Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 46 Guests are viewing this topic.

GIV

ce bun ar fi acum un strabag pe lotul selinei si la chetani...... O:-)  O:-)  O:-)

klax187

#30106
^^
Constituția prevede că ,,legea dispune numai pentru viitor, cu excepția legii penale sau contravenționale mai favorabile".
Un jurist ar putea sa ne lamureasca daca in exemplul tau se aplica acest principiu.

ionescu63

OUG spune clar în ultimul articol ca nu se aplica pentru procedurile care sunt în derulare în momentul intrarii în vigoare

nctind

E activitate in capat A3 Rasnov Cristian. Ceva studii geo cu 2 foreze. Sunt acolo de vreo 3 zile si se tot muta pe ceea ce pare aliniamentul viitor spre Codlea.

horatiu.cosma

Cum funcționează o contestație în mod normal: cineva contestă (gen Strabag) oferta câștigătoare (gen Trameco), iar cel contestat își apără oferta in instanță. Totul simplu și logic, doar că Trameco funcționează pe o altă logică.

La contestația Strabag de pe Chețani-C.Turzii, Trameco și-a concentrat "apărarea" propriei oferte pe cu totul altceva: "haideți domnu judecător, nu vedeți cine contestă, imperialiștii străini cu acționariat rusesc, nu mai bine ținem noi bănuții de autostrăzi în țară, la constructorii români harnici și profesioniști?"

Le-a desființat elegant CNSC aberațiile.

ivladbogdan

Salut!
Tinand cont de faptul ca Straco a falimentat, cine ar trebui sa se ocupe de devierea "temporara" (care tine de 100 ani si va mai tine mult si bine) din zona fostei organizari de santier?
S-a degradat extrem de mult in ultimele doua luni, pur si simplu sunt locuri unde se dezintegreaza cu totul asfaltul.
Devine chiar periculos, mai ales noaptea.

adiarc

pana la un nou ctr semnat pe acest lot, este sarcina administratorului acestui drum - cnair
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Probiu

Quote from: NGC on March 04, 2022, 09:18:45 PM"Proiectarea și execuția Autostrăzii Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea Secțiunea 3B: Mihăiești – Suplacu de Barcău Subsecțiunea 3B3: Poarta Salajului – Zalau, km 25+500 – km 40+637, inclusiv Tunel rutier la profil de autostradă în zona Meseș și Subsecțiunea 3B4: Zalău - Nușfalău km 40+660 (km 40+637 3B3) - km 66+500"

Quote from: NGC on December 29, 2021, 02:01:10 PMSa punem paie pe foc si sa spunem ca sunt anumite ezitari in anuntarea candidatilor selectati. Nu pot sa va dau deocamdata mai multe detalii. Sa lasam lucrurile sa se desfasoare de la sine. ;)

Sa spunem ca s-au facut progrese. Mai dureaza putin. Revin.
Any news?

Kimi

^
Incredibil cat poate sa dureze bataia de joc pe lotul asta. Au trecut mai mult de 13 luni de la depunerea candidaturilor si nu avem constructori selectati.


Iar legat de Chetani - Campia, sa inteleg ca Cnair s-a apucat deja sa reevalueze oferta Trameco? Asta cat poate sa (mai) dureze?
De remarcat ca pe DNul paralel, pe care inca se circula ok, s-a umplut de tiruri fata de ce era inainte sa avem autostrada. Practic se merge in coloana intre cele doua loturi. Nici nu mai are rost sa depasesti.  :)

Geri

#30114
Este posibil ca pentru Autostrada A3 pe valea Prahovei sa apara ,,impedimente" pe logica anularii licitatiei pentru SF Craiova - Drobeta - Lugoj, de genul:

Suprapunerea Autostrazii A3 pe Valea Prahovei cu centurile localitatilor de pe valea Prahovei. Centuri pe care pot oricand sa le boteze din pix drumuri expres. Ca o sa fie sau nu drumuri expres sau macar realizate 1+1 sunt alte discutii.

Si ajungem la : nefiind posibila/permisa suprapunerea a doua autostrazi/drumuri de mare viteza pe acelasi tronson.




Powered by API/PUM imgur uploader

Ionut

#30115
UMB pe Zimbor-Poarta Sălajului, 20 martie 2022.
Hartă interactivă.


ijwtsh

Autorizatiile alea cand vin ca sa-nceapa defrisarea padurilor? Durata de executie a contractului si relieful nu-i ajuta, macar ce tine de oameni sa mearga in favoarea lor.

NGC

"Proiectare și execuție Autostrada Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, Secțiunea 2A: Ogra – Câmpia Turzii, Lot 3: Chețani – Câmpia Turzii - Relicitare"

CNAIR s-a apucat de reevaluarea ofertei asocierii DRUM ASFALT + TRAMECO. In mod normal ar trebui sa dureze cateva zile, hai 2-3 saptamani, dar asta nu inseamna neaparat ca asa va fi. Pot gasi motive de tras de timp.

Ionut

Stai puțin. De ce ar trage de timp? Bine, motivul e mereu lenea și durerea în c**, dar o zici de parcă ar avea și alte motive în cazul de față.

Cristian 74

Poate puțin redundant, dar pun și eu filmarea pe care a pus-o Cipri mai devreme, cu niște adăugiri: organizarea de șantier de la Zimbor (filmată duminica, o să vedeți plin de lume - am văzut foarte mulți moldoveni prin Zimbor duminică, profitând de ziua liberă pentru mici cumpărături, o bere etc) și câteva cadre cu telefonul din zona unde lucrau cele 7 camioane.