Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

Dominik

#24360
^^
Da, la viaductul de la Hadareni mai sunt si 8 grinzi la sol, ajung pt doua deschideri, daca s-a apucat Baxcom acolo de finalizatul pilelor, este logica prezenta celor de la DEME, era mai normal sa vina Baxcom in nodul Chetani sa termine acolo cele 2 pile lipsa, intr-o saptamana erau gata si DEME ridica intr-o zi grinzile...in fine e bn si asa ca se misca macar.
You're in Steelers Country


ciprebbe

^Nu are ce face Deme nici la viaduct Hadareni pt ca nu are pe ce sa le ridice. Nici la Campia nu se poate ca sunt prea proaspete pilele. Doar metalicul de la Hadareni ar avea sanse, dar nu erau nici un fel de lucrari premergatoare.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Dominik

#24363
La pasajul cu grinzi metalice de la Hadareni le vor trebui si sudori la ridicari.....scump
You're in Steelers Country

ivladbogdan

La Iernut. Soon.  :lol:
(GPS)


Tot la Iernut, au inceput si cealalta jumatate de sens giratoriu langa depozitul Lidl. Practic acum masinile trec fix prin mijlocul sensului giratoriu, pe un drum SPART. Sper sa faca odata sensul ala si sa dea drumul prin nod ca e bataie de joc in ce hal se circula si eu sunt chiar intelegator cand e vorba de conditii de santier.
(GPS)


Si bonus,

(GPS)


In stanga aveti simbolul normalitatii rutiere, in dreapta neputinta lor si disperarea noastra (vesnicele DN-uri).


Powered by API/PUM imgur uploader

alinuttt

Sunt foarte curios ce reacții ar fi fost dacă pe acest lot ar fi lucrat unul dintre constructorii de pe ST1 și 2. În ultimele luni nu observ a fi o diferență între ce se întâmplă acolo și ce se întâmplă aici.
Nu pot să-mi dau seama de ce o lungesc așa cu nodul ăla, efectiv e jale pentru mașini. Și când mă gândesc că unii sperau că nodul va fi dat în trafic chiar din 2019, imediat după ce au început forajele....

ciprebbe

E simplu. O lalaie cat mai mult la pasaj pt ca timpul scurs intre deschiderea lui si receptie sa fie cat mai scurt.
In perioada asta se va circula pe barba constructorului si garantia nu va curge.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

voicul

Exact.
Exista si partea pozitiva: au deschis portiunea de autostrada (de 1 an si ceva) si nu cred ca au primit ceva bani in plus pentru asta.
Probabil acum nu vor sa mai faca la fel si cu nodul Iernut desi perioada de timp nu ar fi mare - 1 luna probabil.

Dar branza e pe bani.

horatiu.cosma

Au primit modificare de soluție la pasaj.

ladposta


ciprebbe

Adica in proiect era un viaduct de 2 ori mai lung si dincolo de DN spre Mures.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ladposta


TibiV

Cip, m-ati ametit...

Care viaduct si-a injumatatit lungimea?
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

florin74

Cel de la Iernut. Peste A3. Trebuie cumva sa se suprapuna cu DN-ul (unghiul nu era de 90 - deci era mai lung, plus ca trebuia se plece mai de departe)

pasadia

Era trompeta și la intersecția cu DN-ul?