Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 23 Guests are viewing this topic.

Ionut


yetiman

@Dominik - daca puneai si textul din articol era mai bine.
Sigur, as lua declaratia CNAIR cu multa sare, dar cifrele sunt destul de specifice. Depinde cum a numarat CNAIR....  :lol: (poate ca si Ghita Pristanda a lui Caragiale...)

QuoteLa ora actuală se lucrează la toate cele 4 loturi ale Autostrăzii Buzău-Focșani, parte din Autostrada Moldova – A7. Stadiul lucrărilor este între 12% și 15%, conform reprezentanților Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere. Antreprenorul general al acestor lucrări este asocierea SA&PE Construct SRL – Spedition UMB SRL – Tehnostrade SRL (firmele controlate de omul de afaceri Dorinel Umbrărescu). Mobilizarea este una impresionantă: peste 3.200 de muncitori și circa 1.000 de utilaje.
Iată, mai jos, ce se lucrează în această perioadă pe cele 4 loturi:
– Șantierul tronsonului 1 Buzău – Vadu Pașii: lucrări în execuție – amenajare drumuri acces; orare, armare și betonare piloți la podul peste râul Buzău; forare, armare și betonare piloți la pasajul superior peste calea ferată. În șantier sunt mobilizați un număr de 849 de muncitori și 252 de utilaje.
– Șantierul tronsonului 2 Vadu Pașii – Râmnicu Sărat: lucrări în execuție – amenajare drumuri acces; execuție strat de formă; execuție strat inferior de fundație balast; forare, armare și betonare piloți la podul peste canal; forare, armare și betonare piloți la podul peste râul Râmnicu Sărat și DN22; montare elemente prefabricate la nod rutier. În șantier sunt mobilizați un număr de 800 de muncitori și 244 de utilaje.
– Șantierul tronsonului 3 Râmnicu Sărat – Mândrești Munteni: lucrări în execuție – amenajare drumuri acces; execuție umplutură; execuție saltele din material granular la nod rutier; execuție piloți forați la pod pe drum de exploatare; demolare capete piloți la podul peste DJ205R și pârâul Râmna; execuție beton de egalizare la podul peste DJ205R și pârâul Râmna; amenajare platformă la pasajul superior pe DN2N peste calea ferată; săpătură pentru fundație; execuție beton de protecție; montare aripi prefabricate la nod rutier; execuție beton de pantă la nod rutier; montare elemente prefabricate. În șantier sunt mobilizați un număr de 790 de muncitori și 245 de utilaje.
– Șantierul tronsonului 4 Mândrești Munteni – Focșani: lucrări în execuție – amenajare drumuri acces; execuție umplutură; execuție saltele din material granular; armare radier la podul peste DN23; armare radier la podul peste DJ204D; cofrare și betonare la podul peste DJ204D; armare radier la podul peste DJ205P; cofrare și betonare la podul peste DJ205P; armare radier la podul peste breteaua 1 de la nodul rutier 6; cofrare și betonare la podul peste breteaua 1 de la nodul rutier 6; armare radier la pasaj superior peste calea ferată; cofrare și betonare la pasaj superior peste calea ferată. În șantier sunt mobilizați un număr de 800 de muncitori și 258 de utilaje. (sursa: CNAIR)
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

oneLess

#9737
Quote from: Ionut on June 11, 2023, 05:52:35 AMHai mai taie din ele. :lol:

A tăiat de ieri bacau.net

Imagini noi de pe Autostrada A7 Buzau – Focsani, unde peste 2.000 de angajati ai UMB lucreaza la drumul de mare viteza

QuoteMai mult de 2000 de angajati ai UMB sunt implicați în lucrările de construcție a autostrăzii A7, care leagă orașele Buzău – Râmnicu Sărat si Focsani. Proiectul, care a captat atenția publicului și a autorităților, este în plină desfășurare și înregistrează progrese semnificative. Potrivit CNAIR, UMB lucreaza cu cate 800 de muncitori si peste 200 de utilaje pe fiecare lot.

Tronsonul 1 are 12% grad de executie, tronsoanele 2 si 3 sunt la 13 % grad de executie iar tronsonul 4 a ajuns la 15%.

Pe acest traseu au aparut deja primii kilometri de asfalt de pe Autostrada A7 – este vorba despre 3 km de autostrada, un sector care asigură joncțiunea între tronsoanele 2 și 3 ale acestei autostrăzi.

Umbrarescu a castigat 3 din 4 tronsoane din Autostrada A7 Ploiesti – Pascani (Buzau – Focsani, Focsani – Bacau si Bacau – Pascani). Este vorba de peste 250 de kilometri pe care trebuie sa-i livreze pana in 2025.

Matematic e adevărat că mai mult de 2.000 pot fi și 3.200! :D
Deși în detalii ies tot 3.200 , câte 800 pe lot!

Stef

Eu încă am o mare problemă cum ministrul cu constructorul în spate anunțau în 6 aprilie, deci acum peste două luni, că A7 lotul 4 Focșani e la 30-40%. Și e la 12-15%. Primul lot de autostradă care pierde jumătate din progres în două luni? Îmi poate explica cineva anomalia, poate pierd ceva din vedere.

Ionut

:lol:
Simplu, primele procente anunțate erau o aberație mincinoasă.

dr4qul4

UMB-ul are 10 loturi pe A7. Asta inseamna ca sunt 6600-8000 de muncitori doar aici?
Si mai au minim cate 1000 pe A3, DX12, A0 si inca vreo 1000 in restul zonelor? Depasim lejer 10.000 de oamneni.
Realitatea este ca nu sunt nici jumatate si asta se vede din avansul minuscul inregistrat. Momentan, pe A7 sunt mai mult decopertari si doar lucrari punctuale la terasamante si structuri
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

mike_us

^ Acum câteva luni a fost o știre in presa ca UMB are in jur de 5,000 in total. Deci exact cam jumătate din cei 10,00 calculați de tine. Chiar si asa cred ca e mai bine ca a câștigat UMB loturile astea decit sa ajungem iar cu Pizza, Aktor...

dr4qul4

UMB mai are si subcontractori.
Dar angajatii mai au si concedii si sunt destul de multi angajati la birouri.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Duta C

Pai parca UMB au in total vreo 5000 de muncitori....sau nu ?

mirceaeliade

#9744
Eu suspectez ca UMB a turat mai intai pe Buzau-Focsani, unde probabil sunt spre capacitatea planificata de ei.  Probabil pe Focsani-Bacau sunt in stadiu de turare, iar pe Bacau-Pascani din satelit pare ca d-abia au delimitat santierul. Daca pe Bz-Fc au 2k muncitori, tind sa cred ca nu au mai mult de 3k pe intreg A7 deocamdata.  Si mie personal mi se pare ok sa faca in trepte: fac primul si cei mai util segment, cel pana la Focsani, si cand termina cu primele etape, muta personalul la nord pentru a repeta aceleasi prime etape cu personal rodat in timp ce poate aduc din alte parti pentru finisaje; si dupa aia ii mai muta o data pe al 3-lea segment al lor din A7 (adica sa lucreze 4 loturi intai, 3 loturi dupa, si ultimele 3 la final).  Daca termina toate 10 la termenul contractual ar fi excelent, dar daca le fac toate pana la termenul PNRR eu zic ca e ok. Sa vedem daca guvernul reuseste sa tina platile aferente PNRRului la nivel de progrese din teren.  Cu ce gatuiri de bugete anticipez eu, s-ar putea sa vedem intarzieri la platile catre contractele PNRR, si nu numai.

mike_us

Si mie mi se pare bine sa se concentreze pe câteva loturi la început. Mai ales ca unele ar trebui terminate la anul. 

Gio

Pana la urma au inceput Bacau-Pascani loturile 2-3? Nu gasesc nicaieri.. si au AC de 2 luni.

filip_ciprian

#9747
^
Nu. E liniste in zona Roman.

26ld


Video nou de la Spiri Drone.

Ionut

API pe Facebook

Pregătiți calmantul: vine Epopeea Buzoiană de pe #AutostradaA7, Actul V. Nurol a depus contestație pe lotul 3 al A7 Ploiești-Buzău și duce povestea mai departe. Harta interactivă: https://bit.ly/3SHAWfp.

Asociația Pro Infrastructură face un nou serviciu public și vă explică încă o piesă de teatru absurd regizată magistral de "responsabilii" CNAIR care nu sunt în stare să evalueze ofertele corect și aruncă proiectele într-un șir nesfârșit de bătălii juridice.

Actul I. CNAIR lansează licitația pentru cei 13,9 kilometri ai A7 dintre Pădurea Spătaru și DN2B Buzău-Brăila în urmă cu doi ani, pe 01.06.2021. Se depun 14 (paisprezece) oferte în 16.09.2021, CNAIR le "evaluează" și în 18.02.2022 anunță câștigătorul: asocierea Drum Asfalt-Trameco, parte din grupul Selina.

Actul II. Nu mai puțin de trei competitori trimit contestații: Tekfen (TR), Nurol (TR) și Danlin (RO). Cele două ale turcilor sunt admise parțial de către CNSC și cea a Danlin este respinsă. Se merge cu cățel cu purcel la Curtea de Apel București care admite acțiunile Danlin și Tekfen în iulie 2022.

Actul III. Obligată, CNAIR reevaluează ofertele și în 27.10.2022 dă un alt câștigător: Nurol. Danlin contestă și câștigă atât la CNSC în decembrie 2022 cât și la CAB în ianuarie 2023. Oarecum ciudat, Tekfen renunță în ianuarie 2023 să facă recurs împotriva deciziei CNSC din decembrie 2022, dar cu toate acestea își prelungește valabilitatea ofertei (înseamnă bani dați la bancă), fără să știe că recursul celor de la Danlin va fi admis o săptămână mai târziu.

Actul IV. Obligată, CNAIR reevaluează din nou ofertele Danlin și Nurol. În timpul acestei proceduri, în martie 2023 Danlin contestă iarăși dar pierde în aprilie la CNSC cât și la CAB în mai. În cele din urmă, CNAIR descalifică ambele oferte (Danlin și Nurol) și în 22.05.2023 declară, atenție, al treilea câștigător: Tekfen. Nu se termină aici.

Actul V. Săptămâna trecută, Nurol depune contestație. Singura, conform informațiilor noastre. Danlin probabil a renunțat la luptă - una costisitoare pentru o companie locală de dimensiuni mici, fără să aibă o perspectivă reală că ar putea primi proiectul.

Deznodământul? Sub rezerva că nu sunt alte contestații, CNAIR adoptând tactica struțului în astfel de situații, dacă CNSC respinge acțiunea Nurol contractul trebuie să se semneze imediat cu Tekfen. Însă dacă se admite urmează CAB și intrăm în Actul VI, riscând să ieșim din jalonul PNRR care cere parafarea contractului în 2023.