Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 36 Guests are viewing this topic.

TibiV

Ba stiu sa o foloseasca, dar ce rost are ?
Daca nu masori, nu are cum sa iti iasa masuratoare prost... :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

slartibartfast

Quote from: alexbb on November 19, 2015, 11:58:48 AM
Multumim TibiV.
Ar fi util acest drum daca s-ar re-face si legatura dintre el si Mizil, sa poti ajunge spre Buzau. Cred ca ar fi o alternativa buna la DN2. Deocamdata vise :).

Cred că deja este util și pentru asta. Până la Drăgănești, drumul e foarte bun (cu excepția podului peste Prahova, unde se impune atenție la gropi). Gropile dintre Drăgănești și Bărăitaru au fost peticite, și astfel poți merge cu 60-70 km/h și pe acolo. Apoi de la Fulga la Mizil, drumul are câteva gropi mari, dar sunt puține și vizibile, deci se poate ajunge și la 80 km/h. Per total, mă simt mai bine pe drumul ăsta cât e liber decât pe drumul cu o bandă jumate și plin de tiruri pe la Urziceni.

Dar refacerea drumului Drăgănești-Mizil (mai ales că Prahova are atâtea drumuri județene bune) ar fi un plus mare.

Sorin62

#7952
Quote from: NGC20 on November 24, 2015, 01:48:12 PM
Quote from: Sorin62 on November 23, 2015, 07:15:51 PM
^^^ Decizia CNSC este dată în 12.11.2015, data comunicării, cel mai devreme este 13.11.2015, apoi 10 zile (lucrătoare) înseamnă nu mai devreme de 27.11.2015 (vineri), apoi Sf. Andrei, 1 Dec, cred că mai discutăm pe 3-4 dec 2015.
Nu sunt 10 zile lucratoare, ci calendaristice. Am mai scris aici cum se calculeaza.
Ieri a fost ultima zi in care se putea contesta la CAB, dar mai dureaza putin pana apar pe pagina lor contestatiile noi.
Astă seară nu am găsit nimic pe site-ul CAB... (poate din cauza taxei de timbru care la CAB este obligatorie?)

Xenos

Inregistrarea dosarelor in sistemul informatic al instantelor judecatoresti (ECRIS) nu are nicio legatura cu plata taxei de timbru.
De altfel, in materia achizitiilor publice, pentru plangerile astea foarte complexe care tin totul pe loc se datoreaza o taxa de timbru fabuloasa, de 2 lei  :lol:

Xenos

Ca sa fiu mai explicit, un dosar apare in ECRIS si deci pe portal.just.ro cel tarziu la o zi dupa inregistrarea lui la instanta...deci e posibil sa nu existe nicio plangere...

alexbb

Quote from: aqualung on November 26, 2015, 03:13:04 PM
Quote from: alexbb on November 19, 2015, 11:58:48 AM
Multumim TibiV.
Ar fi util acest drum daca s-ar re-face si legatura dintre el si Mizil, sa poti ajunge spre Buzau. Cred ca ar fi o alternativa buna la DN2. Deocamdata vise :).

Cred că deja este util și pentru asta. Până la Drăgănești, drumul e foarte bun (cu excepția podului peste Prahova, unde se impune atenție la gropi). Gropile dintre Drăgănești și Bărăitaru au fost peticite, și astfel poți merge cu 60-70 km/h și pe acolo. Apoi de la Fulga la Mizil, drumul are câteva gropi mari, dar sunt puține și vizibile, deci se poate ajunge și la 80 km/h. Per total, mă simt mai bine pe drumul ăsta cât e liber decât pe drumul cu o bandă jumate și plin de tiruri pe la Urziceni.

Dar refacerea drumului Drăgănești-Mizil (mai ales că Prahova are atâtea drumuri județene bune) ar fi un plus mare.

Mersi de info, cred ca pentru urmatorul drum spre Vrancea o sa-l incerc, macar de curiozitate.

Sorin62

Quote from: Xenos on November 26, 2015, 09:25:19 PM
Inregistrarea dosarelor in sistemul informatic al instantelor judecatoresti (ECRIS) nu are nicio legatura cu plata taxei de timbru.
De altfel, in materia achizitiilor publice, pentru plangerile astea foarte complexe care tin totul pe loc se datoreaza o taxa de timbru fabuloasa, de 2 lei  :lol:
Mulțumesc pentru precizări. Să mai comentăm ceva legat de "2 lei" sau "2 bani"...

goanga

Nu că ar conta, dar taxa pentru cereri de contencios administrativ cum sunt acestea e de 50 de lei.


bugybuu

Hello la toata lumea,
E primul meu post pe acest forum desi va urmaresc de vreo 2 ani.
Am gasit un articol foarte interesant despre A3 lot UMB in care se observa foarte bine lucrarea si problemele intalnite din perspectiva constructorului.
http://transilvaniareporter.ro/esential/autostrada-care-incepe-in-albia-somesului-si-este-obturata-de-un-kilometru-de-padure/

Xenos

#7959
Intr-adevar, nu prea conteaza, dar taxa de timbru pentru plangerile impotriva deciziilor Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor, plangeri adresate curtilor de apel (iar in cazul infrastructurii nationale, numai Curtii de Apel Bucuresti) se timbreaza cu 2 lei, conform art. 285 indice 1 raportat la art. 287 indice 17 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, in acelasi sens fiind decizia obligatorie in interesul legii nr. 2/19.01.2015, pronuntata de instanta suprema, publicata in Monitorul Oficial nr. 117/13.02.2015.

Deci 2 lei, deocamdata...

Ca e aberant, e clar, ar trebui sa fie mult mai mare...

Mai exista si garantia de buna conduita, despre care s-a tot vorbit - introdusa pentru descurajarea plangerilor abuzive, facute doar pentru sicana si tergiversare - dar intre timp, ca urmare a unei decizii a Curtii Constitutionale, aceasta nu mai este pierduta automat ca urmare a respingerii plangerii, ci numai in anumite conditii. Deci actorii economici puternici isi pot permite garantia si nici nu risca prea mult sa o piarda.

Stiu ca exista si un proiect de lege pentru reglementarea procedurilor la CNSC si in instanta cu privire la procedurile de achizitie publica, dar lucrurile nu se pot modifica fundamental, pentru ca trebuie gasit un echilibru intre eficienta si rapiditatea procedurii, descurajarea abuzurilor, pe de-o parte, si accesul liber la justitie, garantat constitutional, pe de alta parte, iar Comisia Europeana e si ea foarte atenta sa vada daca nu cumva statul restrange prea mult accesul la instanta in aceasta materie.


Quest

Multumim Holger.
Ce nu inteleg eu din acest articol aparut in ZF pe subiectul blocajului de pe Surplacu-Bors, este de ce "cesiunea cotelor de participare presupune şi o cesiune a obligaţiilor, care este interzisă de lege" ?!?! De ce legea interzice cesiunea obligatiilor ? Ce doreste legea sa previna prin aceasta interdictie ?
Common sense will get you far !

cutter

Ofertantul câștigător sau unei asocieri fiecare membru în parte au trecut printr-un proces (presupus riguros) de verificare în cadrul procedurii de achiziție publică, proces prin care nu au trecut cei cărora li se cesionează contractul (să luăm un exemplu extrem, să zicem că Colas cîștigă un contract și apoi îl cesionează către Romstrade - cel din urmă poate nu are bonitatea financiară, experții ceruți, etc - și ar trebui să reiei procedura de la licitație pentru a verifica pe noul contractor).

Quest

Inteleg Cutter. Dar situatia nu e ca A care a cistigat licitatia ii da contractul lui B despre care nu stim nimic. Situatia este A+B+C+D au cistigat, iar acum C+D vor sa iasa din aranjament si le dau totul celor ramasi A+B.

Se stie care au fost cotele de participare a celor 4 care au cistigat lotul impreuna ? (Corsan-Corviam, Consinit, Road Consulting, Via Design)
Adica daca cotele de participare a celor care se retrag (Road & Via) au fost minimale, atunci nici bonitatea sau alte considerente ale celor ramasi (Corsan & Consinit) nu vor fi afectate prin retragerea celorlalti. E corect ce zic ? Sau nu se stie care e pragul de la care competenta celor 2 ramasi devine chestionabila prin retragerea celorlalti 2 ?
Common sense will get you far !

adiarc

Macar ,pt prima data ( daca este corecta informația din articolul de mai sus ),CNADNR le-a dat un termen.....sper sa se țină de el si sa aibă sânge in ei ,chiar sa rezilieze....nu mai putem continua așa la nesfârșit..
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura