News:

Video dronă 25.05 DEx4 Tureni.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

vladb

TC - Transport Consular

dumbravaandrei

De pe Wikipedia

The diplomatic plate contains the European strip, followed in blue by the text CO, CD (Corp Diplomatic), or TC (Taxi creditar, usually issues to lower-ranking service staff) and 6 numbers. The first three numbers stand for the country or international organization, the last three usually for the rank of the owner. The lowest number for both sets of 3 is 101. Thus, a car with license plate number 123 101 would refer to Switzerland's (Switzerland is 123) ambassador (ambassadors' or heads of missions' official car usually is 101). The license plate is issued exclusively to diplomats, and cars having such plates enjoy diplomatic immunity. Initially, the countries or organizations received codes in their alphabetical order. Later, some countries like United States or Russia, received more than one code, although it could be up to 899 registered cars per country/organization code. Table of codes (incomplete):


Code   Country
105    Austria
123     Switzerland
125    Finland
126    France
150    Netherlands
166    Turkey
216    Georgia

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

pasadia

Quote from: dr4qul4 on July 06, 2016, 10:43:13 PM
Mie mi se pare o propunere proasta. Ce facem acum? Din PiSi si CoBra facem doar cate 1 sens?
[...]
La noi nu e cazul. Poate ar fi mers pt CoBra- o parte prin Rasnov si 1 prin timisu de jos dar nici acolo.
[...] Ar tb sa fie loc de 1 fir pe valea Bicazului si a Bistritei.
[...]Ar fi mers pe PiSi daca nu era CF si atunci puneai un fir pe langa Olt si unul pe la Poiana.

Scuze, am lipsit si eu ceva timp si abia acum recapitulez ce s-a mai scris. Si nu-mi vine sa cred cand vad ca nu te-a "taxat" nimeni pentru imaginatia bogata de care dai dovada. Ideea cu marele sens giratoriu sub forma unui half-profile pe ruta B->BV->SB->B cred ca o poti breveta, nu-mi imaginez ca s-ar fi gandit cineva la asa ceva.
Dar solutiile celelalte mentionate chiar arata ca tu vorbeai serios - tu chiar iti imaginezi ca separarea sensurilor de deplasare se pote face avand zeci de kilometri intre ele.

Dar din fericire in lumea reala nu e asa: separarea se face avand intre cele 2 sensuri distante mult mai mici, de cativa zeci de metri si pe distante cat de cat scurte (maxim cativa kilometri). Si solutia e una normala, decenta si dezirabila, fiind de astfel una dintre solicitarile exprimate de JASPERS in celebra scrisoare din 2012 prin care au respins finantarea PiSi pe baza vechiului SF. 

dr4qul4

Daca citeai atent ai fi observat ca prima conditie pt separarea sensurilor ar fi fost sa facem intai half profile.
Eu nu sustin acest lucru ( separarea).
Colegul a venit cu idea sa separam sensurile  coridorului 4: dus pe la Pitesti, intors pe la Brasov, dand exemplu Macedonia.
Eu doar am indicat zone unde distanta este asemanatoare cu cea din Macedonia, DAR mai am pus 2  conditii:
- se face intai half
- nu avem loc pentru celalalt sens .

"Alternativele" erau doar ipotetice.
Ideea pe care vroiam sa o transmit e ca sensurile pot fi despartite cel mult de 1 munte, nu de 2 grupe montane (20 de munti). Cam ce spui si tu.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

pasadia

QuoteColegul a venit cu idea sa separam sensurile  coridorului 4: dus pe la Pitesti, intors pe la Brasov, dand exemplu Macedonia.

Eu nu vad replica asta in mesajele nimanui, dar poate o fi oboseala de vina. ;)

Si nu, separarea nu e facuta de munti, mult mai degraba e facuta de vai (un sens pe un versant, celalalt pe versantul opus) sau altimetric (un sens mai sus, celalalt dedesubt).

cristi5

#6876
Stimati calatori, vad ca articolele de pe Romania Curata nu sunt pe placul audientei. Cateva idei:
- eu nu-mi asum aceste articole. Le postez, vorba cantecului "on a take it or leave it basis"
- RC e o sursa destul de ok, chiar daca uneori da in bara
- subiectul RC e coruptia, si aia se face in general cu politicieni. Asa ca articolele RC sunt deseori politice, dar asta nu le face mai putin relevante pentru infrastructura

Dar pot sa le tin linistit pt mine daca sunt chiar irelevante. E mai simplu :)

AdrianB1

Quote from: pasadia on July 10, 2016, 12:06:46 AM
Dar solutiile celelalte mentionate chiar arata ca tu vorbeai serios - tu chiar iti imaginezi ca separarea sensurilor de deplasare se pote face avand zeci de kilometri intre ele.
Se poate face intre 2 noduri in functie de distanta intre noduri, nu e un numar fix de kilometri si nici nu exista o distanta maxima intre sensuri, pot fi de la suprapuse vertical la sute de metri sau ori cat face sens. In ultimele 2 saptamani am avut "norocul" sa conduc vreo 5000 de kilometri pe autostrazi in Europa, majoritatea in Franta si Germania, si am vazut tot soiul de chestii pe care le mai vazusem ocazional prin alte locuri, dar nu in mod consecvent: in Franta separatoare de sens din beton sau spatii verzi intre sensuri, intersectii de autostrazi cu 2 benzi pe sens si limite de viteza gen 100 km/h (A1-A10 ar avea ocazia sa aibe asa ceva), jonctiuni pe 4-5 benzi si reducere treptata la 2-3 dupa kilometri intregi, autostrazi pe sub Paris (tunel) destul de lungi, parcari ("aire") fabuloase, celebrele "stau" germane, devieri inteligente pe zonele in lucru, iar despre separarea de sensuri in majoritatea timpului in Franta nu am stiut unde e sensul opus.

Atata timp cat scopul unei autostrazi e traficul rutier din A in B, eventual din B in A, nu neaparat simetric, pe unde se afla fiecare sens e irelevant. Sa legi cele doua sensuri e o constrangere care uneori are rost, uneori nu, pe de-o parte ai flexibilitatea de a pune fiecare sens pe unde e mai simplu si mai ieftin si pe cealalta parte poti avea economii de scala la structuri comune, gen poduri si viaducte. Nu exista o solutie universala pentru ca nu e o problema universala.

dr4qul4

Ca sa incheiem discutia. Nu vad rostul de a desparti sensurile, decat atunci cand se face intai half-profile si apoi se vine si cu upgrade-ul.

Multe dintre exemplele de autostrazi cu sensuri despartite sunt asa pentru ca intai s-a upgradat un drum national existent, iar cand au facut firul 2 au gasit un traseu mai bun.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

qsv

Despartirea sensurilor poate aduce economii importante constructiei autostrazilor, dar nu pe distante asa de mari, ci doar daca e vorba de cateva sute de metrisau cativa km intre cele 2 sensuri si de asemenea nu pe lungimi mari. Cea mai mare problema pe care o vad in cazul despartirii sugerate e de siguranta circulatiei. Ce s-ar intampla in cazul unui accident in lant, sau cu autotrenuri cat ar dura un asemenea blocaj, sau cum ar ajunge salvarea/descarcerarea, macaraua din sens opus in conditii de trafic...

carutasul



Tomiţă, vecinul meu de pensiune :)
In Deva

dumbravaandrei

Fusei sambata pe traseul Sinaia - Cabana Piatra Arsa - Lacul Bolboci - Padina (Pestera Ialomitei). Cu exceptia iesirii din Sinaia (vreo-5 km pana la intersectia cu drumul ce duce spre Cabana Dorului) Si a vre-o 5 curbe la coborare spre lac (portiuni de piatra. nu mai mari de 10-15 m), drumul e asfaltat ca in palma. Recomand sa treceti pe la nenea Tica pe la stana... are branza de burduf de exceptie (mancai un kil si ceva numa cat statui pe acolo). Daca vreti un bulz neaos de sa va lingeti pe degete, va rezolva ciobanii de stana. (eu is crescut la tara asa ca am optat pentru bulzul facut acolo fara remuscari sau strambari de nas)
O minunatie de peisaj... Mie mi s-a parut cu mult mai frumos si interesant acest traseu decat transalpina / transfagarasan. Iar daca sunteti amatori de cort, Padina e locul perfect :)

dr4qul4

poti reface traseul pe maps? pt ca nu cred ca ai mers direct pe la 1400 asa cum te baga maps-ul intre sinaia si piatra arsa  :lol:

Probabil ai fost pe transbucegi, caz in care ai uitat sa amintesti de craterele din DN71.
Drumul este superb, l-am facut si eu asta iarna...cand era inchis. Am urcat pe la sanatoriu si am coborat pe transbucegi.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Hercule

Pune pe harta si locatia stanei lui Nea Tica! :D

@dr4qul4: te rog pune si tu traseul pe maps. Caut trasee pentru concediul de saptamana viitoare. Bucegiul e in plan, dar cazarea in zona e prohibitiva. :((
Deșteaptă-te române!

dr4qul4

http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=87.msg105958#msg105958
Uite aici postul meu.

Iti recomand pentru cazare Hotel Pestera.

Pana la hotel Pestera exista drum asfaltat, DAR pe partea stanga a lacului. Acel drum este inchis pe timp de iarna, dar zapada batatorita tinea loc de asfalt :)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024