[B] Pasaje rutiere noi in Sectorul 3

Started by dr4qul4, May 15, 2020, 03:26:51 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nirolf

#30
Ușor de zis când nu locuiești în blocurile de lângă "autostrada urbană" a lui Betonel. Oamenii ăia mai aveau măcar niște spațiu verde între ei și inel, acum dispare și ăla. Ce contează, oricum avem prea mult spațiu verde în oraș, nu? Trotuare de 2-3 m? Prea mult! 1 m și pietonii să meargă în șir indian!

Și de PMUD a auzit cineva? De ce invocăm studii de acum 20 de ani când avem unul de doar 5? Rolul PMUD era să avem o dezvoltare sustenabilă și uniformă a orașului, nu să facă fiecare primar de sector cum a văzut el în filme.

dr4qul4

Pasajele astea vor avea 1 singura banda pe sens?  In randari par 2, dar in schita pare 1.
La Laborator ies la suprafata ca sa faca pasajul pietonal subteran. E destul de ok asa, pentru ca invers ar fi fost un singur tunel lung.
Acum mi-am dat seama de ce la Baba Novac proiectul se opreste inainte de intersectie: Metroul traverseaza Mihai Bravu acolo.

@nirolf, nu inteleg de ce zici ca ia din spatiul verde. Locuitorii din blocurule dintre Camil Ressu si Baba Novac vor fi cei mai fericiti daca traficul principal va fi pe dedesubt, nu prin fata geamului lor. Spatiul verde ar putea sa creasca si sus sa ramana doar tramvaiul si o singura banda.
Dar mai e mult pana departe. Oricum e bine ca incep sa ia avizele. Poate se face ceva peste 4 ani. Din pozitia actuala nu are voie sa faca nimic. Pasajele astea, precum si cel de la Autovit, sunt in sarcina primarului general.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

paullie

1. De ce sa iasa la suprafata din cauza unui pasaj pietonal? Nu se pot suprapune? Rutier, pietonal deasupra si la suprafata strada. Eu un pasaj pietonal nu cine stie ce tunel.

2. Interesant este de stiut care este traseul exact al metroului. Poate gura de intrare in pasaj pe sensul Muncii - Splai se poate face de dinaintea intersectiei cu Baba Novac.

dr4qul4

Si la laborator ai metrou, dar e pe lateral.

Poate s-ar putea face, dar vei avea un tunel de peste 1 km. Asa castigi si acces la pasaje in zona Racari-Laborator/Nita Elinescu
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

nirolf

#34
@dr4qul4 Vezi pe planul de situație, pasajele vor avea 2 benzi fiecare, cum apare și în randări. Din spațiile verzi din fața blocurilor de pe partea cu Rompetrol vor mai rămâne 2-3 m maxim, din aproximativ 10 acum. Adică zgomot și praf cât cuprinde. Iar mașinile tot vor staționa atâta timp cât rămâne semaforul de la Baba Novac pasajul și breteaua de pe acel sens vor fi o mare parcare - vezi pasajele Obor și Victoriei.

Și toate astea ca să-și păstreze "prețioasa" clădire a primăriei.

TibiV

Corect.
Și se vede foarte bine în planșa asta că primăria este singura clădire de pe traseul unei lărgiri la nivel... (benzinăria are statut de construcție temporară...)
Quote from: rota


@dr4qul4
Terenul de sport al școlii este pe Caloian Județul. Terenul de care spui tu este parcare pentru primărie...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rota

CONSTRUIRE PASAJ SUPRATERAN PENTRU FLUIDIZAREA TRAFICULUI AUTO ÎN ZONA CĂȚELU
(CONSTRUIRE PASAJ RUTIER SUPRATERAN)





Powered by API/PUM imgur uploader
Sursa
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

al bundy

Drumul intre tarlale este cu o singura banda pe sens, de ce pasajul are 2 ?

rota

^au in plan largirea drumului:
Primăria Sectorului 3 va lărgi strada Drumul între Tarlale la două benzi pe sens și va construi două pasaje rutiere la capete, peste Șos. Industriilor și bd. Theodor Pallady
Sursa
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

hefaistos

Sincer, nu-i vad utilitatea, in afara de separarea fluxului CF de cel rutier. Dar pentru asta mai trebuie un pasaj la soseaua Dudesti- Pantelimon.
Alta intrebare ar fi: chiar are resurse pentru toate?
Mai ales ca mai e cel putin un pasaj, la intersecta Pallady cu Drumul Intre Tarlale si, bine inteles "monstrul" Piata Unirii - Piata Alba Iulia  
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

hefaistos

Asa, pentru inventarierea proiectelor propuse (tot de la P3).
Se poate vedea ca dintre multele idei (nu le-as zice inca proiecte) doar doua au captat aspect fizic: Parcarea Decebal si micul pod peste Dambovita.
Acum isi propun sa gestioneze simultan inca 7 proiecte. Le urez succes, pana la urma intentiile mi se par onorabile (mai putin pasajul Unirii - Alba Iulia care cam e tichie de margaritar)



Powered by API/PUM imgur uploader
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

medicul de garda

Locuiesc fix in zona aflata intre cele doua marete pasaje propuse la Dristor si Mihai Bravu. Si mi se pare  o porcaria inimaginabila proiectul. De fapt mai multe porcarii inimaginabile... Sa le luam pe rand:
- pasaj pe sub intersectia de la Dristor este absolut DEGEABA cand rampa de iesire se opreste in semafor la Baba Novac. Nu inteleg cine a avut IQul atat de scazut sa proiecteze asa ceva. Ce rost asa sa parcurgi pasajul daca ramai blocat in coloana pe rampe, asteptand un semafor cu faza mai lunga decat cel de la Dristor (la Baba Novac sunt vreo 3 cicluri de semaforizare separate, toate lungi, la Dristor doar doua). E adevarat ca e o provocare tehnica sa faci pasaj pe sub Baba Novac din cauza casetei metroului la adancime mica, dar sigur exista solutii, chit ca mai scumpe si peste bugetul lui Betonel (desi are bani sa ingroape bdul Unirii, desi nu i-a cerut nimeni asta).
- pasaj la Vitan este tehnic posibil, poate chiar benefic (desi cozile sunt inca modeste). Problema mare e ca arunci traficul in intersectia de la Dristor, care e mereu blocata. Si daca ai pasaj la Dristor care da in semafor mai departe o sa ai EXACT aceeai coloana, dar acum e in subteran, uraaaa, mai multe noxe stand pe loc :o
- pasajul ala pietonal subteran este absolut criminal, imbecil si inutil. Pe langa faptul ca se poate rezolva problema mult mai elegant cu un amarat de semafor, cum s-a practicat la celelalte puncte de conflict de pe inelul median (la Spitalul Victor Babes si la Metrou Mihai Bravu). Foarte multi oameni, mai ales pensionari, folosesc trecerea aceea ca sa ajunga la Kaufland sa isi faca cumapraturile. Imaginati-va voi oameni batrani carandu-si carucioarele printr-un pasaj subteran imputit, plin de urina si grafitti, impedicandu-se de alti oameni care alearga sa prinda tramvaiul, doar ca sa poata alerga unii cu BMW-ul pana in primul semafor pe autostrada urbana Mihai Bravu. O aberatie fara seaman. Negoita oficial a luat-o razna  :-[
Trust me, I'm an east-european doctor!

dr4qul4

cu 1 iti dau dreptate. Ar tb sa treaca si de intersectia cu Baba Novac. Ii incurca metroul, dar cred ca se poate gandi mutarea intersectiei astfel incat sa fie subtraversata de pasaj.
cu 3 te contrazic. Mihai Bravu este mai sus decat Kauflandul, care este intr-o groapa. Asa ca un pasaj pietonal subteran nu adauga prea multe trepte in plus fata de ce avem acum.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

hefaistos

@medicul de garda
Nici cu punctul 1 n-ai dreptate.
Cand vei avea intersectie denivelata la Dristor poti reconfigura intersectia de la Baba Novac, in extermis pana la a bloca traversarea ei perpendicular pe inel.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

vancouver

vai de mine, vai de mine... @hefaistos, ce prostie poti sa spui. Ca sa-l citez pe @medicul de garda: "Nu inteleg cine a avut IQul atat de scazut sa proiecteze asa ceva. "

Si eu locuiesc in Dristor si cunosc ca pe propriul buzunar zona aia. Trebuie sa-i dau 100% dreptate lui @medicul de garda. Cei care-l constraziceti nu stiti despre ce vorbisti. Habar n-aveti.

Atentie mare: acum, ca sa existe cat de cat o fluenta pe Mihai Bravu cu un timp mare in intersectie la Baba Novac, sunt sacrificate directiile secundare. Pe Dristorului venind de pe Camil Ressu se sta uneori si 20 de minute intre iesirea de la metrou de la mijlocul strazii pana se trece de semaforul Baba Novac. Pe Strada Baba Novac uneori si 5-6 semafoare. Pe Traian Popovici e un MEGA-AMBUTEIAJ la orele de varf, blocaj care ajunge pana la Bd. Burebista uneori. Iar pe Dristorului venind de pe Decebal iar e criminal, multi ocolesc si merg pe Decebal pana la Muncii, ca sa intre pe drumul principal.

Eu, care cunosc si strazile dintre blocuri am diverse strategii de evitare.

DECI ACUM INTERSECTIA BABA NOVAC ESTE BLOCATA COMPLET PE DIRECTIILE TRANVERSALE. (si sa nu vorbim de anul 2020, cand pandemia a mai relaxat si traficul, dar in anii anteriori a fost groaznic). Ce sa mai reconfigurezi, sa mai blochezi?

Deci imi pare rau, dar cine proiecteaza un pasaj pe sub intersectia Dudesti si apoi scoate tot traficul in Baba Novac este un w$§%&WWQ.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.