Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

alinuttt


Vlad94

Am revazut filmuletul de la p672 de pe Simeria-Arad si nu observ prea multe schimbări. La Micia nu văd urmă de lucrări. Oare ce se întâmplă în restul punctelor slabe (Sălciva, Bătuța, Cetatea Vărădia, cele 3 poduri de la Brănișca)?

RobertH

Quote from: florin74 on April 27, 2023, 03:09:37 PMAprilie 2023
Semnalizare ERTMS Sighisoara- COSLARIU : ALSTOM    98.80% (financiar 88.08%)
Semnalizare ERTMS Simeria- COSLARIU : ALSTOM        98.20% (financiar 89.44%)

subtronsonul 2a: km 614-Cap Y Bârzava"  Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA          83.11% (financiar 69.51%)
subtronsonul 2b: Cap Y Bârzava - Cap Y Ilteu" Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA    84.44% (financiar 77.93%)
tronsonul 3: Gurasada – Simeria. : FCC- Astaldi                                      74.05% (financiar 66.92%)
subtronsonul 2c : Ilteu - Gurasada :  RAILWORKS (ALSTOM, AKTOR, ARCADA) :            61.05% (financiar 57.58%)

Secţiunea: Braşov – Sighişoara. Subsecţiunile: 1. Braşov – Apaţa şi 3.Caţa – Sighişoara."  : Asocierea Railworks (Alstom, Arcada, Aktor,Euroconstruct Trading 98) :  20.03% (financiar  17.05%)
Subsecţiunea 2 (Apaţa-Caţa) - Aktor: 15.50% (financiar 14.94%)

Modernizarea linie CF Bucureşti Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră - Lot 1 Redeschiderea circulaţiei feroviare pe pod peste râul Argeş, între Vidra şi Comana : PORR :  64.00% (financiar 76.47%)

31 Mai 2023
Semnalizare ERTMS Sighisoara- COSLARIU : ALSTOM    98.90% (financiar 88.08%)
Semnalizare ERTMS Simeria- COSLARIU : ALSTOM        98.70% (financiar 89.44%)

subtronsonul 2a: km 614-Cap Y Bârzava"  Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA          83.95% (financiar 69.51%)
subtronsonul 2b: Cap Y Bârzava - Cap Y Ilteu" Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA    85.20% (financiar 77.93%)
tronsonul 3: Gurasada – Simeria. : FCC- Astaldi                                      74.90% (financiar 67.59%)
subtronsonul 2c : Ilteu - Gurasada :  RAILWORKS (ALSTOM, AKTOR, ARCADA) :            61.70% (financiar 58.18%)

Secţiunea: Braşov – Sighişoara. Subsecţiunile: 1. Braşov – Apaţa şi 3.Caţa – Sighişoara."  : Asocierea Railworks (Alstom, Arcada, Aktor,Euroconstruct Trading 98) :  21.19% (financiar  18.22%)
Subsecţiunea 2 (Apaţa-Caţa) - Aktor: 15.85% (financiar 15.70%)

Modernizarea linie CF Bucureşti Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră - Lot 1 Redeschiderea circulaţiei feroviare pe pod peste râul Argeş, între Vidra şi Comana : PORR :  67.06% (financiar 75.41%)



Se pare ca am ratat sa pun progresul la feroviar pe luna Mai. Pe langa update-ul asta, a mai fost o schimbare pe Micasasa - Coslariu care a ajuns la 100% probabil pentru ca s-a dat drumul la varianta noua Coslariu.
 



montaniardul

Au vazut in gara Sighisoara ca s-au asezat pe "pozitii" traversele peste care au pus sinele, dar uitamdu-ma in perspectiva erau foarte sinuase desi traiectoria este drepata acolo in zona peroanelor pe distanta scurta. Stie cineva cum se indrepta tot ansamblu ala inante sa se toarne un alt stat de piatra sparta peste?

motorzbh

Se îndreaptă cu bureza când se pune piatra. Piatra are rol de stabilizare.

AndreiB

Sunt vibratii destul de mari pe M800 intre Ciulnita si Fundulea. Cred ca necesita buraj...

motorzbh


Xenos

Pai si de ce nu se face?
- utilaje sunt? unde e monstruletul ala de ni se zicea pe la Mestecanis inainte de nush ce alegeri ca face 1 km cale ferata/zi?
- cam cat costa 1 km de buraj?
- cam ce program de mentenanta exista pt sectiunile reabilitate, care incep curand sa-si dea ortul popii?

motorzbh

Quote from: Xenos on June 30, 2023, 02:48:21 PMcam ce program de mentenanta exista pt sectiunile reabilitate, care incep curand sa-si dea ortul popii?
Nici unul practic. când ajung restricțiile sub 70 km/h atunci facem ceva.

Xenos

Sinistru.
Păi nu e nicio cerință de la UE cu menținerea parametrilor, aia 120-160 km/h, teoretic?

motorzbh

Pai daca nu "e bani" ... poate sa fie o mie de cerințe...Primim de 30 de ani 10 % din cat avem nevoie.

montaniardul

Noutati gara Deva

,,În urma intervenţiilor de desfacere a finisajelor şi a pardoselilor, precum şi a lucrărilor de săpătură la fundaţiile liftului proiectat, au fost relevate aspecte neprevăzute, legate de geometria şi starea fizică a elementelor structurale, ceea ce a impus necesitatea adaptării soluţiilor tehnice, la situaţia existentă în teren, şi anume compatibilizarea expertizei tehnice iniţiale cu situaţia relevată după decopertare, astfel încât comportamentul structural în exploatare, al clădirii de călători din Staţia CFR Deva, să îndeplinească cerinţele prevăzute în proiect", informa compania Căile Ferate Române.

Expertiza tehnică va stabili dacă se impune demolarea ei, ori doar întărirea fundațiilor acesteia, astfel încât să poată fi modernizată sau reconstruită, pentru că proiectul de modernizare prevede modificări ample în aspectul și volumul ei.

https://www.zhd.ro/eveniment/video-santierul-din-gara-devei-pustiu-ce-se-va-intampla-cu-cladirea-de-calatori/?fbclid=IwAR2GJy4umcXhNrXW5189_N8dP7Dn19xTn1HPPagrVM1fV4jTaJYYHHUVi6I



razvan_43

^^ daca o demolau din prima poate ca reuseau sa o refaca deja, si era gata. E incredibil cum, probabil, se vor depasi 2 ani doar cu acea expertiza. O mare bataie de joc.

Geri


Pasaj gara Brasov parcul Tractoru'

Din pozele actuale si din filmarile de pe thread, de la mine apare o intrebare : in baza acestui proiect se reface numai linia 7 ?
Pentru a avea acces la actualul peron intre liniile 6 si 7. Urmeaza un acces in actualul pasaj pentru o linie 8 sau o trecere peste linii ?

Pasajul in zona ingusta, ramane la dimensiunile actuale ? Va fi si acesta modificat, in special latit ?


Poze din spre gara in spre parcul Tractoru la o ora tarzie in noapte pentru a prinde numai pasajul fara trecatori.










































Powered by API/PUM imgur uploader

Geri


Asupra locatiilor marcate, in Brasov, se mai poate interveni pentru a se face pasaje subterane pentru acces pietonal?
In condiitile in care este in curs acest contract? Sau e nevoie de a se astepta inca 50-60 de ani pana la urmatoarea refacere majora a zonei pentru a se putea interveni.





Powered by API/PUM imgur uploader