Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

mirceaeliade

Pizza a prins contract aici pt ca licitatia pe lot a fost inceputa cu vreo 2 luni inainte de OUG care dadea drumul la bulinele negre si excluderea de la licitatii pt 3 luni de la buline negre.  De cand a intrat in vigoare regula asta, nu tin minte sa mai fi aparut nici Pizza nici Aktor pe la vreo licitatie, doar Selina parca a incercat prin tribunale sa anuleze buline, dar nu cred ca a reusit sa intre in vreo licitatie.  Cel putin de acum inainte, cred ca ne putem baza ca aktorii si pizzaboii sa nu prea mai vina la licitatii.  Pacat ca aici avem termen ne-negociabil 2026, pt ca nu as pune pariu 100% ca Pizza nu o sa incerce sa se lungeasca pana in 2026.

oneLess

#9496
2^ Adică au dat-o-n gard ăia care au făcut PT-ul ? Care probabil ar trebui să-și supervizeze și prostia/lăcomia/zgârcenia proprie ?

Stef

^Așa pare.
Grindeanu zicea luna trecută că pânza freatică e în unele locuri la 70 cm adâncime și că "cine a făcut documentația trebuie să răspundă". Nu știu ce s-a mai întâmplat între timp.

carutasul

  Dacă îmi aduc aminte oricum Pizza a găsit subcontractori pentru lotul ăsta abia acum câteva luni, că doar nu ne așteptam să lucreze ei . Cumva depindem de cât de serioasă e firma asta (bineînțeles că trebuie să își primească și banii la timp dar parcă nu au fost chiar așa de cărpănoși ca Aktor pe A10 :) )
  Dacă am înțeles bine ce am văzut cel puțin unul din site-urile arheologice chiar pare destul de mare - independent de calitatea constructorului - mă gândesc că ar putea dura. Dar ce nu îmi place e că mă așteptam măcar structurile să fie mai avansate, că până la urmă terasamentele se fac rapid și vremea a fost nasoală chiar și pentru constructorii neserioși...

AdelinFlo

Am numarat peste 80 de autobasculante(la 80 m-am oprit) pe lot, in parcare majoritatea, poate ca e o zi de sambata, deci totusi utilaje au Dar nu înțeleg de ce nu se misca. Adica toata acele utilaje care stau "mananca" bani. Subcontractorului nu ii pasa daca ai sa nu de munca el isi vrea banii. O sa fie destul de nasol  daca pizza arunca acum cu banii pe utilaje care stau, iar spre final o sa ajungem iar in situația incapacitatii de plata si la final o sa facă "economii" din imputinarea utilajelor. Când ai structurile sus si terasamentele facute nu cred ca o sa vina CNAIR sa se mai complice cu inca o licitatie, ci o sa traga de ei inca un an ca sa asterne un asfalt cu un finisor pe jumătate rupt(cum au facut pe A10 unde asfaltul e in valuri) si sa puna 5 parapeti.

carutasul

păi cum ziceam, basculantele au venit de curând, dacă oamenii sunt serioși și plătiți ar trebui să se vadă în următoarele două luni.

panzer

Pe filmarea completa v-ati lamurit unde sunt gropile de imprumut? Aveti raspunsul la intrebarea cu basculantele.

Mai evident este ce lipseste: unde sunt forezele? Atat la Pizza cat si la Coni. A plouat, dar forezele nu se muta chiar asa usor.

Pe filmarea precendeta a lotului 2, se mai misca un pic, dar la Nod tot la nivelul de pamant vegetal sunt. La fiecare structura/podet/subtransversare au cate 2-3 oameni. Asa se organizeaza munca?

Raman la ideea mea: pe A7 UMB ar trebui sa se concentreze dinspre Bacau in ambele directii. Sigur Ploiesti-Buzau este noul A10. Si inca nici nu stim cine va face cele 2 noduri de la Buzau, pe tronsonul 3.

Si ca sa mai si glumim, Ploiesti Buzau nu face parte din Autostrada Moldovei, ca nu e in Moldova, nu? Se termina pana in McDonalds-ul din Buzau.

NoWords

Bucurosi sa fim macar ca de la Buzau in sus chiar se face ceva si la timp, daca nu apare ceva neprevazut.

carutasul

eu am văzut vreo trei foreze pe lotul Pizza. În plus în unele părți sunt deja fundații deci s-a terminat treaba forezelor. Doar că ar fi fost destul timp să vedem stâlpii ieșiți din pământ și sunt puține locuri, mai ales la nodul cu A3  care probabil e cea mai mare structură aș fi vrut să văd mai multă acțiune...

oneLess

Nu e cea mai mare structură de pe lot, adica sigur mai mare e cea la vreo 500+ metri peste CF și DJ101F, mai înaltă cel puțin, nu pare să fi forat ceva acolo!

Skynick

Ce e fasia continua, paralele cu autostrada? Perdele forestiere, biciclete?

GIV

#9506
:lol:  :lol:  am ras  :lol:

avand in vedere ca s-a postat o filmare cu cocoasa, am o lamurire cu privire la folia ce s-a pus peste / la baza terasamentului: care este diferenta intre folosirea foliei si amestecarea solului cu lianti ?

mirceaeliade

@Skynick da, perdea forestiera pe partea de unde vine crivatul

Stef

#9508
Cocoașa de la Focșani filmată de @Raducu Popa, 26 aprilie.


Fred

Quote from: panzer on April 26, 2023, 01:50:13 PMRaman la ideea mea: pe A7 UMB ar trebui sa se concentreze dinspre Bacau in ambele directii. Sigur Ploiesti-Buzau este noul A10. Si inca nici nu stim cine va face cele 2 noduri de la Buzau, pe tronsonul 3.
Ar fi ideal ca UMB sa deschida bucati de autostrada viabile. Vor termina tronsoanele la date diferite, dar fara continuitate vor fi foarte putin utile sau chiar inutile:
- ocolirea Focsaniului e inutila fara tronsonul din sud, ca nu o sa intre nimeni in Focsani si apoi o sa ocoleasca pe la Mandresti ca sa se invarta in cerc pe cocoasa si sa iasa imediat in nordul orasului.
- legatura din sud e slaba ca conexiuni, nodul de la Slobozia Ciorasti e incomod de departe de DN2, cel de la Bogza ar fi mai bun, cel de la Ramnicu Sarat e incomod venind dinspre sud; Buzau nord-Focsani nord ar fi un segment util, intreg
- Focsani nord-Tisita ar fi bun si singur, dar e scurt fara impact mare
- Bacau sud-Rastoaca (Racaciuni) nu are nici un nod, dar ar fi foarte util cu nodul de la Rastoaca de pe lotul vecin
- Rastoaca-Domnesti Targ nu e prea interesant, traficul e bun pe DN2 in zona aia, Adjudul e singurul oras dar nu incurca prea tare
- de la Bacau nord la Roman e util atunci cand e gata pana la nodul Sabaoani, scapand complet de Roman si Traian, altfel Bacau nord-Trifesti (Roman sud) e o bucata de DN 2 decenta. Dar de la Bacau spre nord sunt ultimele contracte semnate si ultimele care vor incepe, plus complicatia cu demolarea de la Bacau nord, o sa fie gata tarziu

Intrucat UMB are toate loturile si poate optimiza deschiderile chiar daca nodurile sunt pe alte loturi, are posibilitatea sa faca un impact pozitiv in trafic. Buzau nord-Focsani nord e ce mi-as dori sa vad deschis cat mai repede, apoi Bacau nord-Roman nord (Sabaoani) va fi urmatorul dop in trafic si zona cu Nicolae Balcescu ar fi a treia, restul sunt bun venite cand or fi gata. Segmentul de la Roman nord spre Pascani cred ca nu impresioneaza pe nimeni, in special pentru lipsa unei conexiuni bune cu DN 2 si a unei conexiuni de orice fel cu A8 spre Targu Neamt sau Targu Frumos.