Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

alecu26

stai sa vedem daca si cum vor mai fi interesati turcii.

Turcii au castigat licitatia dupa o vizita a lui Ponta in Turcia. Multe s-au schimbat in Romania in ultimii astia 2 ani. Sa vina acum turcii...sa-si refaca preturile...si sa vada ca au sanse sa-si ia o mare teapa...ca nimeni nu-i va ajuta cu nici un fel de smecherie de marire a contractului...sau modificare a solutiilor. Cauza se numeste Fonduri Europene si DNA.

Plus ca executia se va suprapune cu poate cea mai efervescenta piata a constructiilor de infrastructura din Romania de dupa 89. (primavara 2015-vara 2016).

12 Contracte de autostrazi in maximul lor de executie.

Nici in 2012 nu au fost asa multe.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

vancouver

#181
Quote from: silviu321 on February 27, 2015, 03:00:57 PM
Aproape doi ani de la data lansarii licitatiei (aprilie 2013)...... :(( >:( si asta pt doar 18 km de autostrada half profile, a durat mai mult decat executia -sper)

nu stiu daca nu ar fi mai bine sa se scoata la licitatie loturi de min 50km, contestatiile nu cred ca ar dura mai mult;

Ar costa dublu, pentru ca firmele asa de mari se numara pe degete si concurenta va fi mica, deci pretul mare.

In plus, EVIDENT, contestatia, daca exista, va dura si mai mult, fiind un contract mult mai mare si mai complex, si nimeni nu-si poate asuma o decizie gresita intr-un caz atat de important.

Nu mai vorbim de faptul ca la loturi mici ajung sa lucreze mai multe firme, care astfel sunt multumite si au o sansa mai mare de a avea continuitate de lucrari, nu o lucrare gigant si apoi 10 ani nimic.

In final, sa nu uitam ca firmele f. mari, cele capabile sa ia 50 km, DAU ORICUM TOTUL IN SUBANTREPRIZA, devenind in locul CNADNR un fel de manager de proiect, care ia cascavalul greu iar la firmele subantreprenoare ajung numai frimituri, acestea platindu-si ca atare si oamenii si folosind utiaje vechi si nesigure. Iar oamenii incearca sa mai fure pe ici pe colo, dau buleala, mai mor pe ici pe colo...
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

silviu321

am inteles argumentele. Nu si mishtoul.

alecu26

Nu e neaparat scenariul cel mai sigur a lui Vancouver.

Intradevar...pe o asa licitatie vei vedea poate doar 2-3 firme capabile sa liciteze singure....dar in schimb se vor face super JV-uri, care ar trebui sa cupleze firme, care altfel s-ar certa si contesta intre ele.

Daca ai scoate sa zic 2 loturi, ambele de 50 km....ar fi sanse sa vezi doar 2-3 oferte, pe fiecare lot. de la JV din 5-10-15 firme...si daca fiecare ia cate un lot sa nu se conteste.

Ce trebuie facut este black listul, si legalizata chestia asta. Nu cred ca e foarte greu sa faci o asa lege. Si pe acel blak list sa se poate ajunge din diferite motive: calitate proasta dovedita, neplata antreprenori, intarzieri nejustificate, majorari (incercari) nejustificate, etc.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

vancouver

Quote from: silviu321 on February 27, 2015, 08:10:14 PM
am inteles argumentele. Nu si mishtoul.

Am scos pasajul nepotrivit. Imi cer scuze.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Ionut

Intrebare simpla, marturisesc ca imi e lene sa caut acum. Pana la urma vor face half profile partea de autostrada din centura sau vor face direct full profile? Din ce-mi amintesc au tot fost discutii, nu stiu insa cum a ramas. Multumesc!

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

panda_no 5


iulius

#188
sper sa se semneze cat mai repede si sa vedem utilajele cat mai curand pe teren!!
Nu sunt in tara, dar cand voi fi definitiv, primul nod autostradal ( Nod Bacau Nord), va fi la 15 km distanta de casa mea.

dr4qul4

Eu cred ca imediat ce se semneaza vor incepe licitatia pt cealalta jumatate!
In MPGT e full.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alecu26

eu zic ca acolo va si si speculatia...sau a fost speculatia multor firme, nu doar a turcilor. Ca vor face ei prima parte, si vor primii ca suplimentare cealalta jumatate...sau oricum...va fi facuta cealalta jumatate cat sunt ei inca in zona.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dan_c

Varianta de ocolire Bacau...abia astept sa o vad si pe asta..... :D

Vom reveni cu amănunte, când vom avea confirmarea oficială a datei semnării contractului pentru șoseaua de centură a Bacăului. Deocamdată, se pare că festivitatea va avea loc după 23 martie 2015.

http://zdbc.ro/se-semneaza-contractul-pentru-soseaua-de-centura-desant-guvernamental-in-bacau-cu-victor-ponta-in-frunte/

adiarc

Ar fii excelent...dar nu mai cred pana nu văd
Cat la suta din valoarea estimată , reprezintă suma oferită de turci ?Mersi.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

NGC

^^^
    Valoare estimata:  591.224.807,10 RON fara TVA
    Valoare atribuire: 393.881.398,36 RON fara TVA


expropriatul

Sa vad si eu cum termina astia 30 km in 8 luni, in conditiile in care nici utiliajele nu au ajuns. Se stie cred,ca finantarea e valabila pana pe 31.12.2015.