[CJ] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Cluj-Napoca

Started by Ionut, November 27, 2012, 05:04:30 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

StefanCelMare

Șantierul de pe Coșbuc-Hossu, foarte activ perioada asta.
Se vede progres:
- au dispărut stâlpii de beton pe Coșbuc spre Moților
- au asfaltat trotuarul pe Coșbuc
- au apărut stâlpii noi pe Hossu
- au pus capace la spațiul de lângă copaci
- au frezat parcarea la bordura pe Hossu
- au început la granit pe partea cu parcul de pe Hossu

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

dragos76

Oare nu era cazul să și îngroape cablurile, cu un drum? Astfel puteau și să planteze copacii pe partea de către stradă a trotuarului, cred că oferea un pic de separare mai bună între partea rutieră și cea pietonală.

dr4qul4

si copacii ar fi fost in aliniament cu stalpii, asa ca ar fi ocupat mai putin loc din trotuar. Dar e greu sa ingropi firele. Parca vad ca trebuiau alte 3 companii specializate sa vina sa o faca. Pe langa cea care sapa santul.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

csebi24

^^ pe Cosbuc au ingropat, chiar zilele trecute m-am uitat eu. In rest nu m-am uitat, daca o sa mai am drum prin zona va zic.

vasile.silion

Nu am fost la fața locului, dar cel puțin după cum arată pozele de pe Hossu, eu cred că intenția e să dispară cablurile aeriene... Stâlpii noi, cei negri, nu cred că vor susține cabluri, iar stâlpii vechi vor fi înlăturați... Deci vor dispărea și cablurile...
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

dr4qul4

Daca e asa, atunci coapcii trebuiau plantati langa sosea in rand cu stalpii.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

StefanCelMare

Din ceea ce suspectez, cablurile se vor îngropa.
Nu am văzut stradă reabilitată in Cluj fără ingropare cabluri.
Am și văzut ceva capete de ieșire cabluri pe lângă podețe.
M-aș mira să rămână cablurile sus.

StefanCelMare

Ca idee, se pun copaci și pe partea opusă.
Vor separa parcările (câte două).
Interesant.

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

kumar

In mod normal stalpii vechi vor fi defrisati la final dupa punerea in functiune a noii retele.

alexV

Quote from: StefanCelMare on April 28, 2021, 02:07:22 PM


Cutia alba de pe trotuar e panou pentru cabluri, si e mai veche. Inseamna ca cel putin o parte din cabluri era deja in subteran. Asta e indiciu ca pe strada exista tubeta (asa inteleg ca se cheama tuburile goale de sub pamant care pot fi inchiriate de furnizorii de utilitati). O ipoteza e ca infrastructura exista, doar trebuiau mutate cablurile.

mateisn

Posibil să fi pus pomii de pe Hossu mai spre Canalul Morii, nu înspre drum, ca umbra lor să cadă în principal pe trotuar, nu pe carosabil, având în vedere orientarea străzii.
Dacă țin minte bine, pe Napoca au schimbat câțiva dintre pomi că nu erau mulțumiți de umbra pe care o produceau, posibil să țină cont de aspectul ăsta.

dr4qul4

eu as pune pomii spre carosabil peste tot, ca in cazul in care un sofer pierde controlul, pietonii sa fie protejati.
Alt avantaj este impiedicarea masinilor sa parcheze pe trotuar.
Si bineinteles, daca si pomii si stalpii sunt pe aceeasi parte, ramane un culoar mai lat pentru pietoni. Cum e acum, daca sunt mai multi pietoni (nu foarte) va trebui sa faci slalom.
Oricum, e mai bine ca in Bucuresti unde avem stalpi pe o parte si un imens tablou electric pe partea cealalta, de ramane un trotuar de 50 cm, de am ajuns sa circulam "la paleta".
Oricum, un plus pt pavajul trotuarului. Arata mult mai bine ca asfaltul.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TVlad

Pavajul e foarte solid, cred ca nici nu are nevoie de adeziv. Nu ajunge, ca la noi la Bucuresti, sa clampane sub picior dupa prima iarna.

dragos76

Da, la asta cu umbra nu mă gândeam, e un argument.
Dar totuși, eu cred că e mult mai important cel zis și de dr4cul4, cel cu spațiul util care rămâne pietonilor, și care era mai generos și mai organizat dacă erau și pomii pe aceeași parte. Acum e posibil și că tehnic să fi fost mai complicat de realizat, dacă din ce zice alexV posibil că acolo deja erau ceva casete pentru cabluri realizate; nu prea mai aveai loc de ele să sapi groapă și pentru rădăcinile pomului.

vasile.silion

#1544
Câteva poze de azi de la șantierul Iuliu Hossu - Coșbuc.

Câteva concluzii:
- pe Iuliu Hossu au plantat cam toți copacii, lucrarea este mai avansată pe partea cu Canalul Morii, iar pe partea cu parcul trotuarul nu este încă pavat. Mulți dintre stâlpii vechi de beton încă sunt în picioare, mai ales pe tronsonul dinspre Opera Maghiară.
- pe Coșbuc lucrarea este aproape gata la trotuare, mai au de lucru la carosabil și la parcări. Trotuarul nu este vălurit, așa cum se temea @nicolaem. Este plat, este in regulă!
- la intersecția Coșbuc -Splaiul Independenței au mărit puțin spațiul verde, loc de a mai planta 4 copaci - mi-a plăcut asta!































Powered by API/PUM imgur uploader



,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran