Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

danpandrea

În momentul în care vom intra în Schengen ('mneajută!), podul nou de la Ruse va fi foarte util. E bine că se va face, avem nevoie de infrastructură modernă ca de aer. Sper ca România să întâmpine construcția măcar cum a făcut la Oradea, când ungurii au venit cu autostrada până la graniță. Un segment scurt de A5, care s-ar vărsa imediat în DN5 ar fi scenariul ideal (în primă fază).

esendy

si eu zic ca ar fi prioritar si eficient (cost/utilitate) un pod in alta locatie, decat dublarea podului de la giurgiu care poate nu e solutia ideala, dar este o solutie; in alte locatii nu este nici o solutie, ceea ce nu prea e corect sau nu contribuie la o dezvoltare echilibrata a zonelor

hvm

^
Eu as merge tot pe un alt pod deocamdata pana cand o sa vina A5 de la Bucuresti la Dunare. Dar asta nu mi se pare prioritate. Mai degraba ceva la Calarasi spre Silistra (innainte de granita cu bulgaria) pentru a se putea merge si spre sudul dobrogei fara a intra in Bulgaria iar mai tarziu cealalta varianta ar fi la turnu magurele pentru a reduce distanta spre Pleven (insa aici avem nevoie si de infrastructura noua si in RO si in BG).

Podul de aici de la Giurgiu ar fi oportun sa fie construit abia dupa ce se termina celelalte doua.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

cezar-mario2012

#4023
De ce ar finanța Bulgaria un pod din România? La cel de la Silistra vorbesc, varianta bulgărească este ca podul să se facă în amonte de Silistra. Pe cel de la Turnul Măgurele ar trebui să îl facem noi în contrapartida pentru Calafat. Podul de la Ruse este singurul care primește bani europeni.

cezar-mario2012

#4024
De prin Bulgaria:

- știre: API a desemnat câștigătorul lotului 3.2.2 A3 Struma din secțiune Krupnik - Kresna, varianta de cale pe direcția Kulata - Sofia, pentru lotul 3.2.1 câștigătorul a fost desemnat acum un an. Construcția va demara după ce UE își va da acordul pentru mediu. În Bulgaria este un mare curent ecologist de a bloca total trecerea autostrăzi prin defileul Kresna și fac mare scandal pe forumurile externe. Ecologiști doresc ca tot traficul să fie închis prin defileul și drumul să ocolească prin Bansko - Koprivlen, cea ce este o mare prostie din punctul meu de vedere.

,,The contractor for the design and construction of the second lot of the new route of the Struma Motorway through the Kresna Gorge has been determined.



The contractor has been determined in the public procurement for design and construction of the second lot of the new route of the Struma highway, which will pass east of the Kresna gorge. Lot 3.2.2 is 10.4 km long from the road to Sofia in the section Krupnik - Kresna. In the first place is the offer of DZZD "AM STRUMA - 3.2.2.", In which participate: "GBS-Infrastructure Construction" AD, "EPOS-Empreza Portugeza de Obras Subteraneas" AD and "Glavbolgarstroy International" AD.



The entire nearly 24-kilometer new section from Kresna to Krupnik is divided into two lots so that the site can be operated simultaneously. The construction activities of Lot 3.2.2, as well as the first - Lot 3.2.1, will be able to start after the implementation of the commitments made before the European Commission. Namely - supplementing the environmental documentation to the specific objectives for the species and habitats subject to protection in the two protected areas of the Natura 2000 network, through which passes Lot 3.2 of the Struma Motorway, reducing the pressure of traffic on nature and increasing safety in the section of E-79 through the gorge. For lot 3.2.1 there is also a selected contractor from November 15, 2019. This is DZZD "APP LOT 3.2.1", which includes: "GROMA HOLD" EOOD, "EUROPEAN ROADS" AD, "WATER CONSTRUCTION - BLAGOEVGRAD" AD, " PATPROEKT "EOOD and VAHOSTAV-SK" as

The decision for ranking the participants in the open tender procedure for lot 3.2.2 has been published in the "Buyer's Profile" on www.api.bg. The proposed value for implementation is BGN 475,199,280.27 without VAT, and the term is 1556 days.

According to the conceptual design, the left lane of lot 3.2.2 is a section with a length of 10.4 km. It also includes the bypass road of the town of Kresna, which is 5.5 km. At km 400 of the bypass road of Kresna it is planned to build a site for short-term recreation, with electricity, water and sewerage. According to the conceptual design, 4 tunnels with fire alarm, ventilation, power supply, lighting, traffic control, etc. are planned in the section, as well as 10 viaducts with an approximate length of about 3.6 km, 9 crossings with agricultural roads. Through the road junction "Kresna" - at the 401st km, the traffic in the direction of Kulata, Sofia, road I-1 and the connection of lot 3.2.2 to the section of lot 3.3 of the Struma Motorway will be provided.

The other section - lot 3.2.1, is 13.2 km long. The access to the route will be provided through 3 road junctions: p. Poleto newspaper at the 379th km, which will provide access from the Tower to the villages of Brezhani and Poleto, as well as inclusion in the highway in the direction of Sofia; n. Mechkul newspaper at the 384th km, which will provide access from the direction of Kulata to the villages of Mechkul and Brezhani, as well as inclusion in the highway in the direction of Sofia; n. Stara Kresna newspaper at the 387th km, which will provide access from the direction of Kulata to the villages of Stara Kresna, Oshtava, as well as inclusion in the highway in the direction of Sofia. There are 3 tunnels in the section with systems for fire alarm, ventilation, power supply, lighting, traffic control, etc. According to the conceptual design, 10 viaducts with a total length of about 3.5 km are provided, as well as 3 overpasses and underpasses."

http://www.api.bg/index.php/bg/prescentar/novini/opredelen-e-izplnitelyat-za-proektiraneto-i-stroitelstvoto-i-na-vtoriya-lot-ot-novoto-trase-na-am-struma-prez-kresnenskoto-defil/


Video cu derularea construcției DX Vidin - Botevgrad lot 1 și 2 din secțiunea Botevgrad - Mezdra:





DX Vidin - Botevgrad are circa 204 km din care acum sunt în execuție 63 de km, în mare parte dumul actual DN I-1 este transformat în DX, dar vor fi construiți și circa 70 de km de drum nou la nivel de DX. La ora actuală pe aceste drum sunt construiți o parte din DX, ocolitoarea Vidin, Montana, Vratsa și Botevgrad.


Skynick

Cand e termenul pentru finalizarea sectiunii rosii pana la Plevna?

cezar-mario2012

2022-2023, dar Plevna nu are centură și trecerea prin ea este cam complicată. Bulgarii vor să termine și alte două secțiuni de după Plevna și să poți intra pe autostradă via Levski-Letnitsa. Primăria din Plevna nu se prea agită cu centura, cu toate că i sa acordat tot sprijinul guvernului. Problema la Plevna este că viitoarea centură ar trece printr-o zona scumpă imobiliară și cei de acolo nu își doresc un drum traficat în zonă, iar prin altă parte nu poate trece datorită parcului national din zonă.

pentium10

#4027
Ungaria a dat in trafic azi 17.6km de autostrada M44 intre Kondoros si Bekescsaba.
Autostrada M44 ajunge asadar la 80km de drum continuu de mare viteza.

Bucata de roz din partea dreapta a imaginii. Bucata din mijloc este data anul trecut in circulatie.
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

pentium10

Dupa deschiderea de 17km aditionali pe M44, o ruta Oradea-Kecskemet este mai rapida prin M44

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

Adrian.TM

#4029
Ar fi interesant să  continue drumul expres până la frontiera cu România,deși știu că drumul național 44 are 4 benzi în prezent între Békéscsaba și Gyula(Limita de viteză:110 km/h),dar se află într-o stare destul de proastă.
Oricum,felicitări vecinilor maghiari,cu această inaugurare au ajuns la 1646 de km de autostradă!(Câți ani ne mai trebuie oare să-i depășim?...)

cezar-mario2012

De prin Bulgaria, A6 lot 1 Kalotina - Dragoman:



... și drumul DX Vidin - Botevgrad, secțiunea Rebarkovo - Lyuti Dol, prima cale modernizată, pe această secțiune traficul fusese închis:


miszlik

Astazi se deschid 51 km de drum expres intre Csorna si Sopron,Ungaria.

bogdymol

E buna ca alternativa la A4 din Austria, ca acolo sunt blocaje destul de dese. Plus ca e si santier acuma (si va mai dura inca vreo 3 ani - se largeste A4 la 3 benzi pe sens pana la Parndorf).

Ce se deschide acum e M85 la vest de Sopron. Vecinii maghiari lucreaza si la centura ocolitoate Sopron, ce cuprinde si un tunel de 700 m. Asta se va finaliza doar in 2024 (auzeam ceva de o deschidere half-profile in 2022, dar nimic oficial). Cu bucata asta finalizata, M85 va fi gata pana la granita cu Austria.

Problema e in Austria, unde mai sunt vreo 7 km de construit din A3 pana la granita. Localnicii sunt total impotriva, au facut si petitii si proteste impotriva acestei bucatele. Motivul e ca va fi mai mult trafic in zona lor, mai multa poluare, zgomot etc., asa ca acuma proiectul nu e in noci o faza. Nu se stie cand si daca se va face ceva. 2 chestii vreau sa zic pe tema asta:
- cand doar o bucata de 7 km va lipsi, traficul care va dori tot pe acolo va circula. O sa se trezeasca cu trafic de autostrada pe drumul lor cu o banda pe sens si sensuri giratorii. Cred ca mai multa poluare va fi chiar langa casele lor
- nu vor autostrada, dar vor rafturi pline la supermarket. Oare toate bunurile alea pe unde circula? Daca ii intrebi pe ei, o sa-ti zica ca pe autostrazi, dar pe la altii, nu pe la ei
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

pentium10

#4033
parca au dat drumul la 3 sens saptamana trecuta austriecii si au inchis santierul

legat de acei 7km, si localnicii sunt cu discutii multe
- sa nu permita traficul peste 7t
- sa nu permite traficul peste 3.5 t
- o sa inchida punctul de granita implicit
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

voicul

#4034
@bogdymol - cam asa o sa fie. Si cand o sa vada ca a crescut traficul, ca prin minune o sa faca 180 de grade si o sa zica ca de fapt guvernul nu le face autostrada, ca guvernul trage de timp si ca ei sufera de toata poluarea din lume si mai ales ca Dumnezeu ii pedepseste.

Nu prea vad cum sa interzici traficul greu daca nu oferi alternativa, adica fix autostrada/DX, dar si daca lasi doar masini mici tot o sa creasca pentru ca va fi o alternativa spre Graz si parta de S.