Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

danvoicu

Da or fi.Insa ia vezi cate autostrazi si sosele ca lumea au. Deci? Nu ai haz.

danutzu_1069

Discutam despre giratorii si drumuri normale nu ce / cate autostrazi sunt.
Apropo de Italia, sper ca stii ca autostrazile sunt cu plata, si nu este una modica, iar traficul este majoritar si pe restul drumurilor... alea cu giratorii...

hefaistos

Giratorii sunt ok. Problema e ca noi facem giratorii subdimensionate și de multe ori în locuri unde traficul depășește capacitatea giratoriilor. Cel mai edificator pe DNCB nord.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

danvoicu

Cred ca am fost inteles gresit. Nu am ceva impotriva giratoriilor,dar eu consider ca pe un drum de viteza sau chiar centuri, asa cum se doreste Ister si nu numai, mai sunt si alte solutii, care ofera mai multa siguranta si un flux mai bun. Eu cand am fost spre Varna pe drumul lor national erau numai supratraversari cu bretele, la orase nicidecum mari. Nu vreau interzicerea giratoriilor ci folosirea lor acolo unde nu se poate aplica o varianta eleganta. Mie personal nu imi plac ametelile din numarul imens de giratorii si de pe restul drumurilor. Sunt o gramada de serpuiri unde chiar nu era cazul. Chiar trebuie sa circulam cu rau de miscare si cu obiectele din masina dintr-o parte in alta?

oc7avian

Dacă ai rău de mișcare sau zboară obiectele, problemele sunt la viteza ta de abordare a giratoriului... Că d-aia sunt și considerate elemente de calmare a traficului. Idem denivelările, care tot pot zbura obiecte dacă le iei cu viteză.

Putem spune multe de giratorii folosite fără cap, dar asta nu.

alexandru_m

Raul de miscare si zborul obiectelor poate sunt printre cele mai mici argumente.

Intr-o perioada in care accentul se pune pe reducerea poluarii si a consumurilor noi inventam obstacole. Mai ales in zone unde vii cu 90. Hai si opreste undeva intre 800 kg (un Smart) si 40000 kg (un camion) si apoi arde gazul ca sa le ridici iar la 90.

Si uite asa reusim sa facem din masinile cu "emisii zero" masini care chiar au emisii. PM-urile vin si de la discuri/placute, nu doar de pe toba.

mirceaeliade

Masinile hibride si elevtrice ar trebui sa foloseasca dinam pe post de frana, care ar cam trebui sa converteasca majoritatea energiei pierdute la frana, in acceleratie la plecarile de pe loc.  Numai ca nu cred ca se aplica la poluatorii masivi, camioanele.

hefaistos

Ba se aplica, se cheamă franare regenerativa.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

survola

Si care ar fi alternativa, soluția?

alexandru_m

Denivelare, macar pe proiectele mai importante.

Faci centura la orase gen Timisoara, Arad in 2023 si e plina de giratorii.

Uite la Satu Mare pe relatia Oradea -> Baia Mare ce frumos se poate face treaba. Cand se vrea.

tom_sawyer


paulst

mai e o chestie legata de giratorii: majoritatea soferilor nu stiu/nu vor/le este lene sa semnalizeze iesirea din giratoriu, aspect ce poate crea intarzieri suplimentare, nervi, etc.

Whyse1

#3822
Aparent compania japoneza IHI ar fi interesata sa faca noul pod de la Giurgiu (din interviul cu ambasadorul Japoniei @Euronews).

shift2rail

^a spus si daca JICA e dispusa sa finanteze proiecte infra aditionale in RO?

nevoile de finantare sunt uriase, iar imprumuturile japoneze vin cu dobanzi rezonabile...

Whyse1

Au postat interviul pe YT cu putin timp in urma: