Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 8 Guests are viewing this topic.

yuli 1

#2265

ovicor

Va salut cu respect ! Va urmaresc demult, dar sunt novice intr-ale net-ului, am intampinat si intampin dificultati in utilizare. La obiect : Ionut, am inteles dintr-o postare de lunile trecute, ca in Popasului se va face un singur giratoriu, oval, situat chiar intre pile. In opinia mea, asta ar fi explicatia distantei dintre pile. Se spunea ca bretelele vor fi apropiate de autostrada, convergand in acelasi giratoriu.

Ionut

Am inteles, multumesc pentru explicatii! Si bine ai venit! :cheers:

Tavi

Uf! Si aici avem electrica de mutat :(
Nu stiu de ce am senzatia ca intai ajung cu autostrada in Gherghitei si abia apoi fac rondul si descarcarea in Popasului. Sa vedem ce bani se mai dau la anul pentru lucrarea asta.


disney

Si totusi, se pare ca tronsonul Gilau - Nadasel NU e reziliat !!!  :p





ciprebbe

Merci de info, buna intrare ti-ai facut !
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

disney

Adevarul e ca va urmaresc de mult timp din umbra.  ;)

Eu inteleg de aici ca UMB ar trebui sa se apuce de lucru in Aprilie / Mai 2014, intrucit ordinul de incepere a lucrarilor urmeaza in maxim 365 de zile de la semnarea contractului, conform raspunsului CNADNR. Mai exista alte metode de aminare a inceperii lucrului? Eventual bugetul? Altceva?

marisRO

 Se pare ca Tronsonul Gilau - Nadasel NU e reziliat dar, din pacate, NU e bugetat !!!

Investiţii prioritare 2014: Nouă autostrăzi, Magistrala 5 metrou şi linia de metrou spre Otopeni

Cele 21 de proiecte selectate de Guvern sunt autostrăzile Lugoj-Deva (tronsonul Dumbrava-Deva şi Lugoj-Dumbrava), Sebeş-Turda, Orăştie-Sibiu, Arad-Timişoara şi by-pass Arad, Cernavodă-Constanţa, Nădlac-Arad şi Timişoara-Lugoj, lărgirea la 4 benzi a centurii Bucureşti Sud (Pasaj suprateran DJ 602 Centura Bucureşti-Domneşti), reabilitarea DN56 Craiova-Calafat, construcţia variantei de ocolire a oraşelor Deva-Orăştie la standard de autostradă şi a variantei de ocolire a oraşului Sibiu (proiecte pentru care ordonatorul principal de credite este Secretariatul General al Guvernului), Magistrala 5 de metrou tronsonul Drumul Taberei-Universitate (secţiunea Râul Doamnei-Haşdeu), Magistrala 5 de metrou tronsonul Universitate-Pantelimon (staţia şi depoul Valea Ialomiţei), reabilitarea liniei de cale ferată Braşov-Simeria (secţiunea Coslariu - Sighişoara şi Coslariu-Simeria), componentă a Coridorului IV Pan-European pentru circulaţia trenurilor cu viteză maxima de 160 km/h, reabilitarea liniei de cale ferată Frontieră-Curtici-Simeria, protecţia şi reabilitarea părţii sudice a litoralului românesc a Mării Negre în zona municipiului Constanţa şi Eforie Nord, consolidarea Teatrului Naţional I.L. Caragiale Bucureşti, proiectul de lasere de la Turnu Măgurele, realizarea unui sistem informaţional pentru managementul integral al apelor.

Pe listă a fost însă inclus şi proiectul pentru legătura reţelei de metrou cu Aeroportul Interna'ional Henri Coandă-Otopeni, în condiţiile în care premierul Victor Ponta afirma, vineri, că linia de metrou care leagă Aeroportul Henri Coandă de Bucureşti este, din păcate, ineficientă din punct de vedere economic, deoarece traficul de pasageri ar fi mic, iar veniturile din bilete nu ar acoperi nici măcar costul de întreţinere, nu numai investiţia.

Pe lista proiectelor care vor fi finanţate cu prioritate, dar integral de la buget de stat au fost introduse cele legate de autostrada Braşov-Cluj-Borş (tronson Suplacu de Barcău-Borş), autostrada Bucureşti-Braşov (include tronsonul Comarnic-Braşov), autostrada de centură a municipiului Bucureşti şi refuncţionalizarea clădirii spitalului clinic de urgenţă Iaşi.

Sursa: http://www.zf.ro/companii/investitii-prioritare-2014-noua-autostrazi-magistrala-5-metrou-si-linia-de-metrou-spre-otopeni-11676527

ovicor

Nu vreau sa supar cu supozitii, dar cred ca am un raspuns pentru cei ce se mira de slaba implicare la ultimele licitatii a UMB. Avand in vedere ca are castigat tronsonul 4 Lugoj- Deva si Gilau- Nadaselu, cred ca, avand si banca, vizeaza renuntarea la Comarnic - Brasov, construirea in PPP a sectorului Nadaselu - Suplacu de Barcau, la pachet cu preluarea, apoi, in exploatare- intretinere a intregului sector Bors- Sebes. N-am nici o informatie in sensul asta, doar conexiunea unor informatii si declaratii publice. E , desigur, si-o mare doza de optimism in aceste supozitii !

ciprebbe

Ultima strigare pentru AUTOSTRADA ZĂPEZII.

Quote"Şedinţa de deschidere a ofertelor va avea loc în data de 9 decembrie 2013. Termenul estimat pentru atribuirea şi semnarea contractului de concesiune de lucrări publice este decembrie 2013. Termenul estimat pentru finalizarea Autostrăzii Bucureşti-Braşov, Tronsonul Comarnic-Braşov este 2017", se arată într-un răspuns primit de gândul de la Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR).

Valoarea estimată pentru acest tronson este de aproape 1,2 miliarde de euro, iar pentru demararea lucrărilor anul viitor, guvernul a convenit cu reprezentanţii FMI o finanţare de 600 de milioane de lei , echivalentul a 134 de milioane de euro, prevăzută în proiectul Bugetului de stat pe 2014.

,,Cele 600 de milioane lei, stabilite a fi acordate prin bugetul pe anul 2014 pentru demararea acestui proiect, reprezintă un succes de etapă, care mă face încrezător că ne aflăm pe drumul cel bun. Trebuie să ştiţi că nu a fost deloc simplu să-i convig pe reprezentanţii misiunii FMI de necesitatea stringentă a asigurării finanţării pentru acest obiectiv strategic pentru România", a declarat ministrul Finanţelor, Daniel Chiţoiu, în urmă cu câteva zile. În opinia lui, în prezent ,,mingea se află în terenul Ministerului Marilor Proiecte", exprimându-şi speranţa că la sfârşitul lunii noiembrie, ministrul Dan Şova să semneze contractul cu câştigătorul licitaţiei.

Autostrada va avea 18 tuneluri şi 54 de poduri, pasaje şi viaducte
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

E oficial asadar... 9 decembrie. Probabil Vinci.

dr4qul4

Ar fi bine sa fie Vinci... Stiu exact la ce sa se astepte, sper totusi de data aceasta sa gaseasca finantare.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

dorum

Pai la ce garantii primesc de la stat, si io mi-as vinde tot ce am si i-as finanta sa faca 10m de autostrada.......apai bancile....:)

dr4qul4

eu cred ca pe langa ce se aude (garantii financiare) vor mai primi si:
- DN1 limitare de 50 km in toate localitatile!!! si chiar 30 km si treceri de pietoni din 100 in 100 de m in statiuni si nu numai, 70 km/h in afara localitatilor in curbe
- Ploiesti - Comarnic in concesiune, probabil cu aceleasi garantii si Ploiesti - Bucuresti pe degeaba
- poate si viitoarea SB-Brasov
- intaietate la orice alta concesiune (prin legislatie i se poate da un avantaj semnificativ pt ëxperienta").

dar nu ne suparam, macar sa primim km de autostrada chiar daca ii platim ca la Bechtel
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024