News:

Hristos a Înviat!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 8 Guests are viewing this topic.

RebelOtter

Quote from: NoWords on May 05, 2024, 02:37:27 PMA 3-a poza este cumva fabrica de grinzi?


Acolo se fac predale

voicul

#11836
@RazesIesean a zis un prost (adica eu) ca pe acolo se scutesc 10 minute - cand se va da in circulatie.
Acum tu ce argumente ai sa nu vezi nici un rost? (poate ma luminez si eu)

^Am gresit eu cu Gheraseni - e Gherghita. Pun trasesul sa fie mai clar
Cu bucata aia de A7 se sare peste Mizil.

danutzu_1069

@voicul , vezi ca daca nu pui puncte intermediare, Google ruteaza pe unde vrea el... in functie de trafic, etc...

cb

Acea mică bucată de autostradă îi va scuti pe o parte din locuitorii din Mizil, de traficul prin oraș, generat de traseul Buzău - Mizil - Fulga - Gherghița - A3. Este principalul, dacă nu singurul avantaj.

vm75

@voicul, ai dreptate, câștigul de 10 min există deja, mai ales dacă mergi în nordul Bucurestiului. De cand s-a deschis portiunea A3 dintre DNCB si Popasului (parca decembrie 2018) eu nu am mai folosit DN2. Cu deschiderea A7 intre DJ203C si DJ100C se evita tranzitul prin Istrita, Sahateni si Mizil, dar problema pe care o vad eu este ca DJ203C este un drum cu profil foarte îngust iar intre Clondiru si nodul cu A7 este neasfaltat. Asfaltarea DJ203C parca era parte din contractul Trace. Probabil vor asfalta si DJ203C pana in august, altfel nu prea ar avea sens o deschidere partiala. Oricum, părerea mea este ca această deschidere partiala fara lotul Pizzarotti va aduce un trafic mult prea mare pe DJ Fulga-Draganesti-Gherghita, care deja e semidistrus si foarte aglomerat. Ar fi fost de preferat o deschidere completă intre A3 si DJ203C in decembrie, dar probabil se caută ceva câștig electoral inainte de septembrie si se merge pe această improvizatie

NicolaeG

#11840
Observ ca toată lumea își exprima părerea dpdv al turismului. Încercați să vedeți loturile Pizzaroti și Coni/Thrace dpdv al tranzitului de marfa. Aceste 2 loturi vor reconfigura traseul camioanelor. Se va elibera DN 2 de la Afumati pana la Buzău. Tot traficul de la depozitele logistice de pe A1 sau cele de pe centura de Nord a Bucureștiului vor folosi A3+A7 spre Moldova. Adaugati tranzitul Oltenia - Moldova. În prezent foarte mulți șoferi prefera sa meargă din Vâlcea spre Suceava sau Iași prin N Bucureștiului pentru consum mai mic chiar dacă timpul și distanta e mai mare. Cele 2 loturi vor scurta puțin timpul pentru ei.

paullie

Mno amu dincolo de pasiunile stârnite de aceasta autostrada eu am o intrebare, câte sanse sunt ca la anul in Nov-dec sa fie gata pâna la Adjud?

RazesIesean

#11842
@Voicul Cand stateam in Nordul Bucurestiului sa ma duc acasa foloseam DNCB - A3 si ieseam pe la Gherghita - Fulga (100B) si ajungeam pe 100C la bariera tren Mizil.
Acum ca deschide bucata Coni ziceam ca nu aduce ceva beneficii doar daca deschide pana la DJ203, fiindca acea bucata trebuie reabilitata.
DJ203 e inclusa in contractul Coni-Trace, dar nu avem de unde stii daca se vor concentra pe reabilitare pentru o buna folosire a deschiderii intermediare.
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

panzer

Beneficiile lotului Coni sunt minore. Lotul Pizza e cel care va duce beneficii majore: A3+A7 vs DN2.

Eu fac aproape naveta la Buzau. Prefer DN2 la orice ora din zi si din noapte vs A3 + DJ-uri. Doar daca e accident pe DN2 o iau pe partea cealalta. Prelungirea A0 pana la DN2 va trage si mai mult trafic spre DN2.