Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

vasile.silion

Cunoaște cineva care a fost bugetul Ungariei pentru Transporturi pe 2019? Eram curios...
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

bgd77

#3541
Quote from: voicul on January 11, 2020, 10:38:00 PM
Eram curios de cum e M44 si am gasit filmarea asta:

Foarte frumos, multumim de filmare.

Ca plusuri:
+ multe parcari de urgenta
+ pasaje pentru animale (chiar daca ei nu au ursi sau alte oratanii)

Minusuri:
- La intrarea pe DX nu sunt sageti desenate pe banda de incadrare. Dar cred ca asa e la ei peste tot.

In concluzie, arata foarte bine, probabil nu o sa-i ajungem din urma niciodata la nr de km de A/DX, mentenanta, etc.

pentium10

Ungaria: Fotoreportaj de pe SSC legat de impingerea viaductului metalic de la autostrada M8 Vasszentmihályi

https://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=165581200&postcount=16253

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

Earthchild

Quote from: bgd77 on January 12, 2020, 11:57:47 AM
- La intrarea pe DX nu sunt sageti desenate pe banda de incadrare.

In schimb intrarea se permite mult mai repede pe banda 1. Normativul romanesc prelungeste banda de intrare nepermis de mult, cel putin pentru autostrazi, neavand inca drumuri expres.

voicul

Eu nu vad cu ce ar fi asta o problema.
Intradevar e posibil ca legislatia sa fie facuta pe cand motorele de 3.0 era de foarte mare capacitate, dar ...

bogdymol

La noi banda de accelerare este nepermis de lunga. Cateodata e atat de lunga, incat cand intrii pe ea te afli intre 2 linii albe si nu vezi in fata nicaieri unde vine zona de schimbat banda (cu linie intrerupta), atat de departe se afla.

Chiar sunt atent pe autostrada in Romania cum e folosita banda de accelerare de catre alti soferi. Cam in 50% din cazuri soferii intra pe banda 1 inainte de zona cu linie intrerupta.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Earthchild

#3546
@bogdymol Exact senzatia asta o am si eu si ma intreb de ce noi trebuie sa fim altfel decat toti ceilalti cu lungimea asta interminabila. Si un tir incarcat are timp berechet sa atinga viteza de croaziera pana ajunge la jumatatea benzii de accelerare, dar se pare ca pe @voicul nu-l deranjeaza ca 50% din soferi se simt fortati sa calce linia continua de un normativ tampit de exagerat.

end OT

Fred

Cine nu s-a trezit cu un camion intrand de pe banda de accelerare pe autostrada cu 40 km/h are ocazia sa afle de ce sunt facute atat de lungi. Daca pateste asta venind cu 120 km/h pe banda 1 si camionul ii intra in fata, o sa vada ce inseamna securitatea rutiera.

dr4qul4

Ideea era ca linia sa fie discontinua mai repede, nu sa se micsoreze banda de incadrare. 
Adica sa poti intra pe banda imediat ce ajungi la 90km.

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

danutzu_1069

@Fred, ca "lege" nescrisa in ale soferiei, cand te apropii de o banda de accelerare, si esti pe B1, daca ai loc, treci pe B2... Astfel nu mai ai problemele mentionate...

elphax

e o regula de bun simt. dar multi nu au asa ceva. plus unii care nu observa sau chiar nu se gandesc la asta

alecu26

Si eu sunt pentru benzi de accelerare oricat de lungi. Dar mai ales pentru educatia soferilor care habar nu au la ce se folosesc benzile de accelerare.

Unii le ignora total si intra direct in traffic, altii sunt la promenada pe ele si fac economie de combustibil...si accelerea de la 40 la 60 km/h.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cezar-mario2012

 De prin Bulgaria, lot 3,1 A3 Struma:





... și A2 Hemus:




carutasul

sunt invidios :)
Spasiva, că tot avem un coleg care vrea să învețe limbi slave