Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 11 Guests are viewing this topic.

paulmare

#3780
Daniel321 multumim, excelenta filmare ca de obicei

La min 4.50 - ceva nou, cuvele cu noroi bentonitic si cupa mecanica pe cabluri, aceea verde - fac pereti mulati, probabil ca e sus apa freatica - se vede ca au lucrat ceva :) o sa fie foarte spectaculos si vizibil cand o sa inceapa sa excaveze intre pereti, acuma deocamdata e multa munca de miner care nu se vede din drona
Fotomodela rosie a lui Deme apare si aici, ridica la predale - de cand urmaresc forumul, ala cred ca a fost cel mai filmat utilaj :) 

Daca nu ar fi umb zublin etc pe ce se vede aici in filmare la sf lui aprilie as zice no way deschidere anul asta - e enorm de mult de lucru
Pe de alta parte e expozitie de utilaje care lucreaza, nu stau, si de la umb si de la contractorii lor

vladioan_bv

ma poate ajuta cineva cu un exemplu asemanator a ceea ce se va face in zona de la 4.50, acei pereti mulati?

miahi

^^ Sa speram ca termina subtraversarea de CF de la Ganeasa pana la final de an, pare o lucrare complexa si de volum.  La DN64 , paralel cu CF-ul care este solutia tehnica ? Se continua subtraversarea ?

Ionutcatalin

^^ Se sapa se introduce armatura si se betoneaza peretele, apoi dupa finalizare peretilor se scoate pamantul dintre ei si se realizeaza radierul cam asta e in foarte mare procesul. Inginerii constructori de pe forum cred ca pot intra in detalii mult mai tehnice  :)     

paulmare

^vladiioan sunt pe "Parcari in Bucuresti", pozele lui TibiV si altii, de la parcarea de sub Decebal, si acolo au facut pereti mulati (acolo fortati de spatiul ingust 4 benzi de circulatie, si jde mii de utilitati

voicul

^Si eu sunt curios ce face fabrica de grinzi dupa. In mod normal trebuie dusa pe A3, si pe restul de loturi cumpara din zona.

Nu stiu cat de rentabil e sa tot cumpere diverse "accesorii". Daca am vazut bine acum sunt 2 macarale la 4 linii.
Daca ai o macara la 1 linie ... uite numai cum apar 2 salarii in plus (care probabil nu sunt mici) + ca blochezi bani multi in ceva ce din care nu recuperezi repede banii de pe investitie.

UMB stie cel mai bine, ramane sa vedem

daniel321

#3786
Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson2 Lot1 UMB DN65 Nod Rutier DC154A Bals Voineasa 17042021
https://www.facebook.com/MNDroneShooting/posts/105970458300600


vladioan_bv

ceva vesti de la italieni pe sectiunea nou autorizata? din satelit nimic nou...

davyl

#3788
Cam la asta ma gandeam si eu... Cum mai merge lucrul la Tirrena? S-ar putea ca @daniel sa ne fi filmat si acest tronson. Ramane de vazut daca a si reusit. Desi nu stiu exact cat de mult se va vedea vreo diferenta fata de filmarea anterioara.

Multumim @daniel pentru aceste filmari extraordinare. UMB continua in acelasi ritm cu care ne-a obisnuit.

Tot ce pot sa spun despre Tirrena este ca am primit informatii ca se lucreaza apatic la acel pasaj din centura de Nord a Craiovei, s-au mai inaltat ceva betoane acolo. Din pacate nu am fotografii sa va arat. Dar ritmul de lucru este unul foarte scazut (in opinia mea). Am dubii foarte serioase ca vor reusi sa avanseze macar pe jumatate cat avanseaza UMB. Nu cred ca au in santier nici macar 1/2 din personalul celor din tronsoanele T2 si T3.

Sa speram ca se trezesc cumva: apropierea de luna mai aduce vreme frumoasa, fara prea multe ploi si cu temperaturi mult mai mari. Nu o sa mai aiba nicio scuza ca nu i-a lasat vremea sa lucreze. Altfel, ii asteapta o frumoasa reziliere, ca nu cred ca pot sa o mai lungeasca cu "nu s-a putut" la nesfarsit.

adiarc

#3789
eu as fii fericit chiar sa lucreze cu o treime...adica 1400 la Umb..aici m-ar incanta aproape 500 si la fel la utilaje...dar din pacate subscriu la parerea altor colegi de pe forum...putem linistit retrograda tirenna ( cu t mic ),la categoria junk...alaturi de alti "gunoieri" ca pizza,aktor sau straco....pe fapte..nu vorbe
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

#3790
Eu nu prea inteleg ce este cu portiunea filmata de daniel321 intre 06.40-07.20 (si 12.20-13.20)....

Pare sa fie o bretea din DN65 direct in DX12, sensul spre Craiova. Doar ca asa ceva nu apare pe harta proiectelor de infrastructura....  http://www.proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=14/44.355/24.09/0
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Alutus

Ganditi-va la un scenariu de tipul: Tr1 - tirrena, Tr2 - Aktor, Tr3 - Pizza, Tr4 - astaldi... :lol:

Incep sa ii cred pe aceia care spuneau ca o mare parte din vina pentru intarzierile din infrastructura o au aceste firme, cu mai multi avocati decat muncitori. Pana acum ma gandeam ca doar statul e de vina: ca nu plateste, ca nu face expropieri, ca nu muta utilitatile...
Alea iacta est

cat23

Miercuri seara, la nodul de pe Centura Nord.

IMG-20210421-181000" border="0
IMG-20210421-181015" border="0
IMG-20210421-181044" border="0

ciprebbe

La TS e o problema mare legata de bani. Sa nu uitam ca inca nu au fost platiti integral pentru contractul de pe ST3.
Au avut si "norocul" sa se alege cu niste santiere carea se misca foarte greu (Cent TM si Cent Buc) unde au descoperit in teren mult mai multe probleme decat in documentatie.
In contextul acesta e clar ca TS nu mai poate fi ce a fost acum 4-5 ani.....
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

superdefekt

#3794
au facut toate grinzile pentru T2.

"Cele 869 de grinzi necesare pentru Tronsonul 2 al Drumului Expres Craiova-Pitești au fost finalizate în fabrica de grinzi a Antreprenorului.
Ieri a fost turnată prima grindă din cele 502 grinzi necesare Tronsonului 3."


https://www.facebook.com/cnadnr/videos/1113915305748891