News:

Unboxing Coradia Stream în depoul Alstom!
API admisă în structura partenerială pentru dezbaterile pe Politica de Coeziune post-2027!

Main Menu

[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

shift2rail

dezarmant, totul rosu intre cele doua pasaje...s-a fixat data inaugurarii pasajului Berceni?

Earthchild

Quote from: Rodeo on May 27, 2023, 11:28:41 PMDe ce au inchis diagonalele de la sol dinspre DNCB spre Pasarea? Ar mai fi redus din cei care trebuie sa dea prioritate pe inelul superior.
Readuc în atenție întrebarea co-forumistului Rodeo. Bretelele erau pe teren privat care trebuie retrocedat?

TibiV

Acele bretele au fost reasfaltate si urmeaza sa fie marcate, ceea ce nu se putea face cu ele sub trafic. Si au fost sub trafic pana s-a deschis circulatia pe pasaj.
Sunt unele operatii care se pot face doar succesiv...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

eu mă refer la asta:
https://www.google.ro/maps/@44.3581378,26.2015907,1520m/data=!3m1!1e3!5m1!1e1?entry=ttu

Între timp văd că a ajuns coada de la Berceni la Popești dar mai devreme era verde și acolo :)

carutasul

adică pe google maps activezi layerul de trafic și vezi cum se circulă. Tu dai să ruteze și în cazul ăsta probabil că dacă nu e activ traseul în gmaps  te mută prin oraș...

Earthchild

@TibiV Înțeleg atunci că rămân deschise traficului, nu era nevoie de ironia succesivității.  ;)

TibiV

#5406
Nu era nici o ironie.
Unde vezi ironia? E o chestie strict tehnica...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

panzer

Hehehe. Rewind la paginile dupa deschiderea de la Mogosoaia, sau de la Domnesti. Dejavu!

S-a deschis, dar tot e balamuc! Sunt curios la ce concluzie ajungeti de data asta?

La Domnesti pe DNCB nu mai stai la cedeaza. In schimb din dreptul rampei te asezi la coada de la A1 sau de la DN6 in cealalta directie.

Aici la Oltenita o sa vedeti cozile de la intersectia cu Splai-ul.

Rezistanta unui lant este data de cea mai slaba veriga. La fel si aici. Cercul duce maximum de trafic cat trece prin cel mai slab punct. Nu le mai enumar.

Earthchild

Quote from: panzer on May 29, 2023, 05:15:11 PMSunt curios la ce concluzie ajungeti de data asta?
Că măcar se lucrează la lanț. Bineînțeles că s-ar putea mai repede și mai cu cap, dar mai bine decât de loc, cum este situația pe tronsonul nord estic.

AlexxC

Era perfect normal ca ambuteiajul sa migreze spre urmatoarea intersectie; cine asteapta altceva este naiv. DNCB se rezolva doar cu A0.
Dar chiar nu observa nimeni ca pe DN4 se circula bine comparativ cu soseaua Berceni? Avantajul real este de fapt pentru drumurile radiale

panzer

^
Bine spus: cu diferenta ca nu mai este nimic in pipeline.

carutasul

păi stai că eu chiar nu înțeleg. De asta mă uit pe harta de trafic online, pentru că pe cea de trasee e posibil să nu fie făcute modificările. În direcția Cernica nu mai e coadă, totul e verde. Doar în direcția Berceni e coadă, că nu avea cum să dispară din moment ce încă se lucrează. Acum o să mai fie un timp de ajustare, și la Domnești a fost, oamenii își reconfigurează traseele, probabil că o parte din traficul din oraș se va muta pe centură. Acum de acasă la metrou Păcii waze mă trimite mereu pe centură. Înainte mă trimitea pe Valea Oltului. Sigur ca nu au dispărut cozile, dar numai cine nu a stat la coadă la Domnești poate compara. Pe direcția spre DN6 practic nu e niciodată coadă la Domnești, uneori mai prinzi 2-3 mașini, dar din păcate cu giratoriul de la Bragadiru au introdus un blocaj care nu exista înainte, acolo se stă, dar nu e ceva de speriat... Din punctul meu de vedere după deschiderea de la Berceni pe porțiunea asta vor mai fi cozi doar ocazional ( nu se pune dacă stai după o căruță :) )pentru că traficul e mult mai mic- cel puțin așa mi se pare - față de cel de la Domnești, acolo multe TIR-uri merg spre Bulgaria deci coboară la Giurgiu. E adevărat, se va muta probabil ceva trafic de pe nord, dar doar până la egalizarea timpilor...

miahi

^^^@AlexxC A0 va rezolva partial problemele DNCB, majoritatea traficului de pe DNCB are origine sau destinatie zona Bucuresti. Daca nu gresesc parca s-a mai spus ca tranzitul este 20% din traficul de pe DNCB. Probabil A0 va ajuta semnificativ si cu traficul local cand va fi finalizata complet - probabil peste 3-4 ani minim .

dr4qul4

diferenta este ca acum e verde tot DN4 pana la Primaria Popesti.
Cand se va deschide si Berceni-il va fi un miracol pt cei din comuna Berceni si tot atunci se va circula mai bine si pe DNCB.
Se vor face blocaje atat la DN5 cat si la Glina-Splai dar mult mai mici. La Splai ajuta si podul peste Dambovita de la Teclu, pentru ca scoate masinile care faceau stanga in acea intersectie, si impreuna cu legatura Popesti-Splai (am vazut ca se lucra primavara asta la Str Sabarului, nu stiu daca au terminat) reprezinta o alternativa OK la DNCB (pentru traficul local, sau cu O-D in zona).
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

carutasul

la Splai oricum centura nu are "cedează", nu se prea stă din câte știu eu... Eu m-aș mai gândi la "ceva" pentru cei care vin de pe autostrada A2 și vor să o ia pe centura sud că dacă se înmulțesc o să fie și mai rău ca acum cu făcut stânga...