News:

Hristos a Înviat!

Main Menu

[B] Magistrala M6 1 Mai-Otopeni

Started by Ionut, October 03, 2011, 06:05:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

survola

Pe lista lungă sunt 11 participanți, majoritatea firme cunoscute (deși unele cu probleme actual pe anumite segmente de autostrăzi).


paullie

Bun, acum s-a deschis M5. Si pentru ca imediat vine si trenul Gara de Nord - Otopeni, am o intrebare. La ce mama naibii mai facem M6 in configuratia asta cretina de traseu?

GDPR

E simplu: daca ti-e pofta de niste chiftelute suedeze de la Ikea, iei repede metroul. Nu uita ca nu e finantata decat portiunea pana la Mall Baneasa.

paullie

#1054
Lasa ca nu de chiftele Ikea intreb eu, ci de configuratia traseului. Iar cocoase si ocolisuri? Doar sa legam Gara de N cu chifteaua? De ca sa nu legam Victoriei (sau Aviatorilor) cu chifteaua?

subway


vancouver

Pentru kiftelutze suedeze aveti deja metrou la Ikea Pallady.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

subway

Tinand cont de stadiul actual ordinea previzibila ar fi M6, M5, M4.

vancouver

Cand M4 va fi gata pana la Gara Progresu, M6 cum e gandit sa circule. Doar pana la Gara de Nord? Sau sa continue impreuna cu M4 pana la Gara Progresu? Sau se opreste undeva pe drum (de ex. la Eroii Revolutiei, mai departe spre Gara Progresu fiind suficienta o candenta mai redusa).
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

paullie

Quote from: subway on September 15, 2020, 06:47:29 PM
Pentru ca Victoriei e dead end.
1. De ce?
2. Si Aviatorilor tot dead end este?

voicul

Eu nu vad Victoriei dead-end, mai ales ca are conexiune cu M3 si M2.
Chiar vad o modalitatea de a nu baga toate liniile sub Gara de N.

oc7avian

*M1 :D

Dacă îmi aduc aminte despre ce am mai citit de la subway, problema majoră este cum a fost proiectată&construită stația.

GDPR

Daca statia Aurel Vlaicu ar fi fost gandita cu cap de la bun inceput si nu incropita din "ieconomii", s-ar fi putut face acolo un hub de legatura cu aeroportul, fara a se mai coti fara sens prin curte la Romexpo si prin fundul cartierului Pajura, spre a ajunge aiurea tocmai la 1 Mai.

paullie

Si nu se poate o solutie la Victorie ca la N Grigorescu?

sab

#1064
Nu, ca sa fie o solutie gen Grigorescu trebuie ca M6 sa se uneasca cu alta linie, fie cu M1, fie cu M2. Cu care sa se uneasca ?
Problema la Victoriei nu este "dead end", ca de continuat se poate continua linia. Problema este corespondenta deficitara existenta, care nu mai suporta un flux suplimentar de calatori care schimba acolo.

@voicul Oricum liniile sunt bagate sub GdN, nu se face nimic in plus fata de ce este azi.