Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

As adauga, si cea mai logica si scurta..
Multa vreme am fost pentru A6, dar cand vezi ca nici pana acum nu am trecut Carpatii cu o autostrada... ți se ia..
Lugoj Calafat este o zona nu prea comoda sa inghesui o autostrada...
Mai bine ar merge de la Lugoj spre Serbia... pe la Deta...

voicul

#2821
Totusi mai e pana intra Serbia in UE, timp in care e posibil sa se faca parti din M9.
Posibil sa nu fie mai scurta ruta decat cea propusa de @laszlo.robert, dar:
1. Tinand cont ca vom avea si LD3 si LD4 functionali (poate si PISI1 si 5)
2. Costul prin Croatia este imens (cam dublu fata de H) si nici prin Serbia nu e ieftin.

S-ar putea asta sa fie traseul pana la Trieste: A1, M9, Slovenia.

Vad ca nu e lista lui @pentium10 M9 si nici M8 intre M5 si M7 ... deci sunt proiecte abandonate momentan, nu?

dr4qul4

Ar fi buna o asemenea legatura, pentru ca ne ajuta mai mult pe noi, insa va faceti sperante degeaba.
Sarbii nu vor face aceasta bucata " cat ai bate din palme". Vorbim de o zona montana mai grea decat avem noi intre Lugoj si Deva. Iar bulgarii nu au nici un motiv.
Asta in timp ce ei trebuie sa termine bucata Nis-Sofia; bucata care taie A6 de pe lista UE.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

cezar-mario2012

 Bulgarii au lansat azi două licitați pentru modernizarea a două secțiuni de drumuri, primul fiind o secțiune de 6 km din centura de sud a Sofiei, secțiune cuprinsă între A1 și cartier Mladust. Această secțiune va avea minim trei benzi pe sens.


 
A doua licitație lansată este pentru drumul național I-1 Vidin - Botevgrad secțiunea Mezdra - Botevgrad de 33 km. În principal este vorba de modernizarea drumului actual prin adăugare a încă două benzi plus benzi de urgență. La final drumul va avea o lățime de 20m cu configurația 2x2 plus 1x1 bandă de urgentă. Nodurile cu principalele localități vor fi cu sensuri giratorii. Pentru satul Lyutidol se va construi un bypass ce va conține două tuneluri, unul de 490 m și altul de 340 m. Secțiunea Mezdra - Botevgrad va fi împărțită în două loturi:  lot 1 de la km 174+800 la km 194+122 și lot 2 de la 161+367 la km 174+800.



Valoare de licitație pentru aceste lucrări este estimată la 425 mil. leva fără TVA, circa 215 mil euro fără TVA. Termenele de depunere a ofertelor sunt următoarele:  pentru centura Sofiei 11 iunie 2018, preț de pornire 123 mil leva fără TVA, 28 mai 2018 pentru lot 1 (preț de pornire 123 mil leva fără TVA) și 4 iunie 2018 pentru lot 2 (preț de pornire 178 mil leva fără TVA). Termenele sunt 1096 zile din care 180 zile proiectare și 916 execuție pentru lot 1 și 2, iar pentru centura de sud a Sofiei este de 910 zile, din care 180 proiectare și 730 execuție. 

Mai multe informații găsiți la acest link:

http://www.api.bg/bg/prescentar/novini/api-startira-obshestveni-porchki-za-blizo-polovin-miliard-leva/

voicul

Pe sectiunea intre A1 si A2, parca deja se lucreaza, nu?

cezar-mario2012

^ Despre centura cuprinsă între A1 și A2 ? Acolo au terminat de mult...

voicul

E rautacios articolul. Si in RO se construiesc A in timp record! Nimeni nu si-ar fi putut imagina ca tine atata constructia unei A. Si asta e un record!

Țările de lângă România construiesc austostrăzi în timp record

Prim-ministrul muntenegrean Dusko Markovic a declarat că în aceste zile Serbia va semna un contract cu compania chineză CRBC privind finanțarea construcției întregii secțiuni de autostradă din Serbia până la granița cu Muntenegru.

,,Cred că avem o ştire bună. Când am început proiectul cu autostrada, acesta a fost motivul pentru a ne opune. Era un drum de nu se ştie de unde şi nici până unde. Astăzi ne-au amintit acest lucru FMI şi Banca Mondială, care consideră că această autostradă este benefică pentru economie, scrie Rador.

Serbia va semna în curând un contract cu CRBC privind finanţarea pe toată lungimea a autostrăzii prin Serbia până la Boljare" a spus Markovic în Parlament în timpul ,,Orei premierului".Compania CRBC este recunoscută pentru viteza cu care reuşeşte să construiască drumuri.

http://www.capital.ro/tarile-de-langa-romania-construiesc-austostrazi-in-timp-record.html

cezar-mario2012

 Centura urbana a orașului Varna, Bulgaria:


cezar-mario2012

#2828
  Referitor la autostrada Bar - Boljare, chinezii au terminat de săpat 6 din cele 16 tuneluri, iar tunelul Mala Trava cu lungimi de cale de 1,9 km și 1,8 km a fost finalizat în februarie 2018, acesta a fost început în octombrie 2016. Tunelul Mrki Krš cu tuburi cumulate de 1,4 km a fost finalizat în 10 luni. Aceste două tuneluri sunt cele mai mari și mai importante de pe acest traseu.






cezar-mario2012

   ^Și filmare mai veche, octombrie 2017:


Dominik

Mor cand vad la altii ca se contruiesc tuneluri foarte normal, mor....si majoritatea tarilor nici nu sunt in EU !!!  >:(
You're in Steelers Country


Dominik

Mda...trist, am uitat de interviul acesta
You're in Steelers Country

laszlo.robert

#2833
In Ungaria a fost lansată licitația pentru proiectarea, obținerea autorizațiilor și pregătirea  pentru licitația de executare a primului lot din M49 -ce leagă M3 și granita Hu/Ro în direcția Satu-Mare.
Lotul va avea 25,67 km (aproximativ jumătate din întregul M49).Din păcate va fi half-profile dar cu structurile 2x2.Va fi un Dx cu aceași caracteristici că M 85/86. Este estimată o mza in primii 10 ani de 12-16.000

voicul

2X2 - adica fara banda de urgenta? Cum e in video asta pe alocuri (ex: 0 - 0.04)?