Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 5 Guests are viewing this topic.

Ciprianul

#11535
Vorbește frumos în termeni dar zicea ca a trimis în avion sa survoleze zona. Eurocopter tu ne poți confirma sau infirma. Eu cred ca și Buse vb dar nush ce va fi de vorbele lui. Om vedea....
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

adiarc

luati toate declaratiile in contextul campaniei electorale ( Buse candideaza ).

Eu sunt de acord cu ideea lui de a impartii lotul in 2-3 mai mici,dar nu stiu cum poti face promisiuni pt ceva ce ar trebuii sa aiba loc dupa terminarea mandatului actualului Guvern.Nu stim ce va fii dupa,dar bineanteles continuitatea ar fii cea mai importanta ( continuitatea proiectelor )
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

Facem un inventar al nodurilor? Care ar fi o impartire optima a loturilor?

dumbravaandrei

#11538
Nu stiu daca neaparat dupa noduri, dar o lotizare mai ochio-metrica ar putea fi

Varianta cu 3 loturi
lot I: Granita-Ciulesti (cu tot cu nod DN1P),
lot II: Ciulesti(DN1P)-Chiribis (cu tot cu nod Chiribis)
lot III: Chiribis-Port (cu tot cu nod Port)

Varianta cu 2 loturi:
lot I : Granita-Chiribis (fara nod)
lot II: Chiribis-Port (cu nodurile de capat)

dr4qul4

Trebuie sa tineti cont si de locul de depozitare a grinzilor. Se pot muta doar pe amplasament. Asa ca probabil de acolo se va imparti. Iar al 3-lea lot ar putea fi viaductul de la Suplacu. Ala poate fi facut si in regie proprie.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

marinul

Nod cu DN1p? eu stiam de 3 noduri Biharia, Salard si Chiribis

Dan74

Legat de impartirea pe loturi, o descarcare provizorie s-ar face in DN19E/DN19B, drumuri care sunt proaste asa ca nu prea vad cine ar merge o gramada de km pe drumuri proaste pentru a beneficia de vreo 20 km de autostrada, asa ca nu e foarte important cum vor fi loturile impartite.
Eu consider ca portiunea de la granita pana la intersectia cu DN19 ar fi cu adevarat utila sa fie terminata mai repede cu conditia ca ungurii sa aiba autostrada pana la granita, iar restul lotului va fi util doar in intregime.
Pe de alta parte impartirea pe loturi ar putea sa scurteze termenul de executie.

tonică

si acel depozit fiind la chiribis probabil ca cea aleasa va fi varianta a doua a lui dumbravaandrei. Insa, chiar daca cel ce face  declaratiile, vorbeste intocmai cum zice adiarc, din considerente electorale, ar trebui sa fie constient ca nu va face nimic doar cu niste cuvinte aruncate in vant ci va trebui sa si duca la indeplinire vorbele, deci sa lanseze licitatia zilele acestea. E oare in stare? Si au timp sa dea si un castigator al licitatiilor pana in alegeri? Cand cnadnr sau cum dracii lor s-or mai rebotezat acum, are laactiv o droaie de licitatii amanate si rasamanate?

pescar23

din spusele ministrului respinge anularea rezilierii ctr atunci ce se mai liciteaza?

ciprebbe

Remember cat a durat separarea documentatiei pt viaduct Gilau de restul lucrarilor neexecutate de Bechtel.
Pt o firma serioasa nu e o problema de executie a celor 60km. Nu ne ajuta cu nimic ca se termina un lot in 6-12 luni daca nu e gata restul.
Eu sunt adeptul relicitarii in intregime iar participantii la licitatie sa treaca printr-o etapa de precalificare.
Avem in tara asta constructori care duceau in paralel cate 2 santiere de A fara probleme. O separare pe loturi mi se pare aiurea in conditiile in care depozitele existente de materiale sunt pt intreg lotul de 60km.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

rocklee

ciprebbe ...un puct de vedere foarte bun ...la care subscriu in totalitate ...poate aude si si domnul ministru Buse si cei din cnair ... :)

infraAdi_ro

Clar este mai bine sa liciteze tot lotul si sa castige o firma serioasa,dar sa faca licitatia aia mai repede.Daca in 18.11 se rezileaza cu Corsan,cat timp dureaza sa liciteze din nou?Poate asta trebuia sa ne spuna ministrul Buse sau domnu Homor.
Buse a spus aseara la TVR 1 ca se liciteaza doar constructia autostrazii deci proiectarea ramane de la Corsan.Daca castiga o firma serioasa ei pot trage tare de la Suplac la Chiribis si intr-un an sa termine acest sector.Pana la urma este nod la Port,parca era la Nusfalau....?
Romania are un viitor doar daca are prezent!

dr4qul4

Suplacu-Bors a fost gandit si construit partial de Bechtel ca un singur lot. Toate structurile au acelasi tip de grinda si sunt gandite sa fie realizate una dupa cealalta, nu concomitent.
Impartirea lui e o prostie. Mai ales ca nu ajuta cu nimic daca avem gata o parte mai devreme.

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

dumbravaandrei

@euromanu Eu pe OSM vad nod doar la Chiribis si mai sus de Biharia iar la Port pare desenat un acces din DN cum e acum la Deva giratoria unde se descarca autostrada.

Acele grinzi se pot transporta/distribui si acum pe santier, pot fi distribuite si ulterior. Sunt suficiente lucrari de facut si de pregatit terasamentele pana la momentul transportului grinzilor. Solutii sunt multiple sa le transporti chiar si prin mlastina, fara sa atingi preturi exorbitante. Nu grinzile sunt problema acolo.

marinul

Nu este nod la Porti, probabil e prevazuta o descarcare provizorie in dc93 drumul spre comuna Marca