Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 19 Guests are viewing this topic.

hefaistos

Acum chiar ca m-ai pierdut!
Ce legatura are accesul cu exproprierea? Ca daca ai fost expropriat...
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

panzer

^^ Faptul ca sumele sunt mici nu are nici o legatura cu solutia aleasa. Este o discutie mai larga in societate.

Altfel eu mi-am exprimat de multe ori opinia ca trebuie schimbata un pic gandirea cu accesul si cat disconfort adauga A-urile.
O sa conutinui sa o fac publica.

Imi place SFul de pe PiSi (ce am vazut la Porr si la WeBuild) cu terasamentul inaltat si zeci de accese locale, chiar daca nu prin toate poti sa transporti agabaritic.
Imi displace total SFul pe A0 unde pe lotul UMB exista un singur punct de trecere peste A0 si unul pe sub pasajul CF. A izbucnit si scandalul cu stradutele din Otopeni.
La nivel CNAIR nu s-a inteles nimic din opozitia Voluntari-ului la ciotul A3 din Bucuresti. E drept ca omul care reprezinta comunitatea este de o slaba factura morala, dar problema este reala. Nici macar Voluntari nu are bani sa faca treceri peste A3. Nici Otopeni-ul nu are bani sa faca treceri peste A0.

Ca sa nu mai spun ca eventualele proiecte locale nu se mai pot face tehnic dupa: cum faci canalizarea in Voluntari? Faci doua practic: una in stanga A3 si una in dreapta.

hefaistos

#8672
Autoritatile locale trebuie sa apere interesele cetatenilor. Dar daca revenim aici, la Jitaru, solutia chiar pare suficienta. Daca trec mai mult de 10 masini pe ora inseamna ca e nunta sau botez. Si nu e nici zona rezidentiala in dezvoltare sa zici ca traficul va creste exponential.
O poza care sa incheie subiectul.
1. Se vede ca pasajul este mai larg decat profilul actual al drumului. E loc si pentru trotoare, ceea ce nu se poate spune pentru drumul existent.
2. Se vede si catre ce "metropola" face legatura.





Powered by API/PUM imgur uploader
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

carutasul

Da, desigur că trecerile prin localități sunt o problemă și trebuie atenție la ele. Eu m-am mai pronunțat pe aici, chiar împotriva DN-urilor prin localități, sunt complet împotriva lor. Însă acum suntem într-o fază în care nu mai e loc de întors. De ce a fost proiectat drumul expres prin sat? Habar n-am. Poate că au lucrat pe hărți vechi, poate cei din zona respectivă nici n-au autorizații de construcție, nu știu. Mai depinde și de comunitatea locală, eu nu am auzit de primarul de aici să facă ceva ( am auzit de primărița din Tureni de exemplu) , nici "pe linie de partid" nici public, probabil că în faza de proiectare se mai putea face câte ceva, atunci se puteau corecta multe. Acum însă... în afară de niște despăgubiri nu ai ce face, eventual să le mai dai niște sume ca să se poată muta în cealaltă parte a satului, dacă vor... La Voluntari a fost cumva invers, primarul de acolo a vrut musai o anume soluție și a fost sigur că are "mușchi" ca să o impună. Pentru că altfel se mai puteau imagina și altele mai puțin costisitoare și mulțumitoare, câteva podețe ca aici, subtraversări etc... Dar la București e o situație oarecum atipică, pentru că nu prea ai pe unde să ocolești, orașul e complet "înconjurat" de localități, oricum ai da-o tot deranjezi. În ținutul lui Moromete ar fi fost însă destule variante...

amedeog1


oneLess

Trebuie lăsați măcar un timp să se pregătească pentru Liga Campionilor!  :) Au re-decopertat niște bălării de pe o parte din terasament!

mike_us

Pe de alta parte probabil ca puține firme se apuca de cine știe ce mobilizare in prag de iarna. Vedem ce pot in primăvara.

naivu

Tirrena a lasat multe structuri neterminate pe CraPi1, la terasamente nu se recomandă lucrul peste iarnă, însă la structurile acelea zic că până la primăvară ar trebui să vedem ceva progres. Dacă în martie-aprilie tronsonul ăla va arăta ca acum, nu va fi deloc un semn bun!

carutasul

dacă au de unde lua grinzile. Or fi lăsat Tirenna vreun contract neonorat care să poată fi reactivat?

oneLess

#8679
Până la grinzi te mănâncă elevațiile!

naivu

^Exact! Până în aprilie mai sunt 5 luni de zile, în aceste 5 luni, chiar de iarnă  (iarnă de Oltenia nu de Maramureș/Bucovina) ar putea fi terminate absolut toate elevațiile și contractate/fabricate o bună parte din grinzi; poate chiar montate dacă prind DEME în pauză de contracte.

carutasul

parcă îmi aduc aminte că aveau niște elevații terminate, așa am vedea și noi ceva progres, că de scuze suntem sătui de data trecută.

hefaistos

Turci sa nmunceasca iarna la manopera de fier-beton?
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

naivu

^crezi ca in muntii Anatoliei e vesnic primavara?! Daca vrea bashtanu o sa vrea si basbuzucul!

mike_us

Mai știe cineva cum se mai progresează pe lotul 3?