Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 3 Guests are viewing this topic.

Ionut

#255
Astazi se pare ca premierul MRU ajunge pe A3 Bucuresti-Ploiesti. Fiti cu ochii pe TV/presa pentru reactii...
Later edit: face declaratii la 11, uitati-va pe Digi 24.

udar


dupa ora 12:00 declaratia PM si ministrului transportului de pe A3 la realitatea tv unde acum este si o emisiune cu autostrazile din Romania..................

isotech_ro

update de pe Capital, desi am motive serioase de neincredere privind acest termen de 15 mai 2012 privind deschiderea A3 (tronson CB - Ploiesti)

http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/ungureanu-si-nazare-in-inspectie-pe-autostrada-bucuresti-ploiesti-165054.html

nenea_hartia

Quote from: udar on April 22, 2012, 11:54:24 AM

dupa ora 12:00 declaratia PM si ministrului transportului de pe A3 la realitatea tv unde acum este si o emisiune cu autostrazile din Romania..................
,,Se deschide traficului pe 15 mai"... Probabil se va trece Ialomiţa cu bacul, iar circulaţia se va desfăşura pe balastul stabilizat, nu pe asfalt.
Pe ce lume trăiesc oamenii ăştia???  :bash:

udar

15 Mai  :nono: :nono:  nu ii inteleg au fost la fata locului si au vazut cum sta lucrarea si o sa urmeze si poze filme si se vede in ce stadiu sunt lucrarile si ei spun ca se vor termina la jumatatea lui Mai  :bash:
ministrul transporturilor a si raspuns la o intrebare de genul daca nu termina o sa fie penalitati si el a spus sigur daca nu termina o sa plateasca ....................asa ca si el stie ca nu pot termina la timp altfel spunea ca am vazut ca sunt sanse si se poate termina si ne vedem in 15 Mai sa taiem p.......dar el .................. :dunno:

valexandru

#260
^^ tipic....
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

delacroix

Omul are dreptate. La 15 Mai va fi gata. Sa vedem, daca nu va fi asa, pe cine da afara.


valexandru

Tot in cadrul stirii puse pe topicul A1:
(Din nou, daca a mai fost pus, imi cer scuze)

Quote
Pentru studiul autostrazii Comarnic – Brasov, alte 4 milioane de euro

CNADNR a publicat, zilele trecute, si anuntul de intentie privind scoaterea la licitatie a contractului pentru revizuirea studiului de fezabilitate in cazul unei alte autostrazi ,,vedeta" doar pe hartie: Comarnic – Brasov. Potrivit anuntului, costurile estimate pentru acest contract se ridica la 17,126 milioane de lei, fara TVA, echivalentul a aproape 4 milioane de euro, aceasta fiind cea de-a doua revizuire a studiului in cauza.

Studiul de fezabilitate propriu-zis a fost realizat in urma cu vreo 10 ani, de Search Corporation, pentru intreaga autostrada cuprinsa intre Bucuresti si Brasov, si a costat in jur de 3 milioane de euro. La tentativa de concesionare a constructiei si exploatarii autostrazii Comarnic – Brasov, din 2008-2010, studiul a trebuit revizuit, tot de Search Corporation, pentru inca vreo 5 milioane de euro.
sursa: http://www.finantistii.ro/transporturi-infrastructura/studiul-revizuit-de-fezabilitate-pentru-autostrada-sibiu-pitesti-de-6-ori-mai-scump-decat-cel-initial-71893/
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

Ionut

Presa e plina de reactii dupa ziua de ieri. Pe scurt, ei zic ca putem merge la 15 mai. Cel mai probabil nu vom putea, poate prin iulie daca se vor mobiliza, mi se pare imposibil sa se poata la 15 mai circula. Dar altceva voiam sa va spun:

QuoteScepticismul ministrului Nazare

Deşi utilitatea unei autostrăzi iese la iveală cu atât mai mult cu cât lungimea acesteia este mai mare, la nivelul Ministerului Transporturilor nu există soluţii concrete de continuare a autostrăzii dincolo de Ploieşti, spre Braşov şi mai departe spre Cluj-Borş. După ce de-a lungul anilor au fost reziliate două contracte ce prevedeau construirea sectorului montan de autostradă, anume în 2005 şi în 2010, acum mai există doar comitete în cadrul Ministerului Transporturilor ce analizează problema, contracte de consultanţă semnate cu firme străine, studii de fezabilitate şi multe îndoieli.

,,Suntem într-o competiţie europeană, nu suntem singurii care vrem să facem aşa ceva, resursele pe piaţă sunt relativ limitate, încrederea investitorilor la fel. Şi putem să ne maximizăm şansele pregătind proiectele foarte bine, având nişte studii de fezabilitate revizuite pentru a oferi o imagine foarte clară celui care vine să investească banii şi în acelaşi timp făcând un lobby puternic în capitalele europene cheie pentru genul acesta de proiecte. Sunt şi experienţe europene nefericite şi trebuie luate în calcul", a declarat recent, într-un interviu acordat Ziarului Financiar, ministrul Alexandru Nazare.

Continuarea autostrăzii dincolo de Ploieşti se loveşte de câteva handicapuri. Concesiunea poate creşte deficitul bugetar, în condiţiile în care România s-a angajat ca deficitul structural să nu depăşească anual 1,5% din PIB, credibilitatea noastră pe pieţele financiare a scăzut după rezilierile menţionate, bancherii sunt mult mai atenţi la condiţiile împrumuturilor şi la rentabilitatea proiectelor, iar România este pe pieţele financiare la concurenţă cu alte state învecinate care, spre deosebire de noi, au demarat cu succes proiecte de concesiune.

sursa: Romania Libera

Cristi232

#265
Sa nu ne producem singuri o frustrare, cu Comarnic-Brasov.
Pana nu vor fi semne viabile privind asigurarea finantarii,
mai bine discutam despre 15 mai , pt hulita A3 Centura Buc-Ploiesti:
- poza aceasta a fost facuta dupa filmul oficial, datat de catre mt, cu 06.04.2012. Podul peste raul Prahova.
Pila de aici va fi gata daca: s-a lucrat pe 7 si 8apr la armatura, cu 34 de oameni si fierul deja fasonat. Apoi, cofrarea gata pana pe 10apr, turnarea beton pe 11apr, cel tarziu. In alt caz, nicio sansa sa se circule acel pod, pe sensul spre Ploiesti, la 15 mai.
Parca era un ploiestean printre noi, cum arata pila aceea azi?


rrs

cateva poze din mers la viitorul sens giratoiu A3 cu centura Ploiesti



Ionut


isotech_ro


astazi mi-am facut putin timp si am urmatit cu atentie filmul MT 906.04.2012) si am facut un mic inventar ar punctelor critice.
Pornidnd de la ipoteza deschiderii traficului la 15.05.2012, podul din aceasta captura video este cu siguranta cel mai spinos. Aici cu siguranta, in cel mai fericit caz se va circula (in conditii precare) pe un singur sens. Sau pe acel podet tehnologic... asta, mai mult ca sigur ca va fi solutia oferita de constructor  :lol:

Quote from: Cristi232 on April 23, 2012, 08:57:31 AM


Se mai adauga inca doua poduri la care, in cel mai fericit caz, se v-a reusi suprabetonarea + hidroizolatii + asfalt, insa fara elemente de siguranta.

rrs

nu se lucra, dar pozele sunt facute duminica, poate de asta.