Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 10 Guests are viewing this topic.

mirceaeliade

Daca intereseaza pe cineva, am trecut pe la Leordeni si pot sa zic ca podul peste A3 e la stadiu de finisaje. Erau cel putin 2 masini de teren cu litere mari STRABAG care cred ca erau sefii de santier dand rondouri pe la muncitori. Din trecere, pare foarte realist sa se dea tot lotul in functie anul asta.

ivladbogdan

Da, ma intereseaza pe mine.  :D
Lotul asta + A10 iarna asta si sunt fericit. Pentru lotul Straco mai asteptam cativa ani.

ciprebbe

Imediat filmarea de la alunecare. Se vorbeste de peste 1 mil m3
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

cosss

Nu ma pricep, nu sunt în domeniu... Întreb și eu. Acolo nu ar merge un ecoduct ca pe A1? Piloți oricum trebuie sa forezi sa stabilizezi dealul, dar îmi e teama ca nu fac fata...

voicul

Problema e acolo ca inca mai e mult pamant care poate aluneca. Din pacate cred ca o sa si faca asta daca nu se gaseste o solutie K-lumea (da rau de tot).

Se acorda extensii de timp pentru asa ceva? Fonduri suplimentare pentru probleme neprevazute (din briou via Google Maps)?

RobertH

Stiam ca va fi un lot greu pentru UMB dar se pare ca vor devenii experti in stabilizari de teren dupa asta. 

DarkFranck

Incredibil ce văd, ăștia nu sunt normali (pentru România). Jos cu pălăria, UMB!
Sursa: live Facebook CNAIR
[Imagini live de pe șantierul A3, Nădășelu - Zimbor. Antreprenorul lucrează în schimburi, 24/24 ore.]

Am prins o captură cu "constelația UMB pe A3".





Powered by API/PUM imgur uploader

Fluctuat Nec Mergitur

vancouver

La marea alunecare, solutia este gen Aciliu, o reducere a pantelor prin raschetarea unor cantitati imense din deal. Trebuie mers pana la coama dealului si mutate cantitati uriase de pamant. Probabil e nevoie de cateva utilaje gigant (de care acum UMB nu dispune, dar ar fi o ocazie sa ia in leasing sau sa le inchirieze), din acelea care se folosesc la minerit de suprafata.

La baza sapaturii trebuie facuta o cuva adanca de 2-3 metri si lata de 10-15m, adica intre deal si autostrada. In caz ca mai curge sa nu aibe nici o sansa sa ajunga efectiv peste masini, ci sa umple acea cuva. Ideal ar fi sa se poata inalta linia rosie a autostrazii cu 2-3 metri, atunci cuva apare in mod natural. Sau macar un sens de circulatie (cel dinspre deal) inaltat si decuplat de celalat sens.

Plus evident sisteme de drenaj de mare adancime, terasare, ziduri de sprijin, etc...
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

hefaistos

In prim plan se  vede alunecarea, mai in spate pare ca pe aceeasi linie de rupere au mai avut loc alunecari. Vechi, de ordinul zecilor sau sutelor de ani pentru ca este bine ocupat de natura. Concluzia: era un dezastru asteptand sa se produca. A doua concluzie: poate n-ar fi rau ca cei de la UMB sa studieze filmul cu traseul, facut inainte de inceperea lucrarilor, si sa caute semne similare. Macar sa nu-i mai ia prin surprindere, si poate pot face ceva sa minimizeze riscul, sau amploarea alunecarilor.
Recunosc, e usor sa gasesti semne prevestitoare acum, dupa dezastru. 




Powered by API/PUM imgur uploader
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

GIV

salutare, ce se intampla din punct de vedere juridic cu pamantul care a alunecat din afara coridorului de expropriere?

pentium10

Quote from: hefaistos on September 09, 2021, 10:14:07 PM
In prim plan se  vede alunecarea, mai in spate pare ca pe aceeasi linie de rupere au mai avut loc alunecari.

Esti sigur?

Am comparat 2 videouri si pare ca acum s-a produs!







Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

vancouver

#28722
Poate are nevoie Umbrarescu de ceva inspiratie. Eu mi-as lua macar o mica flota de Volvo A60H  :D



Bell si Volvo incarca pana la 33 m3, celelalte prezentate 18-26m3.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

hefaistos

Poate ma insel, nu sunt geotehnician dar...





Powered by API/PUM imgur uploader
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

raresu

Eu cred ca cel putin parea un pic fortzat proiectul acolo. Din tot traseul, acesta mi se parea un punct critic inca de la inceput.
Poate parea ciudat insa directia de rupere in diagonala fata te axul sapaturii / traseului poate ajuta pt o soulutie mai facila.
Conteaza mult adancimea planului de rupere si cu siguranta vor trebui mai multe sondaje geo destul de adanci
Bine totusi ca alunecarea s-a intamplat acum, e timp de remediere; ma astept ca solutia / designul sa semene in final cu dealul de la Oiejdea - 2 ziduri de sprijin..
multumim pentru filmari  :D @ciprebee