[B] Pasajul Nicolae Grigorescu-Splai-Iuliu Hateganu

Started by Ionut, September 22, 2011, 07:38:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

Dedicatie speciala, danutzu !... :)
Un tur rapid, facut in doar 6-7 minute astazi, 25 octombrie, la ora 12.

Acum m-am convins la ce folosesc profilele metalice pe care le-am pozat in urma cu vreo 3 saptamani...
Am avut amandoi dreptate... :)





Acum traversez raul pe vechea pasarela pietonala, in fata mea podul nou din amonte si pasajul

Deci toate grinzile sus-sus...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Continuam...

Lung de linie... Pardon, lung de malul drept..

Voinicii care au infaptuit treaba...

Lumina cerului printre grinzi...

S-au grabit asa de tare ca nu au decofrat complet pilele inainte...
Nu ca i-ar fi deranjat cu ceva... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Imbinarea grinzilor

Cam acelasi lucru, dar cu alt reglaj de luminozitate pentru a se vedea mai partea inferioara a grinzilor...

Aici au fost grinzile... Vedere spre rampa I.Hateganu.

Sub pasaj o gramada de tevi...

Imi place efectul luminii printre grinzi... :)

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

#363
Hopaaaa...
Cat pe ce sa uit de culeea podului din aval...









La intoarcere am traversat pe podul cel nou din amonte, care era plin de stive de fier beton nou nout, fara urma de rugina

BONUS: o poza de pe pod, de langa parapete, spre culeea din aval...


Aici se incheie reportajul de astazi, atat mi-am permis sa fur din timpul pentru job... :)

P.S.
Cine vrea sa vada pozele "full", le poate vedea aici: http://imgur.com/a/3z8n3, dar atentie, fiecare poza are peste 2,6 M !!!!
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

@TibiV
Ai o bere de la mine!
Avand in vedere ca nu sunt in Bucuresti, chiar imi face placere sa vad pozele.
Acum au liber la suprabetonare, evident dupa ce unesc seturile de grinzi, pe pile. Explicatia pentru ca inca nu au decofrat sub pila tripla este ca inca se sprijina ce este deasupra.
Inca nu au trecut cele 28 zile de la turnarea parti superioare a pilei triple.

Concluzia este caz au front de lucru foarte mult, doar vointa si finantare sa fie.

alecu26

Sa fim serioși.  Nu trebuie sa stai 28 de zile. 28 de zile e o convenție folosita în definiția clasei de beton. La 7 zile se atinge deja 90% din clasa în majoritatea cazurilor. Rezistenta la 28 de zile e nevoie de ea atunci când pe lângă cutremur mai ai și podul plin de camioane.....cam ăsta e cazul de calcul. O așa forma Într-adevăr nu o decorezi imediat dar după 33-4 zile tot poți decofra.  Explicația e mult mai simpla. Cred ca pur și simplu se concentra pe altceva.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

danutzu_1069

Nu cred ca ar fi pierdut multa vreme sa decofreze arcele alea.
Nu e prima data cand vad ca la constructii se pastreaza cofrarea si sprijinirea grinzilor si a planseului in timp ce se armeaza, cofreaza si se toarna etajul urmator.

stangabriel

Imi scuzati nestiinta pentru intrebarea:

Mai se ridica liniile de inalta tensiune? sau e ok asa.

TibiV

Bună întrebare...
Ţinând seama de faptul că nu se vede nici măcar o vagă tentativă de a umbla cineva la stâlpii ăia, încep să cred că vor rămâne probabil aşa...
Iarna în mod sigur nu va fi o problemă, dar pe caniculă la 40 de grade ?...
Nush ce să zic...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

Multumim mult pentru update-uri. Nu prea te putem prinde in offside, @TibiV  :cheers:.


AdrianB1

Quote from: stangabriel on October 25, 2015, 09:36:04 PM
Imi scuzati nestiinta pentru intrebarea:

Mai se ridica liniile de inalta tensiune? sau e ok asa.
Daca ramane o distanta minima de 15 metri, nu. Iar distanta minima e calculata pentru cazul cel mai defavorabil. Daca e nevoie de inaltare se poate face in cateva saptamani, din care o saptamana cu linia demontata.

TibiV

Quote from: AdrianB1 on October 28, 2015, 07:30:26 PM
Daca e nevoie de inaltare se poate face in cateva saptamani, din care o saptamana cu linia demontata.

De unde stii, lucrezi in domeniu ?
Pe forum suntem de diferite meserii, si suntem si multi ingineri de diverse porfile.
Dar nu stiu sa avem vreun energetician... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AdrianB1

#373
Eu nu, in schimb amandoi parintii au peste 35 de ani de experienta pe 3 continente in baraje (au proiectat barajul de la Colibita, inainte sa plece din tara) si linii de inalta tensiune (au facut si in Romania cateva, de pilda cea de pe valea Muresului pe la Mintia, imi povestea mama dupa ce am filmat A1 in zona si a vazut filmul cum au facut proiectarea la picior si cu harti pe care le luau dimineata de la Militie si le depuneau seara inapoi, ca erau secrete).

Eu am crescut pe santiere si pe stalpi, dar nu pretind ca ma pricep, in schimb tata e la distanta de un telefon si inca lucreaza in domeniul, chiar daca nu in Romania. Nu cred ca Romania e mult mai in urma altor tari, desi a pierdut aproape toti specialistii pe care ii avea (ISPE si ISPH nu prea mai au activitate si proiectantii de pe vremuri au iesit deja la pensie).

dr4qul4

Am facut o vizita la pasaj si se lucra pe mai multe fronturi!
Se cofra culeea podului din aval, se lucra sus pe podul mare si se mutau niste role imense de cabluri!!

Aveti aici albumul complet:

http://imgur.com/a/Cv5P0
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024