au schimbat traseele, și dopul se formează repede.

mirceaeliade

Eu cand trec pe acolo mai stau pe linia disconinua dupa ce se formeaza o singura coloana ca sa 'ocup' ambele benzi, si aproape intotdeauna ma trezesc jmekkkeri care se chinuie sa manevreze sa ma ocoleasca pe stanga.  O singura data am vazut un tirist sa faca asta, dar probabil sunt sictiriti de atatia dăjtepți.

TibiV

De la BabaDog: Largire Prelungirea Ghencea T1&2, Capat Tramvai 41 - Raul Doamnei. Situatie lucrari 28.04.2023

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

lone_wolf32

Se pare ca au inceput sa delimiteze traseul tramvaiului si dincolo de Drumul Cooperativei, unde inghetase multa vreme lucrarea.
Intre RD si VO nici o miscare

https://ibb.co/Nxyp61t

reiny2000

Deci dacă nu se evaporă mașinile parcate ne întoarcem de unde am plecat...

paullie

Pai da a crezut cineva ca vom scapa de masini parcate pe banda 1? Nici un primar respctiv CNAIR nu fac nimic. Doar ascund gunoiul sub pres. Sau mici "pansamente" la un buboi imens.

panzer

Profit.ro: Patru oferte pentru supralărgirea unei secțiuni din Prelungirea  Ghencea, în zona Pasajului Domnești

QuotePotrivit directorului CNAIR, pentru proiectarea și execuția obiectivului care va facilita inclusiv accesul la viitoarea linie a tramvaiului 41 au depus oferte:
1. VIAROM CONSTRUCT S.R.L. (Romania)
2. PORR CONSTRUCT S.R.L. (Romania)
3. Asocierea TRACON S.R.L. (Romania) – ACVATOT S.R.L. (Romania)
4. Asocierea MARISTAR COM S.R.L. (Romania) - THADEC ENGINEERING S.R.L. (Romania)- HYDROSTROY AD (Bulgaria)- RAD PANORAMA CONSTRUCT S.R.L. (Romania)

Valoarea estimată a contractului (finanțat din fonduri europene) este de 57,25 milioane de lei (fără TVA).

Oameni seriosi la licitatia asta.

Alexander

Mi-ar fi placut sa zica mai clar de unde pana unde. Macar de la Valea Larga sa incerce sa largeasca, mi se pare ca pana acolo e in proiectul PMB.

carutasul

Presupun că e de la limita administrativă a Bucureștiului, așa ar avea sens

danutzu_1069

O buna bucata din Prelungirea Ghencea (de la str. Maracineni pana la centura) este chiar pe granita de sector... La nord este S6, la sud Bragadiru (parca)

VladHDR

#1559
Quote from: Alexander on May 19, 2023, 12:46:15 PMMi-ar fi placut sa zica mai clar de unde pana unde. Macar de la Valea Larga sa incerce sa largeasca, mi se pare ca pana acolo e in proiectul PMB.

E vorba de o bucata de 800m, de unde se termina cartierul Latin si pana la Pasajul Domnesti. Nu mai gasesc stirea initiala, dar despre bucata asta era vorba.