[B] Pasajul Domnesti-Prelungirea Ghencea

Started by Ionut, August 19, 2015, 04:06:42 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horațiu 87

raspuns primit de Asociatia Initiativa Prelungirea Ghencea




RobertN

Salutare,

Câteva informaţii despre acest subiect în link-ul de mai jos:

link

Mulţumesc.

perfidus

#227
^ E un prim proiect major al PMB, de la domn' doctor incoace. Nici macar nu e unul foarte complex. Dar are mare nevoie de oameni competenti ca manageri de proiect. Altfel va fi un mare esec si zona Ghencea va fi un cosmar pe multi ani de zile de acum inainte.

QuoteTermenul pentru finalizarea obiectivului de investitii este de doi ani de la demararea procedurilor de expropriere, iar pentru ca termenul de executie a lucrarilor sa fie cat mai scurt, acestea vor fi realizate de Compania Municipala Strazi, Poduri si Pasaje Bucuresti. Valoarea totala a investitiei este de 559 milioane lei, aproximativ 122 milioane euro.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

TibiV

Hai sa punem sursa originala...
QuoteConsilieri ai Primarului General, Gabriela Firea, alături de reprezentanți ai direcțiilor de specialitate din carul PMB, precum și reprezentanți ai Companiei Municipale Dezvoltare Durabilă, s-au întâlnit astăzi la sediul PMB cu reprezentanți ai Asociației "Inițiativă Prelungirea Ghencea" pentru a discuta despre Proiectul de Hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici aferenți obiectivului de investiții "Penetrație Prelungirea Ghencea - Domnești și Supralărgire Bulevardul Ghencea între str. Brașov și Terminalul Tramvaiului 41", care va fi supus aprobării Consiliului General al Municipiului București în ședința de mâine.

Proiectul presupune lărgirea și modernizarea bulevardului Ghencea, pe o lungime de 6 km, începând de la capătul tramvaiului 41 și până la Șoseaua de Centură. Noua arteră va avea câte două benzi pe sens, linie de tramvai în zona mediană, piste de biciclete, trotuare cu o lățime de 6 m, spații verzi între trotuar și partea carosabilă (3m).

Se va realiza, de asemenea, un nod intermodal (tramvai 41, autobuze și microbuze ale liniilor preorășenești) și o parcare de tip Park&Rîde cu o capacitate de 300 de locuri, ce poate fi extinsă până la 500 de locuri într-o dezvoltare ulterioară.

Proiectul propus se va corela cu Nodul Rutier de la Domnești care se află sub coordonarea CNAIR, prin care se realizează legătura cu Centura București.

În cadrul întâlnirii, specialiștii din cadrul Primăriei Capitalei au explicat faptul că acest proiect se va derula etapizat.

Astfel, în prima etapă, care va fi demarată în primăvara anului viitor, vor fi relocate și modernizate toate rețelele de utilități, Distrigaz, ApaNova, Enel, Luxten. După finalizarea acestei etape, vor fi demarate lucrările de lărgire a drumului de la 2 la 4 benzi pe sens, precum și pregătirea șantierului pentru realizarea trotuarului și a pistelor pentru biciclete.

Cea de-a doua etapă presupune, de asemenea, construirea unei linii de tramvai pe care să poată circula tramvaiul 41 și a buclei de întoarcere a acestuia, pentru a încuraja cetățenii să folosească transportul în comun în defavoarea autoturismelor proprii.

În cea de-a treia etapă, va fi realizat nodul intermodal care ar putea include și o stație de tren, în funcție de rezultatul discuțiilor care se derulează în prezent între reprezentanții PMB și cei ai CFR.

Studiul de fezabilitate al proiectului a fost realizat de Compania Municipală Dezvoltare Durabilă Ș.A. și este finalizat, iar în acest moment se lucrează la elaborarea proiectului tehnic, astfel încât, în cazul unui vot favorabil din partea CGMB, până la sfârșitul anului vor fi expropriate terenurile și se va trece la demolările necesare.

Termenul pentru finalizarea obiectivului de investiții este de doi ani de la demararea procedurilor de expropriere, iar pentru că termenul de execuție a lucrărilor să fie cât mai scurt, acestea vor fi realizate de Compania Municipală Străzi, Poduri și Pasaje București.

Valoarea totală a investiției este de 559 milioane lei, aproximativ 122 milioane euro.
Sursa: https://www.facebook.com/PMBucuresti/posts/1217106675094041

In postarea de mai sus sunt poze de la intalnire.
Pe masa sunt multe planse.
Cei de la Initiativa Prelungirea Ghencea au pozat unele planse. Foarte interesant...










Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Am dat sincron pentru Radio România Actualități azi. Apare în curând. O sa fie declarație și de la Șerbănescu.

voicul

E gata pentru anu asta? Au facut demolarile SI ... gata?

Horațiu 87

raspuns primit de Asociatia Initiativa Prelungirea Ghencea








AdrianB1

La o prima lectura observ doua chestii cel putin ciudate:
1. La unele dintre blocuri chiar si inainte de exproprieri locurile de parcare sunt insuficiente si se parcheaza pe trotuarele din dreptul blocurilor, in afara parcarilor existente. Daca se mai demoleaza din parcari, o sa fie si mai si.
2. Drumul expres Valea Larga are 5 metri latime si e marginit de constructii pe ambele parti: pe partea de est sunt deja doua blocuri, pe partea de vest sunt case nou construite (ultimii 3-4 ani). In partea de nord sunt blocuri noi fix pe traseu. PUZ-ul prevede acest drum de vreo 15 ani, nu doar ca nu s-a facut nimic dar s-au construit vreo 4 blocuri si un numar de case, drept pentru care in acest moment e doar o ulita neasfaltata. Vor sa o semaforizeze?

dr4qul4

unde ar trebui sa duca acest  asa-zis drum expres? Ma asteptam sa avem semaforizare la Ghidigeni pentru ca acolo chiar s-a lasat front pentru modernizare (doar punctul apa-nova incurca)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

AdrianB1

Initial in PUZ la intersectia de la Prelungirea Ghencea cu Valea Larga era un giratoriu din care pleca autostrada de Craiova. Asta prin 2004-2005. Drumul expres mergea la Valea Cascadelor, e motivul pentru care Valea Oltului nu a fost largita inainte sa faca cartierul ANL si sa dea aprobare de constructii in zona aia. Valea Oltului e blocata aproape la orice ora din zi, drumul asta ar ajuta mult traficul in zona pentru ca jumatate din trafic e pe directia Domnesti-Bd, Timisoara, jumatate e local. Pe Valea Oltului circula si autobuze, e un depou acolo, pe Timisoara e depou de troleibuze, toate stau in trafic din cauza unei aglomeratii care putea fi rezolvata foarte usor ... acum 5 ani. Si mai asigura si o a doua descarcare a cartierului ANL care a ajuns un ghetou de lux: masini peste masini si iar masini intr-o zona in care locuiesc unii care teoretic au nevoie de ajutor de la primarie. Stii, gen filmul ala cu Kevin Spacey cand se ducea cu Mercedesul sa isi ia benefits, nu mai stiu daca inainte sau dupa ce jefuise locul.

dr4qul4

Si ce rost mai are un semafor acolo. Pentru ca nici macar o strada cu 1 banda pe sens nu mai poate ajunge dinspre Craiova.
Si la intersectia cu Ghidigeni (+Dantelei) nu avem nimic, desi cam pe acolo e traficul. In fine, vorbim doar de un semafor, dar logica lor ma depaseste.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

AdrianB1

Exact, semafor la intersectia unui drum cu 2-3 benzi pe sens cu o ulita neasfaltata.


NGC

"Proiectare si executie Pasaj Suprateran pe DJ602 Centura Bucuresti - Domnesti"

Nu stiu daca asta e topicul potrivit, dar incerc oricum.

MT a emis autorizatia de construire pentru o parte din lucrari.

20.12.2018: "Lucrări de infrastructură la pasaj de descărcare sens giratoriu suspendat pe Centura București spre localitatea Bragadiru" în cadrul investiției "Pasaj suprateran pe DJ 602 - Centura București""

ionutb

In data de 20.12.2018 a fost emisa autorizatia de executie a lucrarilor de infrastructura la pasaj de descarcare sens giratoriu suspendat pe Centura Bucuresti spre localitatea Bragadiru. Avand in vedere ca suntem in anotimpul rece, in functie de conditiile meteo, lucrarile efective de constructie ar putea demara in ianuarie 2019.

Ca urmare a evazarii rampelor pasajului pentru asigurarea spatiului pentru linia de tramvai, conform solutiei impuse de Primaria Municipiului Bucuresti prin certificatul de urbanism, sunt necesare exproprieri suplimentare, atat pe raza UAT Bucuresti, cat si pe raza UAT Ilfov:

- Proiectul de hotarare de guvern pentru exproprierea imobilelor suplimentare pe raza UAT Bucuresti a fost transmis la Ministerul Transporturilor in data de 09.11.2018, iar in data de 27.11.2018 s-a finalizat perioada de dezbateri publice privind acest proiect de hotarare de guvern. In prezent, proiectul de hotarare de guvern se afla pe circuitul de avizare la Ministerul Justitiei si Ministerul Finantelor publice;

- Proiectul de hotarare de guvern pentru exproprierea imobilelor suplimentare pe raza UAT Ilfov va fi transmis la Ministerul Transporturilor in luna ianuarie 2019.

Data de incepere a fost stabilita pentru 16.01.2018, primele activitati derulate in cadrul contractului fiind cele de proiectare. Activitatile de proiectare s-au finalizat in data de 10.12.2018, cand a fost transmis de catre Inginer proiectul tehnic vizat cu ,,bun de executie" si documentatia tehnica pentru obtinerea autorizatiei de construire (pe baza careia s-a emis autorizatia de constuire din 20.12.2018).

Cu stima,

CNAIR S.A.