Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

north

Quote from: trifuhoria on August 22, 2014, 04:26:02 PM
Multe containere si masini... Poze deseara. Scris fe pe mobil in traficul din turda.

Deseară, deseară dar care deseară?  :)
Cu riscul de a fi acuzat de insolenţă îmi permit un sfat: niciodată, absolut niciodată să nu compuneţi mesaje text pe telefon etc. în timp ce conduceţi un vehicul.
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

Tavi

North, sfatul este foarte bun chiar dacă îi stătea mai bine pe thread-ul de siguranța circulației.

north

#1247
Quote from: shamanu on August 21, 2014, 04:01:40 PM
noob question: de ce la toate curbele e V=120km/h si nu 130km/h

Ca să dau un răspuns mai detaliat: cf. normativului PD - 162 - 02 (pe care vă invit să-l studiaţi):

Art. 52. (1). Viteza de proiectare este elementul principal în funcţie de care se determină toate elementele geometrice în plan şi spaţiu ale traseului. [...]
Art. 53. Potrivit Ordinului Ministrului Transporturilor nr. 45/1998 sunt fixate trei viteze de bază pentru autostrăzi şi anume:
a). în regiune [d]e şes: 120 km/h
b). în regiune de deal: 100 km/h
c). în regiunea de munte: 80 km/h. [...]
Art. 55. În prezentul normativ s-a considerat că vitezele stabilite prin lege sunt minime şi în consecinţă se prezintă şi elementele pentru viteze de 140 km/h cu care autovehiculele moderne pot circula. Aceste viteze de bază se pot adopta în regiunile de şes, deoarece nu conduc la cheltuieli suplimentare.

Textul normativului.

Faptul că viteza de proiectare este de 120 km/h nu impietează asupra utilizării dvs. a autostrăzii cu 180 sau 200 (lăsând la o parte faptul că aţi putea supăra, eventual, poliţia rutieră) km/h.
Doar că anumite elemente geometrice vor diferi puţin... spre exemplu înclinarea înspre interior a curbei cu raza orizontală - adică privită de sus - de 1100 m nu va fi de 6,5% - precum este în normativul de 140 km/h - ci de doar 5%.

Edit: comparativ cu un drum de munte care, să zicem că are viteza de proiectare de 25 sau 40 km/h, dar limita superioară de viteză poate fi 90 sau 100 km/h.
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

trifuhoria

Buna, scuze pentru intarziere...:(
Pozele incep din Aiud pana la sensul de la Kaufland Turda:
Poze facute vineri la ora 16:00



























































gratis bilder

trifuhoria

Urmeaza pozele facute aseara, luni seara orele 20...de la turda pana la decea. Pe taluzul de langa Kaufland (a organizarii de santier) a aparut sigla porr, si 2 monstre(probe) de pasla pentru verdeata...nu se lucra, dar e interesant de vazut cum au inceput decopertarile doar intre lanurile de porumb inca cultivate(decea).

























bilder hochladen kostenlos

elion

Mulţumim pentru poze Trifuhoria. Ieri două şenilate cu lamă lucrau în zona podului de la Gîmbaş.

adigsm

#1251
Quote from: ovicor on March 04, 2014, 12:33:24 PM
Nu consider acceptabila o solutie cu doua foarfeci ...
si neaparat redusa viteza la 100 sau chiar 80...si neaparat mai multe benzi sa tot aiba timp oamenii sa se preselectioneze clar si sa urmareasca directiile care ii intereseaza fara sa deranjeze pe altii.

Am observat ca si aici se va face o forfecare, la desprinderea A10 din A3 venind dinspre Gilau. Exista un spatiu de servicii chiar in acel loc in care se desprind cele doua bretele. Vezi mai jos pozitia respectiva


si o schita cu propunerea CNADR


Interesanta e si zona de accelerare spre Gilau, pornind din spatiu de servicii, care se suprapune partial, probabil, cu zona de intersectie a bretelei dispre Sebes.

north

^ Foarte bună observaţie, adigsm.
Acuma, fie vorba, în afară de decopertare, nivelare şi ceva şanţuri de beton nu s-a prea făcut mare lucru la acele spaţiile de servicii. Raţiunea ar dicta renunţarea la acestea în contextul noii joncţiuni autostradale.
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling


ciprebbe

Rabdarica pt ca vom vedea de sus loturile 3 si 4.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Eurocopter

In premiera, A10 Sebes-Turda loturile 3 si 4.

http://www.youtube.com/v/eWv21PXR8QM

Cu scuzele de rigoare daca sunt mici scapari de traseu.

AiudA10

Multumim mult pentru filmare! Cam slabe miscari, defapt nici o miscare sau au fost liberi oamenii in timp ce s-a filmat?

Eurocopter

Filmarea e facuta luni in jur de ora 3, deci ar fi trebuit sa fie la lucru oamenii. Oricum, dupa nivelul activitatii si a numarului de utilaje din organizarile de santier as zice ca nu au exproprierile facute si nici autorizatiile primite, deci practic nu au pe ce lucra.

Lupul81

Poate incep cu decopertarile dupa ce se recolteaza porumbul, si cred ca atata o sa fie anul acesta, ca o sa vina ploi si iarna !!!
Life is a fight.....enjoy !