Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 40 Guests are viewing this topic.

dorum

#2670
comunicat aiurea....

1. autostrada are 53km +7 drum de legatura
2. 40km sunt fara tuneluri
3. sunt 9.77km x2 de tunel

40+9.77 = aprox 50km

deci unde sunt restul kilometrilor?
la nivelul asta sa vi cu un astfel de comunicat?

buun...

40km la 1,07 mld rezulta 25milE/km...oare nu depaseste cu mult standarele lor de costuri?....tunelul e socotit 20km la 20mil/km...400mil EURO ; standardul la tunel e pe un  fir iar la autostrada e pe 2 fire? ca io nu mai inteleg....


ion59

Nu rămân astea tarifele! Până se termină, se vor mai schimba multe! Eu cred că vor crește!

reed

Hai cu autostrada vietii care-o smenuiesc toti "baietii" :lol:

ion59

Când se dau prea multe date, de obicei apar încurcături. Deci sunt 60 km în total(53 plus cei 7 km drum de legătură tot la nivel de autostradă), din care aproape 20km sunt tuneluri. Asa ramân restul de 40km.

dorum

tuneluri sunt 10km doar...9.77 pe sens x2 sensuri

rocklee

ce ma nemultumeste pe mine ...e de unde incepe din zona comarnic...nu puteau oare sa inceapa de mai in jos ...de unde se gata dn7 pe 2+2 ...pe cea portiune de citiva km 1+1.... asa imi va frica de  ambuteaje fara sfarsit  :)

ion59

Da, e ceva în neregulă! E posibil să fi calculat tunelurile separat, ca altfel nu ies kilometrii! Până la urmă să aibă autostrada doar 50km?  E greu pe la birourile astea de presă!

tigrel58

http://www.zf.ro/zf-24/afacerea-autostrazii-comarnic-brasov-taxa-de-autostrada-va-aduce-cel-mult-1-mil-euro-pe-luna-si-de-aceea-statul-va-trebui-sa-plateasca-11-12-mil-euro-lunar-11927280
Deh, ce sa-i faci cu asemenea calcule.
Rationamentul e perfect in conditii de proasta ipoteza.
Ca sa nu facem politica, as propune sa vorbim de Steaua si Dinamo, dam cu banul cei care sunt pro/contra. :)

vancouver

Comunicatul CNADNR este confuz, dar sunt unele informatii zic eu clare (logice si conforme cu ceea ce se stia anterior):
- sunt 53 de km de autostrada si 7 km de drumuri de legatura.
- drumurile de legatura au profil de autostrada.  :o - logica, sincer, imi scapă.
- 10 km din lungimea autostrazii sunt in tunel. Fiecare sens va avea o galerie separata.

CNADNR confunda (intentionat) tunelul cu galeria de tunel. Avem 20 km de galerie de tunel sau, altfel spus, 10 km de tunele cu 2 galerii. Pretul unui tunel cu 2 galerii paralele este mai mic, decat a 2 tunele simple independente. Si asta pentru ca exista galerii auxiliare de legatura intre galeriile principale, prin care pot fi alimentate materiale, etc. De asemenea, la un tunel simplu mai lung este nevoie de o mica galerie paralelă, de fugă. La 2 galerii paralele, aceasta dispare. Fiecare galerie joacă rol de galerie de fugă pentru cealaltă. În plus, daca la un tunel simplu ar fi nevoie de un numar de lifuri de urgenta, la un tunel dublu nu este nevoie de dublarea numarului - cel mult se fac lifturi de capacitate mai mare.

Un tunel de autostradă este - prin definiție - mereu un tunel dublu, cu 2 galerii. Desigur, cu unele excepții, dar nu merită luate în seamă (de ex. o galerie gigant, cu un planseu orizontal, iar traficul pe 2 niveluri suprapuse)
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

AndrewD

Mda...ce preturi mici anunta...7 lei, 3,5 lei...chiar asa ? Sau e o gogorita menita sa nu alimenteze cu contraargumente sustinatorii variantei Sibiu-Pitesti ? Ca pana s-o da gata autostrada parca vad ca creste tariful...motive si scuze se gasesc...ca doar sunt politicieni...

Ionut

Evident ca e mica taxa. Acum pe bune, nu trebuie sa fii geniu sa gandesti asa: pe A2 la Cernavoda dai 11 RON ca sa treci Dunarea. Pe A3 ca sa treci Carpatii dai 7 RON?! Sa fim seriosi. Evident ca taxa va fi mai mare si chiar e normal sa fie mai mare. Eu zic ca ar fi cam 20 RON un pret OK... daca nu mai mult, trebuie sa se faca niste calcule clare. Sa asteptam luna aprilie.

tigrel58

^
Ce ma deranjeaza pe mine e imbacseala, citez:
"În prezent, traficul mediu zilnic pe DN 1 între Comarnic şi Braşov variază între 10.500 şi aproape 20.000 de vehicule".
NU.
Traficul mediu zilnic in perioada ... ESTE DE.....
Suntem ca la Woody, cu scurtatura scurtaturii si de aici toate aburelile.
Distractiv este ca avem sursa citata si CALCULE ZF, pacat.

nenea_hartia

^ Oricum, la cifrele traficului de pe Valea Prahovei ar trebui să se țină seama și de cel greu, obligat să circule pe Cheia.

tigrel58

#2683
^
Cat se poate de evident, a zis George Orwell in ferma animalelor, toate sunt egale, mai ales camioanele. :lol:
Matematic este conceptul de derivate.
LE: am cam fortat gramatica, nu va suparati.

cutter

Quote from: Ionut on January 20, 2014, 09:23:12 PM
- din cei 60 km de autostradă, aproximativ 40 km (adică partea fără tuneluri) au un cost total de 1.070 mil. Euro,

1. De ce costă 26,75 mil eur/km în medie partea de autostradă care nu include tuneluri?

2. De ce costă mai mult per km partea fară tuneluri decît kilometrul de tunel (20 mil/km după cum se laudă CNADNR)?