DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

udar


viossboss

Dream come through !
Once in a lifetime !

viossboss

Dream come through !
Once in a lifetime !

marinul

E bine ca merge repede, parca inaltimea o sa fie de 176 m

Skynick

care e procedura de inaltare a macaralelor? mi se pare ca au ajuns la 30% din inaltimea lor. E sistemul acela de la mijloc care departeaza si lasa sa se mai adauge un segment?

marinul

cam mult 30% , mie mi se pare ca inaltimea e undeva la 20/30 m din 176m

danutzu_1069

@skynick, da, pe segmentul ala partea de sus se ridica, si macaraua isi ridica un segment pe care il "baga" in golul creat.

TibiV

@skynick,
ai raspunsul in video la 03.50-04.30. Doar ca este operatiunea inversa, demontarea macaralei...

Quote from: danutzu_1069 on August 29, 2020, 10:46:40 PM
Stiu ca nu este locul potrivit, dar are legatura cu constructia de poduri suspendate....
Un pod, un mare pod care este in faza de constructie : 1915 Cannakkale
Situatia este asa: turnurile au ajuns la cota finala, si in curand vor incepe montajul catwalk
As zice ca este un bun documentar

Vizionare placuta:


Doar doua observatii:
- este vorba de podul 1915 Cannakkale peste stramtoarea Dardanele din Turcia (pentru regasirea usoara a postarii)
- de ce naiba am ajuns sa ne temem de turci mai mult decat de mesterii intalieni in pizza si de aktorii greci (care nici macar nu ne fac cadouri?....)

@marinul,
nu sunt 176 de metri.
Sunt 192,64 metri. De la nivelul solului.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ghrt

Peste (şi sub) Bosfor şi Dardanele sunt proiecte nu numai utile, dar complexe tehnic şi signature pentru imaginea naţională, nu lucrează oricine la ele. Chiar nu au nici o legătură cu un lot de autostradă în câmpie.
Cont (aproape) inactiv.

rota

Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

TibiV

O observatie si doua intrebari:

OBSERVATIE:
Imi place de Scriosteanu. Este "activ", dar sa ii explice cineva cum se tine telefonul cand filmezi!...

INTREBARI:
1. Printre barele de fier beton se vad niste tevi (00.20-00-35). TEVI, nu bare. Pentru ce sunt alea?...
2. Din cate stiu, turnare continua inseamna "ud in ud". Cat inseamna "ud" la beton?

La punctul 2. (referitor la discutia mai veche...) este clar ca nu poti "glisa" cofrajul pana cand partea inferioara nu s-a intarit cat de cat... Asadar, banuiesc ca exista o "viteza de glisare optima"... Nu prea incet, dar nici prea repede...
Chiar daca ai avea o super-mega pompa de beton care sa iti dea 1000 mc/ora la +100 metri inaltime, tot nu ai putea glisa cofrajul daca partea inferioara a "ultimei turnari" nu este inca intarita...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul


fulger nc

 Cand turnam placi betonul folosea un liant care intarzaia cam 4 ore sa faca priza.
Dupa ce facea priza mai inatrzaia ceva timp sa poti calca pe placa  si cam la doua zile puteai da jos cofragul de dedesubt.
Banuiesc ca trebuie sa continue cu partea de sus pana nu termina de facut priza , altfel poate fi o problema acolo si cu partea de jos suficient de tare sa poata urca cofragul.

Granata06


danutzu_1069