Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

11 Members and 41 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

S-a mai discutat.
703H NU exista. Este de fapt DN7D si e un drum forestier inbtre Salatrucu si Poiana (parcurs de mine acum 3 ani, pe zapada).
DJ703G este de pietris in cea mai mare parte. Era un plan sa fie modernizat si ar putea fi folosit, dar doar de autoturisme. Si nu pot garanta ca modernizarea va cuprinde si partea din Arges (planul era al CJ Valcea). Si autoturismele vor merge incet pe acolo. Are niste pante de toata frumusetea. Arata mai degraba a drum agricol
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

flashu74

Intrebarea mea era oarecum retorica. Am vrut doar sa sugerez faptul ca trebuie construit neaparat si urmatorul tronson sau reabilitate ceva drumuri.

dr4qul4

raspunsul era pt esendy.
Descarcarea trebuie facuta prin DN73C, care insa trebuie reabilitat. Cand cnadnr-ul avea forum, am incercat sa-i conving pe valceni ca in loc sa se lupte sa mute autostrada pe la ei, sa ceara reabilitarea si modernizarea DN73C: 2 benzi pt urcare si eventual tunel la Piatra. Sau macar niste deblee si ramblee.
In situatia actuala DN73C se prezinta astfel: Alunecare de teren si cedarea fundatiei drumului (in 4 zone). Circulatia se desfasoara restrictionat pentru autovehiculele cu MTMA > 7,5 tone.Ruta ocolitoare: DN 73C km 60+000 (Piatra) - DJ 678A - DN 7 (Dedulesti). Restrictia va fi mentinuta pana la finalizarea lucrarilor: 31.12.2018. (www.andnet.ro)
nu va uitati la termen, asa e de vreo 5 ani. Si de vreo 25 (de cand am fost prima data in zona) tot asa e drumul ala. La fiecare ploaie mai mare, ori aluneca Mamoaia (spre Curtea de Arges), ori Piatra (spre Valcea).
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

perfidus

Foarte corecta descrierea lui @dr4qul4 referitoare la DN73C, am trecut acum trei saptamani pe acolo si alunecarile par active. Pe distante relativ lungi de 1-2km nu se poate merge cu mai mult de 20km/h.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

delacroix

#38629
 2025! Bascov by night!








Powered by API/PUM imgur uploader

horatiu.cosma

Super. Deci nu e giratoriu suspendat, ci o soluție ca la Popasului pe A3?

danutzu_1069

Pai este cel mai economic si mai repede de executat.

dumbravaandrei


danutzu_1069

@Ionut, in prima plansa, aia cu trecerea peste canal, treaba e simpla, va fi un pod in curba, destul de lung.....

Asta am scris pana sa ma uit mai bine pe plansa, cu zoom de rigoare.

Treaba nu este asa simpla.... si se pare ca nu vor sa mai dea bani catre Hidroelectrica pentru intreruperea canaluiui....
Sau poate nu este posibila intreruperea pentru 1...2 pile
In schimb, solutia aleasa este chiar interesanta....
Lanseaza casete prefabricate pe toata latimea canalului, (probaili pregatesc si ceva fundatie, fara sa intrerupa apa) iar deaspra.... aici nu prea se intelege, cert este ca pe zona asta nu vor fi pile, ci umplutura, probabil si ceva pereti de sprijin (pe zona casetata), iar in rest, rambleu....
Eu cam asa inteleg din plansa....

adi

ce dor imi era de randarile lui delacroix....

FELICITARI !!

delacroix

#38635
Podurile din Merisani










Powered by API/PUM imgur uploader

cutter

#38636
delacroix, mulțumim! Îmi mai încerc norocul o dată. Vreo șansă să ne dai și KMZ-urile să ne jucăm și noi cu randarea pe G Earth?

NGC

Trec intentionat aici aceasta licitatie.

CNAIR (CESTRIN) a lansat licitatia "Echipament multifunctional pentru foraj si prelevare probe netulburate".

Valoare estimata: 1,915,720 RON fara TVA

Termen depunere oferte: 20.04.2018

Livrarea trebuie facuta in 5 luni de la data depunerii garantiei de buna executie.

QuoteEchipament multifunctional pentru foraje si investigatii geotehnice (in vederea realizarii de studii si investigatii complexe ale terenului), investigatii geologice si hidrologice precum si foraje pentru alimentarea cu apa, cu capacitatea de forare de pana la 100m adancime.

Care este dupa voi motivul pentru care ar avea ei nevoie de asa ceva? Sunt curios care este primul lucru ce va trece prin cap.

Allex

Probabil ceva alimentari cu apa pentru viitoare (sau si actuale) spatii de parcare/CIC-uri. Ma gandesc mai mult la A3 Bucuresti - Ploiesti sau Gilau-Turda.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Ionut

Quote from: NGC on March 08, 2018, 12:44:56 AM
Care este dupa voi motivul pentru care ar avea ei nevoie de asa ceva? Sunt curios care este primul lucru ce va trece prin cap.

Este pentru PiSi. Sectiunile 2, 3 si 4. Fac baietii veseli un studiu geo de toata frumusetea.