Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Ionut

Eu zic sa va uitati in semnatura mea si sa vedeti care este termenul oficial asumat pentru aceasta lucrare.
In rest, vesti bune.
:D

dr4qul4

Daca nici 60 mil de euro nu ajung pentru 6,5km de autostrada la campie, cu tot cu podul peste balta aia si cu nod, atunci cum ar putea UMB sa termine lotul din A1?
vorbim totusi de aproape 10 mil/km. Stiu ca nodul final va costa mult, dar nici chiar asa.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

rocklee

pretil care trebuie platit mi se pare cam mare ...dar aici intra mai multe aspecte ...si cineva lea mai amintit ...eu spun doar doua ....daca cumva nu sa platit nimic pina acum ...si daca intra aici si largire strazi fabrica de glucoza ...atunci cam pretul se invirte cam pe la 10 mil de euro......si sa nu uitam ca traim in Romania tara tuturor posibilitatilor ... :)

rocklee

asi mai avea ceva de mentionat cu privire la constructia propriuzisa ...ar fi placut ca descarcarea in petricani si in strada fabrica de glucoza .....sa se faca printrun pasaj si cei care vor sa continuie spre Barbu Vacarescu si floreasca sa aibe continuitate ... :)

igorashu

Largirea Fabricii de Glucoza e treaba Primariei Bucuresti.

rocklee

Quote from: igorashu on March 07, 2014, 04:20:43 PM
Largirea Fabricii de Glucoza e treaba Primariei Bucuresti.

e adevarat ce spui... dar ar fi fost placut sa fie un proiect comun ..iar ne fiind din zona ...pareria mea mai putin conteaza ...

dr4qul4

#2826
Autostrada traverseaza balta aceea si se descarca in Sos Pipera, Sos Petricani, Str. Fabrica de Glucoza. Din cate stiu eu nodul va fi destul de complicat (ar trebui sa contina pod peste petricani)
Banii alocati ar trebui sa ajunga pentru a finaliza la timp lucrarile ramase.

Largirea Str Fabrica de Glucoza tine de Primarie care a alocat alti bani. Aici sigur nu vom avea pasaj peste Barbu Vacarescu, dar un asemenea pasaj exista la urmatoarea intersectie, cea cu Sos Pipera!

PS. Eu am fost din zona si nici parerea mea nu conteaza. Oricum sunt curios cum va organiza primaria traficul in zona; se vehiculeaza niste sensuri unice cel putin ciudate
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

rocklee



asztalos

Chiar acum citeam si eu stirea aici : http://www.realitatea.net/veste-excelenta-pentru-toto-soferii-din-romania_1395460.html
Ce urmeaza? Ce inseamna de fapt, concrect semnarea acestui act juridic?

nenea_hartia

^Exact ce scrie acolo, că se pot ocupa să obțină cele un milion de avize de la diverse autorități (ANCPI, primării, Consilii Județene, Mediu, Apele Române, MAI, MApN, CFR etc) și deținători de utilități (Transgaz, Electrica, Transelectrica, OMV, Conpet, rețele de apă-canal, irigații etc). Când au toate avizele gata pot depune pentru obținerea Autorizației de Construire.

iulius

dar sectiunea de autostrada Ogra-Tg Mures, nimic? sau CNADNR-ul a uitat de el?

ovicor

@ Iulius, stirea se refera la presedintele CJ Cluj, pe raza caruia sunt doar cativa km, langa C Turzii. Presupunem ca, in paralel, s-a procedat si cu CJ Mures.

ciprebbe

Se refera la Cluj, insa, cand se cere un CU, in titul apare exact pt ce.
Daca e pt C.Turzii-Ogra asta va fi primul tronson scos la licitatie. (anticipat de alecu26)
De la Ogra la Tg.Mures(sau Ungheni) va fi altul unde ar fi bine sa inceapa SF-ul macar si apoi sa continue procedura.
Se continua deci de la C-Turzii spre Ludus ( cu nod in DN15 pe platoul dintre Chetani si Ludus), apoi se merge pe valea Muresului (2 poduri peste Mures la Bogata) la Cuci se apropie de CF si merge paralel cu ea urmand un nod dupa Iernut la intersectia cu DN14A.
Cam pana aici ar putea fi 100% functionala, continuarea spre Ogra merge pana la intersectia cu DJ77 insa nu stiu daca acolo se poate realiza o descarcare temporara(asta in conditiile in care Ogra - Tg.Mures ramane in urma cu executia desi avem un relief de campie aici).
Alecu26 are mai multe detalii strabatand la pas segmentul :D.
Apropierea A3 si cu 35 km de Tg. Mures va duce la cresterea traficului si sporeste necesitatea executarii cat mai urgente a unui nod pt Turda Nord plus traficul ce va intra in A3 de pe A10.
Sper ca acest CU trecut prin CJ Cluj sa fi ridicat antenele si pentru viitorul nod din zona Tureni (Turda Nord) si sa urgenteze executia lui.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

iulius

multumesc pentru informatii, atunci nu ramane decat sa asteptam SF-ul tronsonului de autostrada Ogra-Tg Mures (18 km), ca apoi sa se grabeasca si cu toate procedurile de achizitie si implementare al acestui proiect, sa speram in bine...