News:

Hristos a Înviat!

Main Menu

Discuții ca-n gară

Started by Ionut, June 08, 2016, 06:02:32 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

AndreiB

Sunt in tren Brasov - Bucuresti si par sa fie restrictii random de 70km/h pe distante foarte lungi (e.g. Brazi - Peris, Darza - Buftea etc).

Abia post Buftea a accelerat trenul la vmax normala. Restrictiile astea nu apar in BAR. Am vazut tren de lucru in statia Peris. S-a facut ceva mentenanta si trebuie rulat tonajul? Altfel nu imi explic motivul...

Firul I nu e afectat ca am plecat Sambata dimineata cu aproape zero restrictii.

Sorinus


frunzaverde

@AndreiB - apar doua restrictii intre Peris - Buftea fir I si Peris - Crivina fir II pentru decada viitoare, deci posibil sa fie degradari recente.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

AndreiB

Am vazut si eu, dar nu erau restrictii punctuale ca alea in BAR. Efectiv trenul a mers cu 70km/h toata distanta Brazi - Buftea.

Si nu e singurul. Aproape toate IR-urile azi au acumulat +15min pe Ploiesti - Bucuresti.

rio tinto

#4009
Stiam ca e doar o chestiune de timp pana cand se va intampla asta. Am senzatia ca Bucuresti - Ploiesti se aseamana cu Budapesta -Viena. Coridor, festivitati/am scapat de probleme, apoi supra solicitare si las-o ca merge asa doar e noua si apoi te loveste ca nu s-a mai facut nimic pentru intretinere la asemenea valori de trafic. https://dailynewshungary.com/significant-delays-train-speed-limited-on-budapest-vienna-line-due-to-poor-track-condition/

40-0802-5

Au trecut 20 de ani de la RK, e normal.  :hm:

Imi tot ziceam ca termina astia Sighisoara - Teius - Simeria si intra in RK din nou Campina - Constanta... :lol:

cristi5

#4011
@AndreiB am patit si eu la fel in 13 iulie, tot pe Ploiesti-Bucuresti. Erau 39 de grade afara.

La intoarcere s-a mers cu VS (140).

Exista o restrictie la 70 intre RAM Pl.Triaj-Brazi pe fir 2, pe aia cred ca am prins-o la dus, dar a mers mult mai incet de 70, dupa care a tinut 70 pana la Chitila unde a oprit de tot..

Mai sunt
70 km/h la un TN la Scrovistea pe fir 2 (dale deteriorate)
70 buftea-Peris fir 1

Cel putin la una din astea se faceau recent reparatii.


AndreiB

E de bine - cu cat e mai dezvoltata zona din jurul garii, cu atat e mai popular transportul feroviar.

Fabricile de material rulant (ca aia era de facto Atelierele Grivita) pot fi relocate lejer in Ilfov. As sugera chiar in Chitila, unde e deja o zona industriala.

frunzaverde

Vestea e foarte proasta. 10 milioane de euro este o nimica toata considerand ce infrastructura exista pe terenul respectiv (chiar si in conditiile starii curente, care e modesta). A replica infrastructura Atelierelor Grivita pe un teren nou greenfield nu o sa coste mai putin de 50-100+ milioane de euro, ceea ce sugereaza o strategie de reducere severa: ori o restrangere masiva de activitate, ori o inchidere totala cu lichidare.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

AndreiB

La ce calitate aveau produsele iesite din Atelierele Grivita...

etravel

#4016
Quote from: AndreiB on August 30, 2023, 06:53:32 PME de bine - cu cat e mai dezvoltata zona din jurul garii, cu atat e mai popular transportul feroviar.
Aceea nu e zona "din jurul garii", mai sunt ceva km de acolo pana la gara.

Quote from: frunzaverde on August 31, 2023, 12:30:22 AMA replica infrastructura Atelierelor Grivita pe un teren nou greenfield nu o sa coste mai putin de 50-100+ milioane de euro, ceea ce sugereaza o strategie de reducere severa: ori o restrangere masiva de activitate, ori o inchidere totala cu lichidare.
In primul rand ca acele 9 milioane de euri sunt pur si simplu bani de seminte fata de valoarea reala a terenului din zona respectiva. Nu mai spun de valoarea de intrebuintare a atelierelor. In al doilea rand, sa construiesti inca un ansamblu de nu stiu cate "locuinte" - de fapt de blocuri, intr-o zona aglomerata, intr-un oras deja sufocat si dens ca naiba, in anumite zile respectiv ore din zi va acentua blocajul rutier al zonei respective. Deja lucrul asta se intampla in anumite conditii. Te vei putea scoate din zona doar cu piciorul sau pe dedesubt, cu metroul. Dezvoltarile astea trebuie facute literalmente la porumb, dincolo de linia de centura. Nu dincoace.
Evident ca e vorba de inchidere totala cu lichidare, cu cei 9 milioane nu poti construi nici macar o hala, necum reface in alta parte ce e acolo. 

oc7avian

Deci să nu construim dens fix unde avem transport public de mare capacitate că șoseaua e aglomerată, ci în câmp în afara orașului unde nu e nimic. Că oamenii ăia din câmp se vor teleporta la ce or face prin București și sigur nu vor fi mult mai multe mașini fix pe bulevardele deja aglomerate.

Pe scurt: nu e ok să construim dens lângă metrou e o absurditate. Nu știu de unde ai scos-o pe asta  :wtf:

Vlad94

#4018
De multe ori m-am gândit cum ar fi cel mai ok să modernizezi complexul feroviar București. Mi s-a părut interesant cum au conceput tot depoul și revizia de vagoane din Zemun Belgrad. Noul complex este situat între sensurile de mers și nu presupune traversarea unui pachet de linii, ceea ce ușurează accesul acolo.









La București, firele spre Craiova, Ploiești și Aeroport se vor muta în stânga complexului, pe mijloc se va muta remiza Basarab și București Nord (regio și interregio), iar M800 să fie în dreapta, paralel cu actualul depou. Cum Griro dispare, pe partea dreaptă rămâne doar depoul București Călători, care se poate reconstrui aici:


Spațiul e destul de Ok însă încurcă mult racordul M100-M800, care poate fi construit pe estacadă (și poate îi punem și stație de transfer cu liniile de jos :p )
Rămâne doar hala automotoarelor, care se poate rămâne acolo, dar va trebui să se racordeze doar în M800 sau M800 să îl subtraverseze. Însă cel mai bine s-ar reconstrui în spațiul de mai sus.
Cred că astfel vom avea o infrastructură din secolul XXI.

frunzaverde

Solutia sarbeasca e o idee proasta - daca ai mai mult de o singura directie, accesul la revizie, depouri si ateliere se poate face doar prin manevre extrem de complexe si consumatoare de timp de rebrusare de multiple ori, schimbare directie etc.. Acolo a fost facuta chestia aia dintr-un motiv simplu - lipsa de loc.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!