Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

mike_us

@dr4qul4 Au de fapt 6 loturi in execuție avansata (3 pe A3, 1 pe DX12, 1 pe A0) + cred ca ai uitat sa menționezi Brăila - Galați. Dar cred ca cele 3 loturi de pe A3 fac cit vreo 6 pe A7 la ce dificultate au. Deci cumva echivalent a vreo 9 loturi de A7. Si pe toate aceste loturi se vede un progres bun zic eu, asta in timp ce lucrează cit de cit pe A7.
Cred ca așteptarea sa lucreze peste tot e absolut nerealista o sa termine ceva o sa mute echipe pe alte loturi. Si da va fi greu si vor fi sincope pina la urma sunt un număr imens de km fata de tot ce s-a realizat pina acuma in România. Dar cred ca pina in 2026 vor termina tot sau aproape tot din ce au in portofoliu azi. O sa vedem pe la mijlocul anului viitor cine are dreptate eu as paria $100 pe UMB.

naivu

Până în 2026 e posibil, dar încadrarea în termenele contractuale, așa cum ne-am obișnuit cu UMB, nu (nici măcar cu o abatere de 3-6 luni). Sper să văd progrese mai încurajatoare până-n final de an și mai ales în 2024.

KnX

#9992
Un articol din ziarul Adevărul de astăzi cu contestatarul de serviciu: Danlin XXL.

https://adevarul.ro/stiri-locale/bacau/scandal-la-licitatia-pentru-lotul-3-al-autostrazii-2288892.html

Părerea mea este că tocmai cu această contestație, cei de la Danlin le fac un serviciu celor de la UMB. Până se va ajunge la soluționarea contesației, UMB va da în trafic luna aceasta cea mai mare parte a Lotului 2 din A0N.
Iar acolo ei au cel puțin vreo 800 muncitori.

Este adevărat că subiectul UMB a cam acaparat discuțiile de pe forum în ultimul timp...
Şi am mai văzut că sunt colegi care poate nu-i prea ,,au la inimă" pe cei de la UMB. Or fi având motivele lor.
Sau chiar sunt sinceri și vor să fie obiectivi.
Așa cum atrăgeau atenția atât Ionuț, Horațiu cât și alți colegi, trebuie să privim realist situația.
Până recent aceste firme aparținând familiei d-lui Umbrărescu au reușit să termine toate contractele câștigate înainte de termen.
Cât despre calitatea execuției, au fost colegi care s-au plâns de ,,trambuline" pe diverse segmente de autostradă executate de ei.
Posibil să aibă dreptate.
Totuși, de când au dat în trafic cei 17 Km din Centura Bacău la nivel de autostradă, am folosit-o mereu când am mers cu familia în concediu sau cu ocazia altor drumuri și am fost super mulțumit de calitatea lucrărilor.
Chiar mi-aș dori foarte mult să tot am parte de acele ,,trambuline" când plec la drum, doar să fie gata autostrada de la Siret până la Ploiești!
Îar în ceea ce privește calitatea lucrărilor pe care le-au mai făcut ei, în octombrie se vor împlini 10 ani de când au început reabilitarea drumului de la Suceava la Botoșani, iar astfaltul arată încă impecabil!
Da, e posibil să se confrunte cu tot felul de greutăţi acum pe A7, ca multe alte firme, dealtfel în România noastră, că o fi vorba despre calitatea personalului (cei care suntem antreprenori ştim despre ce este vorba!!), sau cauzele migrației lui, ori lipsa utilajelor..
Eu sunt ceva mai optimist și am convingerea că le vor depăși.
Statistica privind numărul de angajați din ultimii trei ani o arată clar.
Au plecat de la 1.300 angajați la peste 5.000 acum.
Nu e deloc puțin și nici ușor de gestionat o astfel de creștere!
Nu știm cu cine și cu ce muncitori lucrează firmele turcești sau chinezii la noi.
Se zvonea că cei de la Webuild vor aduce forță de muncă de Nepal, Bangladesh, Sri Lanka etc.. fiindcă nu găseau oameni dipuși să lucreze pe A1 Lotul 5.
La urma urmei, chiar dacă citim în presă că UMB-ul a fost detronat de către cei de la Aktor în ultima lună la progresul lucrărilor, cred că ne pare bine, nu-i așa?

Să auzim de bine!

Feri

QuoteÎn această săptămână, muncitorii care lucrează la lotul 1 al Autostrăzii Buzău-Focșani sunt în vacanță.
Am profitat de acest moment pentru a putea observa #evoluția lucrărilor la unul dintre cele mai lungi poduri din țară, ce traversează întreaga albie a râului Buzău, pe o lungime de 1360 e metri.
S-au executat cele două culei și 14 din cele 21 de pile ale podului care este deservit de 4 utilaje de forat, macarale și buldozere.
Cea mai mare deschidere a podului va fi de 70 de metri de tablier metalic, iar lucrările vor fi finalizate anul viitor.
FB Sorin Robu - DRDP Buzau

bacovia

Intrebarea cheie e cum o firma penala ca Danlin iese pe locul 2 la un astfel de proiect.

Nu va zic raspunsul ca primesc ban :)


pelan87

^
Ca sa nu inducem lumea in eroare, ar trebui clarificata declaratia distinsului domn de la DRDP Buzau. Dl. Robu vrea sa zica "s-au executat pilotii forati pentru cele două culei și 14 din cele 21 de pile ale podului".

Nicidecum nu s-a executat vreo culee sau vreo pila.

hefaistos

Chiar asta voiam sa spun, ca exista pentru structuri doua lucruri care nu prea se vad în teren dar înghit enorm de mult timp: forarea/turnarea piloților și turnarea semifabricatelor, grinzi și predale.
Și asa vor deschide front de lucru pentru echipele de fierari, acre trebuie sa vina de pe A0 din zi în zi și de pe A3 la primavara. Și atunci veți vedea progrese lunare cu 2 cifre pe alocuri.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

rota

Executivul a aprobat proiectul de lege privind finanţarea A7 Ploieşti-Paşcani / Valoarea contractului de finanţare cu Banca Europeană de Investiţii este de 600 milioane euro

Astfel, Executivul a adoptat proiectul de lege pentru aprobarea Contractului de finanţare - Autostrada A7 România - Cofinanţare aferentă Mecanismului de redresare şi rezilienţă - dintre România şi Banca Europeană de Investiţii, semnat la Bucureşti la 12 iunie 2023 şi la Luxemburg la 14 iunie 2023.

Actul normativ vizează o cofinanţare aferentă Mecanismului de redresare şi rezilienţă şi este estimat că proiectul A7 va fi finalizat în anul 2025.

De asemenea, data finală de disponibilizare a împrumutului este de până la 48 de luni, de la data semnării contractului de finanţare.

,,Obiectivul principal al proiectului este reprezentat de construcţia unei autostrăzi cu o lungime de 319 km, profil 2x2 benzi de circulaţie, între Ploieşti şi Paşcani. Pentru facilitarea implementării, proiectul a fost divizat în 4 secţiuni, după cum urmează: Ploieşti - Buzău, cu o lungime de 63,25 km; Buzău - Focşani, cu o lungime de 82,44 km; Focşani - Bacău, cu o lungime de 95,9 km; Bacău - Paşcani, cu o lungime de 77,39 km", prevede expunerea de motive a proiectului. Sursa
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

oneLess

14 iunie 2025! Așa rămâne ?  :o

alexandru_m

Este estimat 2025.

QuoteDe asemenea, data finală de disponibilizare a împrumutului este de până la 48 de luni, de la data semnării contractului de finanţare.

48 de luni = 4 ani.

2023 + 4 = 2027

oneLess

Data de disponibilizare e una. Putem lua împrumutul și în ianuarie 2027. Dar ce să mai faci cu el că:

QuoteActul normativ vizează o cofinanţare aferentă Mecanismului de redresare şi rezilienţă şi este estimat că proiectul A7 va fi finalizat în anul 2025.


alexandru_m

Ti se pare dupa aproximativ 1 an de lucru cand nimeni nu a ajuns la 20% ca in 2 ani se termina tot? TOT?

Am inteles, e fan-club UMB aici dar chiar pierdem contactul cu realitatea?

NoWords

#10002
Nu era 2026 termenul?

In cazul in care s-a modificat si este 2025, am pus-o  :lol:


Edit: Chiar si asa, este extrem de greu sa termine TOT pana in 2025. Termenul probabil va fi extins cu cateva luni.

Ionut


hefaistos

Quoteeste estimat că proiectul A7 va fi finalizat în anul 2025
E doar estimat. In rest ramane cum am stabilit.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.