Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 24 Guests are viewing this topic.

vancouver

Cumva comisia care a respins cele 49 de variante propuse de Comsa la Grind era condusa de Ionita? Ca naibii, exista n variante acolo. Una e clar cea desenata de mine, cu nod in T in loc de giratoriu. Sau uite aici alta:



De la CF la giratoriul al doilea, care acum devine primul, se fac vreo 400m, fata de 140. Asta chiar ca trebuie sa fie destul. Iar primul giratoriu, devenit acum "al doilea" cum vii de pe DN68a dinspre Dobra, ramane doar pentru intersectia cu DJ.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

cristi5

#44641
Quote from: yetiman on December 04, 2018, 08:14:31 PM
La Jucu (jud. Cluj, DN1C) toate iesirile sunt imediat dupa CF.

OMG
https://www.openstreetmap.org/#map=16/46.8534/23.7581

Da vancouver, o fi Ionita sau vreun alt frustrat, de pe la auditul de siguranta. Ministrii trec dar acesti oameni plini de merite raman. Si cand vine noul ministru ii spun fiecare pasarica lui. Unul ca nu sunt ursi, altul ca A13, altul ca Grind, etc.

Fireste ca sunt Nspe solutii dar aia din SF e cea mai comoda pt acesti baieti.

Apropo poate ar fi mai bine sa profitam de asta si in loc sa zicem "de ce nu deschideti nodul?!" mai bine zicem "pasajul din faza 2, pe cand?"

Mircea-HD

#44642
Da chiar e culmea ...
Solutia este atat de simpla si de ieftina incat nu ar aduce avantaje materiale pentru nici una din entitatile ce ar pune-o in aplicare !!! Din cauza asta cred ca nici nu se aplica ...
Montarea la trecerea la nivel in discutie a unei instalatii BAT ( bariera automata la trecerea la nivel ) si nu a instalatiei SAT ( semnalizare luminoasa automata la trecerea la nivel ) asa cum mi se pare ca este deja implementat acum. Cu o astfel de rezolvare se elimina total riscul ca vre-un vehicul sa ramana in pasaj si sa fie expus riscului de a fi lovit de unul din cele 8 trenuri ce trec zilnic prin acest punct.
Dar unii doresc pod peste calea ferata ( va dati singuri seama la ce costuri  :headbash: ) sau sa lase nodul doar ca punct de intoarcere ( v-am explicat intr-un post anterior de ce vor gorobetii chestia asta. )
  CFR-ul e clar ca nu mai doreste sa aiba un cantonier acolo din motive de costuri si lipsa de personal ( nici nu ar mai putea sa justifice plata unor cantonieri acolo atata timp cat s-au bagat deja bani in modernizarea trecerii la nivel respective. )
Si nu trebuie mutat nici DN-ul, nici giratoriul, nici transformat in intersectie in T , toate fiind solutii cu costuri sensibil mai mari.
Solutia este simpla si ieftina ... dar pt a ajunge la ea ar fi fost necesara o minima conlucrare intre CFR si CNAIR.
Oare intre cele 49 de variante de proiect propuse de COMSA se regaseste si ce-am descris eu mai sus ? NU CRED !!! Din simplul fapt ca n-ar avea prea mult de castigat din asta ... Apropo ... stie cineva care este costul unei astfel de instalatii ?
Iar astea cu  ... avem ceata si atat soferii cat si mecanicul de locomotiva nu au vizibilitate ... mecanicul sa faca o greseala si sa treaca pe rosu.... bum...   chiar sunt de necalificat. Pe rationamentul acesta ar trebui desfintate TOATE trecerile la nivel cu calea ferata din orice loc.

thinker

#44643
@Mircea-HD
acolo e bariera cu actionare manuala, vezi google maps, se vede cantonul, tot

nu cred ca au modernizat trecerea acolo
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

alecu26

#44644
O secunda: la mine a ajuns info ca frica lor era legata de masinile stationate pe autostrada din cauza miilor de masini care vor cobori la Grind si vor stationa in bariera si coada in spate... O masina ramas pe sine e vina soferului...a CFR ului...a oricui...dar nu a CNAIR.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Mircea-HD

@thinker
Pozele de pe google maps sunt din august 2014 ! Toata linia de cale ferata de la Ilia la Lugoj este in proces de modernizare : se schimba sistemul de circulatie si se doreste eliminarea cantonierilor. Uitat-te pe filmarile mai noi de pe traseul Holdea - Sacamas si o sa vezi ca deja au montat la trecerea la nivel in discutie instalatii SAT ( parca asa am vazut ... nu sunt sigur )

thinker

#44646
in 2016 era la fel am trecut deseori pe acolo, dar poate ca au schimbat...
oricum nu vad scenariul in care coloana ar ramane blocata pe calea ferata fix din cauza autostrazii. In orice moment unei masini i se poate opri motorul pe calea ferata si sa nu mai porneasca ...

Si SAT-ul asta nu contine si camere de luat vederi sa vada daca parcursul e liber sau nu, daca tot e modernizare, sau e modernizare cu tehnica anilor 80?

Si daca tot e sa glumim un pic, ar putea CFR cu cateva sute de lei sa puna doua pancarte cu orele la care trece trenul, sa fie soferii atenti ... sunt fix 8 trenuri/ 24 ore
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

Mircea-HD

Sunt prea obosit acum sa stau si sa caut filmarile din acest an ale acestei treceri la nivel. O voi face maine ... dar daca sunt deja montate BAT-uri ( cu bariere fizice ) si nu SAT-uri ( doar semnalizare luminoasa ) atunci chiar nu exista nici un rationament pentru care nu s-ar putea da drumul la circulatie prin nod. Ar ramane doar asa-zisele justificari ale gorobetilor ca sa-si mai poata lua pinca de la capsunari pana se fac tunelurile ( sau se debloca cumva situatia de pe distanta Holdea Margina ).

cristi5

#44648
Quote from: alecu26 on December 05, 2018, 12:09:44 AM
O secunda: la mine a ajuns info ca frica lor era legata de masinile stationate pe autostrada din cauza miilor de masini care vor cobori la Grind si vor stationa in bariera si coada in spate...

Si totusi, de ce e vina CNAIR ca e coada la iesire? Se intampla de cateva ori pe saptamana la Aiud (din motive de obstacol in Aiud, nu de CF)

In plus, ca sa se blocheze iesirea trebuie ca cei 130m dintre giratoriu si CF trebuie sa se umple cu vehicule care merg la Abucea. Fluxul de pe autostrada spre Lugoj nu are nimic cu CF.

E un mister, poate intrebam pe 544 care e problema de fapt.

damian_dragos

#44649
^^

Deci sa inteleg ca o curba de peste 90 de grade cu un radius foarte mic, pe o strada pe care ar trebui sa se circule cu 50 de km/h (dar de multe ori cu mult mai mult), nu impune nici un pericol pentru soferi? Dar o distanta de peste 100m de o trecere la nivel cu calea ferata e foarte grava. NU din contra s ar putea lua masuri, cum sa mai spus, sa semnalizeze trece clar cu marcaje si tot ce trebuie, e o solutie mult mai simpla si eficienta.

alecu26

^cristi, eu doar incercam sa-mi explic de unde e asa mare agitatia. Cum ai zis mai sus, cred ca e doar o batalie a orgoliilor in final.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

thinker

Toata aceasta telenovela e doar despre incompetenta si rea credinta, intre calea ferata si viaductul de sub autostrada sunt 120m iar intre calea ferata si giratoriu 140m ...cred ca se putea face pasaj daca se vrea
in plus intre 08.55 si 16.05 nu circula nici in tren pe acolo. 8 trenuri la 24 h...
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

gruiarew

Grind:



@Cristi5 și la intersecția DN7 cu DJ706A la Mintia e păzită. Nu cu barieră, dar sunt semnale:



'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

marcelbanu

#44653
Nu pricep de ce se agită lumea pentru trecerea la nivel cu calea ferată...
După cum se vede în videoclipul lui gruiarew de la marginea şoselei la calea ferată sînt maxim 15 metri.
La serviciu vin dinspre Brad, adică din sensul opus filmării, dimineaţa pe la 06:45, oră la care trece trenul 2031 Simeria - Arad.
De multe ori semnalul acustic şi optic porneşte destul de timpuriu.
Se mai nimereşte la trecere şi cîte un TIR sau cisternă venită de la Chişcădaga cu direcţie Timişoara sau Arad.
Dacă sînt şofer corect cu permis luat pe cinstite, dacă dincolo de calea ferată observ că s-a blocat pe moment intrarea pe DN7,
aştept înainte de trecere şi înaintea sistemului de semnalizare la trecerea cu calea ferată eliberarea intrării pe DN7.
De multe ori ajung înaintea venirii trenului şi aştept ca TIR-ul din faţa mea să traverseze complet calea ferată
şi, dacă am loc în urma lui, mă duc şi eu dacă nu cumva sistemul de semnalizare la calea ferată nu porneşte...
Dacă porneşte semnalizarea optică şi acustică, rămîn pe loc !

Nu văd de ce nu s-ar proceda aşa şi la trecerea în discuţie ?
Adică nu te bagi dacă dincolo nu ai spaţiu suficient să încadrezi toată maşina, cu remorcă cu tot !
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

elphax

#44654
ce sa faca "colegii" de forum, e cam plictiseala iarna :)
la cate probleme sunt pe cei 30 de km de DN, fix inca un giratoriu langa CF nu cred ca poate sa mai aduca prea mult stres in plus

revenind la A - am vazut in pozele recente ca se apucasera sa dezgroape pilotii de langa alunecare
credeti ca mai au timp intr-o saptamana sa ii dezgroape pe toti si sa cofreze , poate chiar sa toarne partea de jos a zidului de beton lipsa? spun o saptamana pt ca de miercurea viitoare posibil sa vina ninsori