Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 60 Guests are viewing this topic.

paulmare

uff scuze
2019 acum am vazut daaa asa e realist

anul asta in august nici vorba 

Sorin62

Quote from: paulmare on April 16, 2018, 12:29:04 PM
[...]
Unde nu au putut lucra din cauza ca de la primaria sectorului 2 nu le-a dat autorizatia de desfiintare a cantonului CF abandonat,

[...]
si de studii facute din pix - gen linia aeriana de medie tensiune de la enel pe care "au descoperit-o" si pentru care a trebuit o noua decizie de expropiere pentru relocarea celor doi stalpi

Se pare că nu primăria sect. 2 a fost de vină ci CNAIR
QuoteÎn urma articolului publicat de către ECONOMICA.NET, reprezentanţii Primăriei Sectorului 2 au transmis următoarele precizări:

"În data de 23.10.2017, CNAIR depune la Centrul de Relații cu Publicul, Ghișeul nr. 9, documentația pentru emiterea Autorizației de Desființare ,,canton CFR" înregistrată cu nr. 98.904;
- în data de 26.10.2017, urmare analizării documentelor depuse, s-au solicitat, comform legislației în vigoare, completări, prin adresă oficială, și anume:
- realizarea memoriilor și planșelor aferente DTAD în conformitate cu Legea nr. 50 / 1991 și Ordinului nr. 839 / 2009, respectiv semnarea și ștampilarea de către un arhitect cu drept de semnătură;
- depunerea dovezii înregistrării proiectului la OAR;
- taxa de TIMBRU DE ARHITECTURĂ în valoare de 100,50 lei.

Urmare solicitării Primăriei Sectorului 2, CNAIR depune documentația completată în data de 02.11.2017 (joi) cu nr. de înregistrare 103.278.

În data de 03.11.2017 (vineri) Direcția Urbanism, Cadastru și Gestionare Teritoriu, analizează documentația înregistrată cu nr. 103.278, redactează Autorizația de Desființare semnată de arhitectul șef al sectorului 2.

În data de 07.11.2017 s-a eliberat Autorizația de Desființare cu nr. 571 / 28 "G".

Dorim să facem precizarea că Primăria Sectorului 2 a analizat, întocmit, semnat și eliberat autorizația mai sus-menționată în mai puțin de patru zile lucrătoare din momentul în care documentația depusă a fost completă și nicidecum ,,de câțiva ani" așa cum a apărut în articolul dumneavoastră".
http://www.economica.net/cum-blocheaza-primaria-sectorului-2-intrarea-in-capitala-a-autostrazii-bucuresti-ploiesti-video_145766.html

Cât despre LEA, contractul este "proiectare și execuție", așa că sarcina ,,descoperiri" acelui ,,cablu" și a soluției tehnice corecte era a constructorului (consorțiul care a câștigat licitația).

GDPR

^Pe un contract FIDIC Galben "descoperirea" cablului nu intra in sarcina antreprenorului.

alecu26

Quote from: alexandruduma on April 16, 2018, 09:58:36 AM
Cuzinetii cat trebuie sa stea dupa ce sunt turnati pana accepta grinzi pe ei?
Poate fi destul de repede. Ca, grinzile reprezinta doar o mica parte din incarcarcarea de calcul. Plus ca, la cuzineti se foloseste beton de clasa foarte mare, deci o rezistenta rezonabila se obtine si in 48 de ore.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alexandruduma

Pai atunci clar ca nu-i stres... daca termina cele 4 pile intr-o luna/doua, grinzile sus inca o luna, betonarea doua luni, asfalt si finisaje inca o luna = septembrie/octombrie. Chiar nu mai stiu care era termenul initial dar pot cere o amanare pentru predarea cu intarziere a canalului, nu? Asa ca volumul de lucru e corespunzator cu timpul pe care il mai au.

voicul

Oficial se zice: sfarsit de august, inceput de septembrie.

perfidus

^ Mai trebuie refacut si betonat pereul canalului. Nu dureaza mult dar e o etapa. Cele patru pile se pot termina in doua saptamani daca se vrea.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Iceman

#15832
Pentru mine o astfel de lucrare de nici macar 1 km daca s-ar intinde pana in octobrie ar fi grav....In ritm normal sfarsit de iulie-15 august ar trebui sa fie terminat

paulmare

Quote from: adrian rosca on April 16, 2018, 05:42:34 PM
^Pe un contract FIDIC Galben "descoperirea" cablului nu intra in sarcina antreprenorului.

Adrian asa este
Dar si Aktor nu au fost deloc "fair" aici, au tinut astea doua "carti" cantonul si expropierea pentru relocarea celor doi stalpi de la linia aeriana pana catre final
Si au adus de doua ori kellyul, cuvele cu bentonita si restul de acareturi, macara la armataura etc macara mare la grinzi etc - normal ca au facturi de la subcontractori, sunt acoperiti cu hartii si vor cere bani in plus, in loc sa plateasca penalitati, ca nu ar fi din vina lor intarzierea pentru ca nu au avut front de lucru

In loc sa fost "fair" si sa ii fi tras de maneca pe cnair desteptilor faceti rost de autorizatia de demolare la cantonul cf parasit si faceti rost de HG de expropiere pentru cativa metri de teren sa mutam linia aia aeriana care se vede de la cativa kilometri si sa fi terminat la vreme si sa fi spus dupa aceea am terminat la timp ciotul asta de 3 km, dat-ne alta lucrare mare ca sunt o gramada de lucrari de infrastructura de facut in romania

Si de cnair ce sa zic - ori e prostie si incompetenta cat casa ori daca au facut vreun blat cu aktor - ar trebui ascunsi vreo cativa ani, si recuperate toate claimurile pe care le va face aktor de la "persoanele fizice" din cnair 

Pana si pe vechea harta de la directia militara topografica pe care si-au facut "studiile" din birou pe vremea de dinainte de google earth si alte scule similare, erau si linia si cantonul 

alexandruduma

Quote from: perfidus on April 17, 2018, 10:08:20 AM
^ Mai trebuie refacut si betonat pereul canalului. Nu dureaza mult dar e o etapa. Cele patru pile se pot termina in doua saptamani daca se vrea.

Aia e o etapa ce se poate face in paralel. Eu vorbeam de operatiuni care nu se pot face una inainte la cealalta. Despre pile, uita-te la pozele de acum 3 saptamani si vezi cat s-a facut... dar din nou, daca au pana in septembrie chiar nu au de ce sa traga tare sa le faca in 2 saptamani. Si la restul de 4 ce le-au facut de la radier in sus lucreaza de 2 luni si nu sunt gata.

dr4qul4

vina este la CNAIR pentru ca nu este in stare sa faca si sa urmareasca niste contracte pentru ca mai apoi sa aplice penalizari.
Trateaza cu superficialitate proiectele si dupa aceea culeg rezultatele.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

voicul

Inclusiv vina ca nu stiu ca firmele sunt create sa faca profit!
Daca CNAIR e surprins de faptul ca o firma castiga cu 50% doar ca sa mai faca niste bani prin aditionale si ...

GDPR

Nu sunt doar podul si refacerea pereului canalului HE incluse in contract. Mai e o portiune de 500m de autostrada de finalizat, plus breteaua "D", inclusiv elemente de siguranta circulatiei si de scurgere a apelor, sistemul de iluminat, o descarcare de parau in Somes. Asa ca uitati de o deschidere in august-septembrie-octombrie.

dr4qul4

lucrari care se pot face intr-o luna-doua cu 50 de muncitori. Sau in 6-12 cu 5 muncitori.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

paulmare

Quote from: perfidus on April 17, 2018, 10:08:20 AM
^ Mai trebuie refacut si betonat pereul canalului. Nu dureaza mult dar e o etapa. Cele patru pile se pot termina in doua saptamani daca se vrea.

Acolo e contact permanent cu apa - trebuie sa foloseasca beton hidrotehnic care are 90 de zile timpul in care isi atinge rezistenta din stas
Nici la banchete sau elevatii nu cred ca ii va lasa inginerul sa decofreze inainte de cele 28 de zile - dupa 2-3 zile C30 se autosustine si teoretic se poate decofra mai ales vara, Dorel la case si bloculete decofreaza stalpii dupa 7 zile, si lasa o luna de zile popi de sustinere (metalici sau de lemn) sub plansee si grinzi
Dar la lucrarile astea "masive" gen elevatie e de bun simt 28 de zile - au frecat-o atata si acuma dintr-o data sa riste sa decofreze prematur

Oricum si aici august-septembrie - e un termen total nerealist