Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

paulmare

daca trebuie sa sudeze conectorii dalelor si in plus cine stie ce o mai fi scris proiectantul, poate trebuie sa fi fost incarcat sa le iasa sageata si rosturile ca sa poata face sudurile cum trebuie
si daca "mujchiuloasa" lui deme o poate ridica asa - e foarte logic
si va fi intr-adevar interesant - vom vedea si noi ce si cum (multumim anticipat AlinC :))


NGC

Un cocos de munte a transmis o veste la centrul de comanda. CNAIR vrea sa caute o firma care sa curete zona de pe ST1 de la nodul Alba Iulia Sud. Ar fi vorba sa inceapa prin Octombrie - Noiembrie si sa dureze cam 2 luni operatiunea.

danutzu_1069

^^ licitatie sau incredintare directa?
Inclin sa cred ca e incredintare directa...

Todo

ridicarea va fi executata de catre un subcontractor, si e roman...


Dominik

#15995
Pregatiri pt ridicarile de saptamana viitoare









DRDP Timisoara
You're in Steelers Country

ddfab

la paraul iovului, au descarcat fier langa groapa pentru culeea sudica a pasajului dn1 peste autostrada, semn ca se vor apuca in sfarsit si de asta...

trifuhoria

Cam asta e vremea și vremurile la Sebes

yetiman

Cel putin, deocamdata, se tin de program.  :)
Asa au anuntat, ca, incepand de azi, vor ridica structurile metalice aflate in afara A1.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

elphax

e mai lunga structura decat spatiun dintre pile ? se va suda sustinut de macara ?

pentium10

O poza de langa Bogata unde Astaldi si tot aceasta macara a ridicat calea de rulare metalica peste raul Mures.
Se poate aici observa imbinarea, care este in unghi.
Se vad si acele urechi, care se numesc calareti, si pe acela se sprijina grinda cand se aseaza una cu cealalta.
Deci, modulele se imbina cand se ridica la locul lor. Daca asa este conceputa grinda, atunci nu trebuie sprijin pt a suda.
Se sudeaza pana este in carlig, dar defapt nici nu trebuie sa fie in carlig, calaretii si taierea in forma Z sprijina elementii.

Quote from: pentium10 on July 30, 2019, 11:24:39 AM


Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

alecu26

Doar o precizare de detaliu: imbinarea nu este in unghi. Partea laterala a grinzi...este inclinata si de aici iluzia optica.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Despre aceasta inclinare vorbesti?...
Quote from: TibiV on September 19, 2019, 11:40:14 AM
Frumos cadru....


Aia a fost o filmare de nota 10, iar imaginea capturata atunci de mine cred ca este de manualul "Drumuri si poduri"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TS30

DRDP Cluj - Lucrari premergatoare celor programate pentru data de 10.10.2019

https://www.facebook.com/1819247748087054/videos/417049462285148/

vancouver

Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.