[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sorinus

Oyl Company Holding AG SRL şi Straco Grup SRL au relcamat , dar poate vreuna dintre ele sa realizeze o lucrare asa complexa?

perfidus

Asta putem discuta mai degraba la sectiunea de Constructori...
Straco stim ce poate (sau nu poate), iar Oyl este compania asfaltatoare din Slobozia abonata la lucrari cu CNAIR, cea care a prins recent ceva acord cadru de lucrari de reabilitare pe A2. Din cate stiu in trecut s-a ocupat si de DN22 C-ta - Tulcea care arata destul de bine si acum.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

panzer

Deci se cam confirma: nu lucreaza nici un chinez pe fonduri europene. Le-a ajuns friptura din Polonia.
Despre constuctori: daca Delta a "terminat" un tronson de DNCB poate sigur si Straco.

@NGC si Ionut: nici o pasarica nu spune nimic de Berceni? Se semneaza sau iar a luat-o Serbanescu pe aratura?

@Okesz: era de asteptat. Din pacate suntem f putini care "tipam" pt DNCB.

NGC

Nu am informatii actuale despre Berceni, dar acolo castigatorul este cunoscut de mult timp (TRAMECO) si perioada contestatiilor a expirat si ea acum cateva luni.
O sa rog vulturii sa dea tarcoale prin zona.

raresc

Serbanescu zicea la TV acum vreo 2 saptamani ca asteapta aprobare in Guvern de ceva indicatori pentru a semna Pasajul Berceni !?!


GDPR

Şoseaua - capcană de la un capăt la altul. Şoferii care trec pe aici îşi pun viaţa în pericol

Şoferii care circulă pe centura Capitalei îşi riscă viaţa, iar soluţia e departe de a fi pusă în aplicare. Pe kilometri întregi, marcajele şi indicatoarele lipsesc cu desăvârşire. Dacă pe timp de zi, şoferii reuşesc să evite obstacolele, noaptea, traseul devine o adevărată capcană, de la un capăt la celălalt.
...
Reprezentanţii companiei de drumuri răspund, însă doar cu scuze şi promisiuni.

Alin Şerbănescu, purtător de cuvânt al CNAIR : ,,Pe A1-DN7 se continuă lucrările. Este în execuţie modernizarea acelei zone. Tot ce înseamnă marcaje şi întreţinerea sau asigurarea circulaţiei pe acel sector de drum intră în sarcina antreprenorului care lucrează acolo. În sudul Capitalei urmează să se construiască trei pasaje. Urmează în condiţiile în care vremea o va permite să fie trasate marcajele pe 8,5 kilometri".

digi24.ro

Are cenaireul asta o asa de mare grija de DNCB, de nu pot s-o duca.  >:( Iar Delta a disparut de ceva timp de pe santier, dar poate se reintorc la primavara.

NGC

Quote from: panzer on December 04, 2018, 08:29:21 PM
@NGC si Ionut: nici o pasarica nu spune nimic de Berceni? Se semneaza sau iar a luat-o Serbanescu pe aratura?

Quote from: raresc on December 06, 2018, 09:41:29 AM
Serbanescu zicea la TV acum vreo 2 saptamani ca asteapta aprobare in Guvern de ceva indicatori pentru a semna Pasajul Berceni !?!

Asta este motivul.

Quote from: NGC on August 07, 2017, 12:00:26 AM
Sa mai adaugam niste licitatii cu clauze rezolutorii.

"Largire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucuresti Sud intre A2 km 23+600 si A1 km 55+520" - Lot I: Amenajare nod rutier CB - DN4 (Oltenita) km 29+500 - km 33+190;Lot II: Amenajare nod rutier CB - DJ401 (Berceni) km 33+190 - km 35+600"

Quote6. Procedura de atribuire este initiata sub incidenta urmatoarelor clauze rezolutorii: CLAUZA REZOLUTORIE 1: Incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de obtinerea/aprobarea finantarii lucrarilor din fonduri europene nerambursabile si/sau fonduri de la bugetul de stat, semnarea contractului fiind posibila doar in situatia in care se respecta dispozitiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice. In cazul în care, indiferent de motive, obtinerea/aprobarea finantarii lucrarilor din fonduri europene nerambursabile si/sau fonduri de la bugetul de stat nu se realizeaza, Autoritatea Contractanta va aplica prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza a II-a din Legea 98/2016, fiind imposibila încheierea contractului de achizitie publica. CLAUZA REZOLUTORIE 2: A.C. nu va atribui contractul decat in situatia in care Hotararea de Guvern privind indicatorii tehnico-economici ai acestui obiectiv de investitie va fi rectificata / actualizata. In lipsa rectificarii/actualizarii indicatorilor tehnico-economici, aprobati prin Hotarare de Guvern, A.C. va aplica prevederile art. 212 alin (1) lit. c) din Legea 98/2016.

Okesz

#2138

Am mers eu aseara pe ceata de la Chitila pana la A1 si eu care cunosc fiecare gropita pe drumul respectiv (circuland zilnic pe acolo), am avut realmente dificultati in a urma drumul.
Marcajele nu se mai vad, indicatoare nu sunt decat la sensurile giratorii, vedeam soferii masinilor cu numere din provincie cum efectiv orbecaiau pe drum cu 15 km/h....

CosminH

DN5-A2 e inclus? sau doar pasajele Berceni si Oltenita?

Ionut

Bucata DN5-A2 nu este inclusa acum in cererea de finantare pentru Orbitalele Bucuresti. Este insa DN5-A1 (Pitesti), extinderea la 4 benzi. Si restul de pasaje sunt incluse (Mogosoaia, Domnesti, Oltenia, Berceni).

CosminH

E vreun motiv anume pentru asta? Din cate stiu eu in proiect e inclusa si aceasta sectiune.

Ionut


CosminH

In caietul de sarcini initial: https://media.hotnews.ro/media_server1/document-2015-05-19-20175120-0-caiet-sarcini-dncb-sud.pdf .  si din cate stiu si in SF-ul Luca Way. Oricum ar fi, e ilogic sa lasi portiunea aia nelargita, se va crea un dop in timp acolo...

panzer

Merci frumos Ionut si NGC. Pe romaneste se asteapta aprobarea de finantare. Aceea care ba a plecat ba nu a plecat la UE.