News:

Hristos a Înviat!

Main Menu

[B] Magistrala M6 1 Mai-Otopeni

Started by Ionut, October 03, 2011, 06:05:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Goldmund

Quote from: AndreiB on March 24, 2022, 09:41:17 AMIn Londra Bakerloo line e operata cu S72 stock, datand din 1972 si o sa fie inlocuit abia in 2035. IVE-le sunt mici copii pe langa asta.

Sper ca stii cum "se simt" aceste rame de metrou din Londra. Astra IVA sunt arhicunoscute la noi.

Aceste comparatii sunt greu de tradus. E ca si cand ai compara un Trabi din 1989 cu un Mercedes din anul 1972...( https://www.alamy.de/stuttgart-2019-1972-mercedes-benz-300-sel-63-spitzenmodell-w108109-im-mercedes-benz-museum-h-sl-824-image397817100.html


AndreiB

Se simt mega vintage, iti garantez.

zone_rider

Pe 05.07 s-a incheiat etapa de precalificare pentru M6, Tronson 2. Termenul pentru depunerea ofertelor finale este 29.08

Goldmund

^
In sfarsit o veste mai buna.
Va dati seama ce ar insemna o magistrala de M sa aiba cateva statii in Otopeni, ce ar insemna asta pentru locuitorii de acolo...

AndreiB

Sunt sigur ca cei 15,000 de locutori vor fi absolut incantati. Pacat ca incap toti in 15 metrouri, i.e. cam in 45min la ora de varf.

dr4qul4

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

sab

Quote from: Goldmund on July 29, 2022, 09:49:43 AMce ar insemna asta pentru locuitorii de acolo...
Da, o creștere mare a valorii proprietăților

Goldmund

Ai dreptate AndreiB, ce le trebuie locuitorilor Otopeni(care prin 2015-16 erau vreo 15.500, acum or fi vreo 20mii si creste rapid!), cand Filderstadt are pop. dubla si are si U6 si S-Bahn 2 si 3 care fac legatura cu centrul Stuttgartului(si in curand vor avea legatura directa si de ICE!)...Cred ca nu este vorba de 20 sau 40 mii de locuitori, dar este clar ca zona hoteliera si de aeroport atrage si multa forta de munca din orasul mare de langa...Alte glasuri, alte incaperi.

zone_rider

Ce urata e dubla masura. Cand discutam despre M6 sare toata lumea ca nu va fi trafic, dar la metroul din Cluj sar toti ca e o necesitate, ca orasul se dezvolta.... (la Cluj stim foarte bine cat s-a chinuit proiectantul sa iasa bine calculele...). Ca sa nu fiu gresit inteles, eu sunt pentru dezvoltarea infrastructurii de orice fel si oriunde.

frunzaverde

@Goldmund : U6 in Stuttgart are capacitati (si frecvente) de tramvai (sau pre-metrou, sau LRT, sau metrou usor sau ce vrei tu). Nu are legatura cu ce se face la Otopeni, care va fi un metrou ultra-greu, cu de 5-6 ori capacitatea celui din Stuttgart.

@zone_rider : la fel si la Cluj, vorbim de o solutie construita pentru 1/3 din capacitatea metroului din Bucuresti. Pentru M6 studiile nu sunt din pix, sunt complet, dar complet absurde, cu cifre care nu au sens.

Cererea pe axa metroului M6, care e fix o autostrada urbana (ca DN1 de la Baneasa la Otopeni fix asta e), e foarte depresata de traficul extrem de mare. Majoritatea traficului extrem de intens de naveta nu merge de-a lungul DN, ci se duce la Baneasa, Cosmopolis, Tunari, Greenfield, de unde accesul la metrou nu exista, pentru ca zona este complet ostila la pietoni si transport in comun - mai ostila chiar si decat in SUA...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

AndreiB

Acuma daca propuneai tramvai @Goldmund si transformarea DN1 din autostrada urbana in bulevard normal, eram cel mai mare fan. E extinderea naturala a tramvaiului 5 & 41.

@zone_rider

Am exact aceeiasi parere negativa si despre metroul din Cluj, zero standarde duble.

TVlad

#1361
Sint probabil niste interese ale unor speculanti imobiliari (sau ale unuia, foarte cunoscut...), atit de mari incit aceasta aberatie e sustinuta public si finantata in detrimentul altor magistrale evident necesare (de ex. Rahova - Colentina sau oricare alta din zonele cu adevarat populate din Bucuresti).

Mi-l amintesc perfect pe Basescu cind la inceputul mandatului guvernului PNL-USR spunea ca ministrul transporturilor e clar remaniabil din cauza faptului ca a avut initiativa anularii acestui proiect spre Otopeni. Pe Basescu il putem banui de multe dar nu de prostie iar acest proiect e o aiureala, cel putin in etapa actuala. Cind vom avea cartierele dormitor intesate de magistrale de metrou, sigur ca ar fi frumos sa il facem si pe asta, dar nu acum.

etravel

Quote from: frunzaverde on July 29, 2022, 08:47:58 PMMajoritatea traficului extrem de intens de naveta nu merge de-a lungul DN, ci se duce la Baneasa, Cosmopolis, Tunari, Greenfield, de unde accesul la metrou nu exista, pentru ca zona este complet ostila la pietoni si transport in comun - mai ostila chiar si decat in SUA...
.. si catre aglomerarile rurale de dincolo de Otopeni, pe langa care Cosmopolis si Greenfield sunt o joaca: Tamasi - Corbeanca, Balotesti - Caciulati - Moara Vlasiei,  Vladiceasca - Ciof(liceni) - Ghermanesti - Snagov - Silistea Snagovului - Lipia, char si mai departe, catre Peris.
Unul din amici este arhitect si si-a luat casa la Peris "langa" gara (cam 1 km) si tot sustine ca face mult mai putin pana la birou cu combinatia tren + troleibuz patru statii decat de unde statea el in Bucuresti.
In zilele lucratoare, coada de intrare pe deneu incepe seara la astea imediat dupa Aeroportul Henri Coanda.

Goldmund

@Goldmund : U6 in Stuttgart are capacitati (si frecvente) de tramvai (sau pre-metrou, sau LRT, sau metrou usor sau ce vrei tu). Nu are legatura cu ce se face la Otopeni, care va fi un metrou ultra-greu, cu de 5-6 ori capacitatea celui din Stuttgart.

@frunzaverde,
 exagerezi de doua ori:
- U6 este compus din 4 vagoane mari, nu se poate afirma ca este infim in comparatie cu cele sase vagoane de metrou bucurestean...
- ce am scris eu este si ca Stuttgart acolo in "provincie" are si doua linii de S-Bahn pana la Aeroport(legatura directa intre oras si Aeroport), fiecare garnitura de S-Bahn este compusa din cel putin doua rame a 4 vagoane mari(aprox cat vagoanele unui metrou de la noi) iar in orele de varf(vreo patru ore/zilnic) din trei garnituri a 4 vagoane....Capacitatea unui S-Bahn este oricum mult mai mare decat capacitatea metroului bucurestean...
PS
Pentru cine nu a vazut, sa vedem la inceput de reportaj cum arata un U6
https://www.youtube.com/watch?v=TbxzPo6gVjM&ab_channel=Railway-Trains%2CTrams%2CSubwaysetc.

Goldmund

#1364
AndreiB, nu de DN1 era vorba, ci de Centura(DNCB) sa devina o sosea moderna si nu un "bulevard"....