Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

alecu26

am vazut o poza undeva pe net (acum nu mai dau de ea) ca s-ar cam fi terminat forarea la unul din tunelurile CF de la Sighisoara-Atel si ca acum a venit acel sistem de cofraj glisant cu care se va turna ""potcoava"".

Stie cineva ceva detalii? sau poze ar fi superb.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

mishu88

Vă salut! Vă urmăresc de mult timp și mi-am făcut curaj să mă alătur acestei comunități.

Vă prezint un clip realizat săptămâna aceasta între Șibot și Simeria cu stadiul lucrărilor actuale de pe acest coridor.
https://www.youtube.com/v/5wJra0iL52E

De asemenea, vă invit să vizionați și un clip cu trenuri de călători și de marfă din recent inaugurata gară Arad.
https://www.youtube.com/v/x2FGseKNO9k

District EA

Din pacate la Arad nu s-a inaugurat nimic, a fost doar o vizita de lucru, lucrarea nu e gata 100 %, inca nu are avzizul ISU si cladirea centrului de comanda operationala si de mentenanta nu e conectata la utilitati.

florin74

Quote from: florin74 on October 19, 2015, 03:09:05 PM

A mai trecut o luna. Situatia la 31.08.2015
FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :-56,3%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 63,46%
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 80,06%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 55,08%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 14,9%
Alstom -Swietelsky  (Km 614 - Arad - Curtici frontiera ) 92,5%
Reabilitare poduri Dunare : ARCADA 35,17%
Modernizare gara Tg Mures : CONFER&ARCADA : 45,89%
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 0%

Mediocru e cuvantul care descrie cel mai bine progresul intr-o luna plina de vara, in special la santierele de pe  coridorul IV, cu exceptia Vintu de Jos-Simeria.

Au mai trecut 3 luni. Rezultate?

FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :-64,8%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 65,3%
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 83,93%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 55,08%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 25,33%
Alstom -Swietelsky  (Km 614 - Arad - Curtici frontiera ) 93,2%
Reabilitare poduri Dunare : ARCADA 63%
Modernizare gara Tg Mures : CONFER&ARCADA : 50,02%
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 0%
Pod rutier DN14 - 61%

Pentru mine este un mister total ce se intampla pe lotul Pizzaroti. De lucrat se lucreaza, de exemplu zilele trecute se monta catenara de-a lungul centurii Alba si pana la intersectia cu drumul spre Vintu (ambele fire finalizate), podul peste Mures finalizat, podurile din aceeasi intersectie finalizate si de 4 luni sunt la aceleasi valori. Ori sunt neintelegeri cu CFR si conultantul si nu le-au receptionat lucrarile, ori au lasat pe ultima luna.

Remarcat progresul SWIETELSKY-STRABAG si ARCADA la podurile dunarene. In rest FCC pe lotul 1 a mai recuperat ceva, dar pe ATEL-MICASASA nimic. Ceilalti, cate 1-2 procente, sa nu se sperie AMPOST. Nu mai vorbesc de contractul de semnalizare, unde de 8 luni sunt la 0%. Asteapta sa termine constructorii loturile, sa mai sape si ei inca odata?


alecu26

La fcc probabil au rezolvat problema care a cauzat scaderea de procente de acu câteva luni.
La podul rutier la 61% certificat ar trebui sa fie deja la suprastructura.  Oricum firma prodial pare o nou jucător interesant. Ei au făcut și podul în arc din Sibiu.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

anacronox

am profitat ca am ajuns pe acasa saptamana asta si am dat o fuga sa vad cum se lucreaza la reabilitarea caii ferate intre Simeria si Orastie.
la Strei nu se mai lucra. Unul dintre poduri a fost dezafectat.
Dupa halta Simeria Veche au fost instalati stalpii pentru catenara pe firul modernizat:





ne mutam in zona Turdas, la capatul dinspre Simeria al noului tunel.
Se lucreaza inca la arheologie in zona:





ne mutam la celalalt capat al tunelului, inspre Orastie:


















paznicul din zona:


mircea_ms

Dupa data de 11.01.2016 se intorc la lucru cei de la Alstom care realizeaza montarea noii suspensii catenare, pe distanta Orastie -Turdas firul 2, respectiv pe distanta Simeria-Turdas fir 1 din statia Turdas pina dupa pasaj Simeria Veche. Se va schimba configuratia macazelor din statia Turdas pentru noua varianta. Din 25.01.2016 exista sanse sa se realizeze deja mutarea

alecu26

Da. Dar culmea....acolo la început era prevăzut tunel prin NATM și se face cut and cover. ....pe când la Lugoj Deva cei de la mediu au cerut exact invers.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

stangabriel

Cred ....sa nu se strice nimic din  pamantul impregnat cu mirosuri cunoscute animalelor salbatice.

alexV

un utilizator al forumui metrou usor a realizat un super reportaj intre coslariu si sighisoara, deci loturile 3, 2 si 1.
data pozelor e 3 decembrie.
forum metrou usor

cele mai faine poze pe feroviar se fac din tren, din locomotiva sau ultimul vagon.

nenea_hartia

^ Într-adevăr, superb și foarte explicit reportajul, mulțumesc că ne-ai atras atenția! O bere virtuală și utilizatorului Trole.

Păcat de soluții ca aceasta, totuși. Înțeleg că e o simpla haltă, dar, Doamne!, ce hidoșenie!

alexV

^

Pai asa vor arata si celelalte halte. Se asfalteaza dalele de beton si gata peronul. Halta din poza aia seamana cu unele opriri ale metroului din Munchen in drum spre aeroport. Mie imi place. Acolo e halta Campul Libertatii, zona industriala a Blajului (Bosch si ce alte fabrici or mai fi)

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

frunzaverde

Sunt de acord cu nenea - din poza solutia e infecta.

Defecte vizibile rapid:

Cel mai criminal este ca nu exista o traversare moderna intre linii. Pe-acolo vor trece trenuri cu 100-120-140 (nu stiu cat va fi V.S. in zona) in timp ce oamenii vor trece in mod legal si planificat peste ele. Ideal ar trebui sa existe un pasaj subteran sau suprateran intre cele doua peroane. Cum "ideal" e greu de implementat in halte mici, ar trebui sa existe minimal treceri semnalizate, prevazute cu bariera si cu semnale luminoase-acustice. Iar daca se implementeaza asa, preferabil e ca peroanele sa fie defazate si garduri sa fie implementate intre sine in portiunea periculoasa, astfel incat traversarea pe sina sa fie descurajata complet. S-au facut solutii de tipul asta pe M800 si M1000.

Pe urma:

- Adapostul anti-ploaie poate asigura protectie pentru maximum 5-10 oameni; mai mult, exista un singur refugiu pe intreg peronul. Daca traficul prognozat pentru halta este de maximum 5-10 pasageri la cel mai aglomerat tren, atunci halta pur si simplu nu-si are rostul, fiind o oprire comerciala care mai mult incurca restul pasagerilor si care ar trebui suprimata. La fel, daca traficul prognozat este mai mare de-atat, vor fi calatori care vor astepta in ploaie.

Mai mult, adapostul anti-ploaie e atat de mic incat nici nu se poate pune problema instalarii unui automat de bilete (de exemplu) in locul ala. Da, pentru cine n-a mai fost cu trenul de multi ani, CFR Calatori are automate de bilete. Nu in halte, dar presupun ca planul e sa fie instalate inclusiv in gari mici si halte intr-un viitor.

- Iluminatul este extrem de usor de vandalizat mai ales in conditiile in care halta e intr-o zona extrem de pustie. Experienta cu solutii similare din halte precum Darza (unde au schimbat globurile de multiple ori pentru a fi sparte la loc extrem de rapid) ar fi trebuit sa le spuna sa ceara o solutie mai dificil de distrus. Cum problema vandalizarii e extrem de comuna in toata lumea, exista solutii "la indemana". De la solutii "clasice" gen stalpi inalti tip rutier, corpuri de iluminat rezistente la distrugere etc. pana la solutii inovatoare, de exemplu iluminare incastrata in peron (asta daca peronul e dotat cu incalzire anti-zapada, ceea ce nu cred ca e).

- Peronul nu pare a fi la inaltimea din normativ (si din caietul de sarcini) de 550 mm. Pare a fi la vreo 250 dupa silueta individului din spate (daca nu o fi vreo iluzie de perspectiva).

- Accesul la halta pare a fi prin namol. Un drum de acces decent, asfaltat si curat pe toata lungimea peronului, cu o eventuala mica parcare de biciclete cu un rastel de 4-10 e minimul pentru ca acea halta sa fie folosit. Ca nimeni nu se va duce prin namoluri la tren cand stie ca un maxi-taxi sau autobuz va fi disponibil in soseaua asfaltata.

Toate astea costa foarte-foarte putin. Unele, ca iluminatul sigur, ar fi pe termen lung, mult mai ieftine decat solutia actuala. Altele, ca o copertina mai lunga ar costa cat, 1000 euro pe halta? Maruntis, mai ales cand ne gandim la costul total al reabilitarii.  Si asigura o eficienta si atractivitate a trenului mult superioara.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!