Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 16 Guests are viewing this topic.

delacroix

A3 CampiaTurzii(Luna)- TarguMures. Lot1 Luna-Chetani(Ludus), sector Hadareni


alecu26

wow...de unde ai facut rost de traseu in detaliu? :D
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ciprebbe

Bai stop joc!!!
Au mutat traseul la Hadarreni??? era pe partea cealalta spre cimitir.
Cunoscand zona e mult mai logic solutia asta din randari, practic e campie acolo.....
Ms delacroix.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

delacroix

N-am facut rost de nimic. Pur si simplu peste dealuri nu-mi iesea iar de cand a aparut cimitirul fantoma de la Branisca mi-a cazut fisa sa deviez traseul. Nu stiu daca acesta este traseul final dar mi se pare fezabil.

g.chris

Pe Gilau - Nadaselu s-au apucat sa marcheze cu tarusi traseul.
Pacat insa ca nu avea aparat foto la el (persoana care a fost pe santier).
Inca o veste buna, zic ;)
CC mapping - Orto - DSM - Geophoto - Point Cloud
www.ccmapping.ro

vladb

^^^
Subscriu...La viitorul nod din zona Nadasel, sunt ceva tarusi cu steag alb (cel putin asa se vede din DN) pe care i-am vazut inca dinainte de Paste. Din pacate doar atat, inca gropi pentru descarcarea arheologica nu am vazut.

montaniardul

Este obligatorie descarcarea arheologica pentru fiecare proiect de infrastructura (in cazul nostru)?
Stau si ma gandesc, asa au facut (cand si-au construit autostrazi) si italienii sau francezii sau germanii? Cred ca daca ar fi sa ne luam dupa fiecare ramasita de schelet, ceramica sau cine stie ce urma de fosta constructie, nu am mai construi nimic.

tonică

da, asa au facut si aia si ailalti si orisicine a mai facut autostrazi! Si de aceea te minunezi in muzeele lor la diverse descoperiri arheologice ori poti afla atatea despre istoria lor, tocmai fiindca au avut capul pe umeri cand au construit. In plus cum rahatul de sistem politic si asa zis administrativ romanesc nu considera un interes electoral in a finanta arheologia macar constructia unei autostrazi sa hraneasca aceasta latura a cercetarii si indirect sa scoata la iveala noi vestigii istorice. Care la o adica, nu in putine cazuri prin tarile enumerate de tine aproape ca au finantat aceea autostrada, descoperiri devenite locuri de vizitat ori adevarate comori pt muzeele lumii.
>:(

tonică

g.chris si vladb, dati cate doua pagini in urma si aveti si imaginile, de la ciprebbe 'citire'... ;)

vladb

Eu doar confirmam cele spuse de ciprebbe si observam ca lucrarile nu au trecut la un nivel superior - aka descarcarea arheologica.
@tonica - sunt foarte atent la postarile colegului menionat mai sus deoarece sunt foarte pertinente, dar mersi oricum de "atentionare".

ciprebbe

@ vladb  cred ca tonica mai mult la asta se referea.
Quote from: g.chris on April 28, 2014, 10:40:33 AM
Pe Gilau - Nadaselu s-au apucat sa marcheze cu tarusi traseul.
Pacat insa ca nu avea aparat foto la el (persoana care a fost pe santier).
Inca o veste buna, zic ;)

Probabil g.chris nu a vazut pozele de acu 2 sapt facute de mine acolo. Se pot revedea aici .

Ca sa corectez...nu s-au apucat de marcat traseul cu tarusi ci acesta este gata marcat de saptamani bune peste tot.
Se refacea studiul geo, probabil pt optimizari de costuri, deoarece pe acest traseu era proiectul la Bechtel, care muta dealurile desi nu e necesar.
Ca noutate sambata am trecut pe acolo din nou si era liniste si pace.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

cricric

^^^Sper ca ti-ai uns si lustruit camera foto  :zen:

stangabriel

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%2028%2004%202014%20ref%20%20starea%20tronsonului%203C%20-%20Autostrada%20Transilvania.pdf

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România SA informează utilizatorii rețelei
de drumuri naționale că sunt alocate fonduri pentru demararea lucrărilor pe sectorul 3C al Autostrăzii
Brașov – Cluj – Borș, tronsonul Suplacu de Barcău – Borș, cu realizarea unei conexiuni cu drumul
național DN 19B, în zona localității Marca.

În ianuarie 2014, CNADNR SA a solicitat efectuarea unei expertize tehnice de specialitate, atât pentru
lucrările de drum, cât și pentru structuri, în vederea identificării cauzelor apariției defectelor, degradărilor
și imperfecțiunilor de execuție la elementele componente.

Facem precizarea că acest obiectiv beneficiază de servicii de pază, în baza unui contract încheiat de către
Direcția Regională de Drumuri și Poduri Cluj.

Menționăm că, întrucât secțiunea 3C a Autostrăzii Transilvania, Suplacu de Barcău – Borș nu a fost
finalizată iar perioada de notificare a viciilor nu a intrat în vigoare, atât lucrările de remediere cât și cele
de construcție vor face obiectul Contractului pentru finalizarea lucrărilor pe secțiunea 3C.

ciprebbe

#3028
Deci nod aici , in capat la tronsonul Bechtel.
De aici pana la Nadasel (93km pe un viitor A3, sau mai bine zis 114 km pe traseul asta) va fi multa vreme pauza.....
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

stangabriel

Sectorul acesta imi pare ca va avea succes mai mare daca se sincronizeaza cu partea Ungara. Ce noduri ar putea fi? Ungaria parca tocmai spunea ca va face legaturile de autostrazi cu tarile vecine. Vreun anunt concret?