Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

RobertH

#6435
A7 - Tronson 1 LOT 3 Pietroasele – Municipiul Buzau (km 49+350 – km 63+250)











Powered by API/PUM imgur uploader

RobertH


RobertH


RobertH


RobertH

#6439
Nod Spataru:


Nod Buzau:


Powered by API/PUM imgur uploader

Allex

Wow... 31 de deschideri (daca am numarat bine) la capatul lotului 3 inainte de nod la pasaj peste DN2B si CF triaj, din care 3 deschideri cu grinzi metalice. Lotul asta vine manusa pentru... stiti voi cine. Acolo va fi frumos de filmat/pozat.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

ultrasbz

Deci la nodul A7-A3 pare ca pana la urma bretelele vor avea o singura banda, nu doua, din pacate.

Hercule

Si eu mi-am pus intrebarea. Vor fi doua benzi, se vede bine daca vezi imaginea nodului la rezolutie mare.
Deșteaptă-te române!

Skynick

Toate autostrazile de la noi sunt proiectate la 140 km/h sau A7 este prima?

prom

#6444
Wow prima autostrada gandita din prima cu statie incarcare electrice. Vad in plan la rest stop, ca zic ca vor fi rezervate 6 locuri, EV only!  :D
Acum, ce nu vad, si poate ma ajuta cineva este ce putere vor avea? Scrie pe undeva, sau este specificat, un minim de putere, in speta dc e musai sa fie macar una tip fast charge (CSS/CHSdeMO)? Ca asa pentru tranzit, sa ai doar type2, e cam degeab; vor fi folosite doar dc ramai fara "juice", asa ca urgenta  :lol: Ms

voicul

#6445
Ar fi pacat sa nu fie de minim 50kw/h.

Apropo de costuri mai mari pentru A7/km: eu stiu ca o statie de incarcat e vreo 50.000 de euro. Pentru 6 locuri ar veni 3 statii de incarcat * 2 spatii de service ... se strange o suma interesanta de aici.

Feri

^^ Da, bretelele vor fi cu 2 benzi si asta este si cauza pentru care in zona pasajului peste CF Ploiesti-Slobozia vor fi practic 4+4 benzi.
Tot referitor la bretele apar cu V=80km/h in nod.

vancouver

#6447
Quote from: Skynick on June 01, 2021, 10:12:44 PM
Toate autostrazile de la noi sunt proiectate la 140 km/h sau A7 este prima?

Viteza de proiectare la campie este de 140, in relief mai dificil unde nu se poate 140, 120, la munte se accepta si 100 sau chiar 80 punctual. Viteza de proiectare nu are legatura cu viteza maxima admisa. Astfel, in Germania toate autostrazile sunt proiectate tot cu VP = 140, dar se circula nelimitat. Chiar si unde VP = 120 sau 100 in Germania de regula nu se impune restrictie de viteza.

Viteza de proiectare este acea viteza la care UN CAMION deci atentie: UN CAMION trece in siguranta, fara sa se incline periculos sau sa puna marfa in pericol. La VP = 100 un camion poate sa treaca in siguranta cu 100, dar este clar ca un autoturism poate sa treaca mult mai repede, de ex. cu 130. La VP = 140 un camion poate sa treaca in siguranta cu 140. Camioanele sunt limitate din alte motive la 90 km/h in Romania, dar daca ar avea voie si ar fi sigur si din alte puncte de vedere, atunci ar putea fara probleme sa circule cu 140 prin curbele proiectate cu VP=140.

Din pacate acest principiu nu este inteles la noi, pentru ca sefuletii care iau decizii fac pipi in pantaloni si le e frica si de umbra lor (mai putin cand primesc spaga, atunci devin tigri si sunt trup si suflet pentru ala care da spaga). Ca atare unde VP=120 la noi se pune imediat limita de viteza 120, etc... Ai astfel de locuri pe A2 Cernavoda-Medgidia, dar se poate merge lejer cu 150 in siguranta pe zona de 120.

Concluzie: pe A7 V max o sa fie 130, la fel ca in toata tara. VP nu are nici o legatura cu V max. Daca vreodata se va dori cresterea Vmax la 140 sau 150, acest lucru se poate face fara probleme din punct de vedere al geometriei drumului.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

vladioan_bv

cunoscand situatia loturilor castigate de UMB, care sunt sansele ca ei sa liciteze cu scopul de a castiga cat mai multe loturi din A7?

hvm

Eu nu cred ca UMB va licita sa castige toate loturile de pe A7 decat daca se liciteaza la intervale de 1,5 ani pe loturi de aprox 50-100 km. In acest moment eu cred ca o sa liciteze pentru a castiga cel mult 3-4 loturi insumand aprox 100km. Dupa cum vad eu stam cam asa (termene relativ optimiste pentru cand o sa fie libere actualele echipe):
- echipa de pe CraPi sunt ocupati pana in 2022 (daca se termina telenovela de pe T4, atunci o sa fie pe final de an).
- Pe A3 sunt ocupati cel putin inca 2 ani - mijlocul lui 2023 sa zicem
- Pe A0 vreo 1.5-2 ani - aici trebuie sa mobilizeze doua echipe cam similar cu ce au avut la centura Bacau... - as vedea pe cei de pe CraPi sa vina aici si la Galati-Braila in cazul in carenu fac T4 tot ei, altfel trebuie sa le imparta.
- DX Galati - Braila - 1.5 ani sa spunem - echipa noua
- Tot ce o sa fie A7 o sa insemne angajari noi pentru care apoi au nevoie de alte proiecte.....

Sper sa nu fie asa si sa liciteze si sa castige macar jumatate din A7. Fiindca sunt sigur ca daca le castiga o sa le si faca. Trebuie sa recunoastem ca e posibil sa ii ajute putin contestatiile sa mai traga de timp, dar in defavoarea noastra....
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici